Jan 31, 2011

NORMALA DESAK BATAL KEPUTUSAN PRK TENANG!!





Alhamdulillah, BN akhirnya memperolehi kemenangan di Tenang dengan majoriti yang amat memuaskan. Ini merupakan bukti bahawa BN berjaya mengekalkan kuasa pembelaan terhadap rakyat berbanding pembangkang yang sentiasa mencari jalan untuk mencapai kemenangan demi kerakusan politik semata2. Sementara itu, Melayu CinDia difahamkan suami Normala, Ma'aruf kini sedang menghadapi kemurungan kritikal dan terpaksa dikejarkan ke hospital untuk rawatan susulan. Normala pula dikhabarkan tidak berpuas hati dengan kekalahan beliau dan mendesak agar kiraan undi dibuat semula. Alhamdulillah. HIDUP BN !!

11 comments:

Anonymous said...

aku bolih tolong kira sama....
kira betul2....tapi bukan kertas undilah.....kira bulu Mala...

intan said...

SAMAN SEKALI LAH spr....CAM BIASA LAH...PEGUAM BANYAK...KAN....

Anonymous said...

kemenanganitu anugerah Allah.. kerana menuntut amanah yang diperintahkan...jadi yang kalah mungkin kerana kelemahan dan kesilpan yg berlaku samada dari diri sendiri atau kumpulan..muhasabah dan perbetulkan.. jgn salahlan orang lain seperti yang selalu kita ketahui jari telunjuk menuding ke arah orang lain manakala yg empat lagi berpatah balikke arah diri sendiri...

Anonymous said...

cukuplah tu mala.. cari kerja baru..

Anonymous said...

ANON 12.26 apa cakap macam tu...aku pun nak join jg

Anonymous said...

dah la tu..buruk bebenor teman nengok nyer...pi balik lah jaga anak ngan laki hang ..tu pun dikira perjuangan jugak...besor pahala...dari duk merapu sana sini ...tinggal laki sorang diri...silap2 laki pun dah lupa cara berbini kekeke

Anonymous said...

Taktik memecah belahkan undi Islam oleh PAS kian kantoi. PAS lebih sayangkan DAP dan rela jahiliahkan orang Islam dalam UMNO hanya kerana tolak mahzab parti politik PAS.

Pada ahli-ahli PAS, ambil pelajaran dari nasib orang Islam di Singapura dan di Siam.Orang Melayu Islam harus bersatu bawah UMNO demi agama Islam dan bangsa dan negara.

Anonymous said...

xpe, Mala bole jadi model..kalau model ayam KFC tentu lagi laku beb!!

Angela said...

Apa yang bodoh sangat, tak pas ilmu hisab ka? Dalam keadaan begini, kalau nak suruh kira semula tu hanya dalam situasi sekiranya jumlah undi tu sangat rapat iaitu tak jauh beza, jadi boleh lah mintak kira semula, tapi kalau dah sampai hampir 4000, tak payah lah, buang masa sahaja. Ni mula lah nak tuduh spr tu tak telus. Lebih baik MALA-on ni saman spr dan minta diadakan pilihanraya semula. peguam2 DAP kan banyak, gunakanlah segala sokongan kafir harbi tu. Kalau sudah kalah tu mengaku je lah, tu balik rumah tu pergi cium kaki ibu dulu minta ampun di atas segala silap dan salah, kemudian betulkan lah jalan hidup dan jangan lah bergelumang dengan PAS lagi. Jangan lupa minta ampun dengan Abang Man ya?

Anonymous said...

udah2lah tu jgn meroyan tak tentu pasal mala....pi jaga kedai makan kau tu...lain kali cuba lagi...semoga kehidupan mala KFC kita akan tenang seTENANGnye....

hangkedee said...

apa susah dan tension sambung MC lagi la makan gaji buta cik gu

Powered by Blogger.