Jan 28, 2011

NIKAH KEDUA NORMALA TIDAK SAH ??





Kisah perkahwinan pertama yang hangat diperkatakan telah memberi tekanan maksimum terhadap Normala. Ini berikutan pendedahan demi pendedahan yang telah dibuat oleh blogger2 sebagai bukti bahawa Normala bukanlah calon yang sesuai dijulang sebagai pemimpin wakil rakyat DUN Tenang. Selain itu, ada juga kisah terbaru yang didedahkan baru2 ini mengenai kepincangan rumah tangga Normala bersama suami pertamanya dan percintaan Normala bersama suami kedua bernama Ma'aruf di Maktab Perguruan Tuanku Bainun. Adakah benar Normala sudah mula bercinta dengan Ma'aruf sejak beliau bergelar isteri lagi?





Suami Pertama : Rahman

Suami Kedua : Ma'aruf


Normala tekad mengambil keputusan untuk meneruskan pengajiannya ke Maktab tersebut pada ketika itu walaupun sedang memikul tanggungjawab sebagai seorang isteri kepada Rahman. Normala telah dikenalpasti curang terhadap suaminya itu di Maktab apabila menjalin hubungan cinta bersama Ma'aruf. Pada mulanya, Rahman telah mendapat maklumat mengenai hal tersebut akan tetapi sukar untuk mempercayainya kerana yakin dengan kesetiaan Normala.

Akan tetapi, tidak dapat dinafikan suami pertamanya itu tidak mampu menahan cakap2 orang sekeliling mengenai sikap isterinya yang curang terhadap beliau. Malah, ada yang mengatakan kepada beliau bahawa Normala kelihatan begitu mesra dengan Ma'aruf ketika di Maktab Perguruan tersebut. Ramai yang mendakwa pada ketika itu percintaan mereka amat mencurigakan.

Sehinggalah beberapa bulan kemudian, panggilan terakhir dari Normala yang mahu suaminya melafazkan cerai terhadapnya kerana Normala kini semakin cinta akan Ma'aruf dan tiada lagi ruang untuk dikongsi bersama suaminya. Pada mulanya, agak sukar untuk suami pertamanya melepaskan Normala sehinggalah Normala menceritakan satu perkara yang menyebabkan beliau terkedu lalu terus melafazkan cerai. Cerita tersebut tidak mampu Melayu CinDia kongsi kerana tidak mahu mengaibkan sesiapa.

Maka Normala menganggap dirinya sudah bebas malah cintanya pada Ma'aruf berakhir dengan perkahwinan dan kekal sehingga kini. Inilah kisah seorang bakal pemimpin generasi baru Muslimat PAS. Adakah cerita ini akan menjadi sejarah yang akan dikongsi bersama Muslimat2 PAS yang lain? Inilah kisah 'Moral' seorang pemimpin PAS.

Jika benar ini kisah Normala, adakah layak beliau digelar seorang Muslimat PAS?

17 comments:

Ular Menyusur Akar said...

Dia dah tobat tu. Sebab itu dia pilih pas kerana pas menjanjikan syurga.

agbr47: Suci didalam berdebu.

dzimba MMIM said...

nik aziz sudah ampunkan dosa dia.

Anonymous said...

apa nak heran. ketua cawangan pas kt tmpat kitorang ada anak luar nikah. dah meninggal pun budak tu. tp mak bapak kalau kutuk umno tak ingat dunia. ayam berkokok berdegar2 rupanya ekor bergelumang tahi

Esperalzi said...

Normala ni perempuan jalang. Dah ada pelir halal dari suami di rumah, masih suka main pelir haram di kolej perguruan. Dah tu dah terlanjur, dah kena tujah dan kena tojoh, suami terpaksa cerai krn tak mau jd dayus. Calon PAS ni sah bekas PEMZINA.

Anonymous said...

kalau lah Mala haprak ni merupakan calon BN. macamana agaknya isu ini dimainkan oleh juak2 hamPAS ni..nasib baik lah ahli2 dan pemimpin2 UMNO tak berpikiran seperti orang2 dan pemimipin 2 hamPAS. tapi bagi aku perkara ini gharus diberitahu kepad seluruh masyarakat TENANG. biar dorang tau, pemimpin yang PAS pilih nmerupakan seorang yang curang. bagaimana orang curang kepada suami ini akan menjadi pemimpin yang baik kepada mereka. she will do that to ornag lain. kalau dengan suami pin boleh buat,,apa lagi orang Kampong

Esperalzi said...

Kalau boleh aku nak dengar citer Nik Najis a/l Nik Mat muda2 dulu, mungkin orang tua kutuk ni pon ada main pompuan muda2 dulu..aku sangat benci pd Nik Najis dan PAS ni..selongkar habis2an Parti Angkatan Syaitan (PAS) dan ketua2nya..

Anonymous said...

Bekas suami Mala, wajahnye lebih lembut dan lebih hensem dari suami skrg....wajah bekas suami nye sejuk mata memandang

dato onn said...

Puan Mala Akan menjanda salepas PRK kerana suaminya sakit menungu masa untuk mati...Kerana suaminya ada penyakit keronik....dia dapat cuti 21 hari kerana tak larat nak berkerja tetapi boleh berkempen.

Mohd said...

Kalaulah Mala ditakdirkan jadi ADUN,berputih matalah Cikgu Maarof ini dan terus jadi gila betoi2.
Apa taknya, lebai2 PAS yg selalu makan ubat kuat akan menggoda dan merampas Mala daripada dia. Awas - Mat Sabu, ADUN Selinsing, Anwar ....

al-ameen said...

Kalu Mala menang Maarof terus gila, kalu kalah pun gila jugak..
Tapi kalu menang lagi susah, sebab track rekod mala ni tak baik, dia mungkin akan main kayu 3 pulak dengan hero2 pAS yg kuat seks dan kuat main bini orang.. heey.. ngeri aku.. islam pAS ni sesat dan menyesatkan..

Anonymous said...

"Pada mulanya, agak sukar untuk suami pertamanya melepaskan Normala sehinggalah Normala menceritakan satu perkara yang menyebabkan beliau terkedu lalu terus melafazkan cerai..." Pada firasat beta...sure dah ehem-ehem ni....kalu tak jadi dayus!!! actually masa bercinta la best ehem-ehem apatah lagi dengan bini orang...dasar PAS ajaran sesat.

Anonymous said...

BANYAK2 CERITA, INILA YANG PALING BEST AKU PERNAH BACA. MCM JAMES BOND PULA BRO NI....TAHNIAH BONGKAR JANGAN TAK BONGKAR. AJIS MAU PITAM CAMNI

Anonymous said...

alahai esok je lagi...malam tu kita boleh tau sapa yg kena...org undi bukan sebab sapa yg jadi calon..undi lambang je...kalau orang Tenang dah menyampah ngan dacing maka tewaslah calon BN..

tak payahlah nak kutok2 orang..dosa yang adapun entah terampun ke tidak..

Anonymous said...

Kalah menang adat ler anon 4.00...
Tapi cerita ni best.....

Aku boleh agak apa Cikgu Mala kata kat bekas laki dia....

1. Kata kena tutuh ngan laki sekarang

2. Memang membutuh pun

3. Menipu laki dulu kata kena tutuh
pasal nak mintak cerai.....

Pilih ler mana yg sesuai...hehehe

Kalau Cikgu Mala menang,nyer talipon kat laki dia sekarang mintak cerai....hahahahaha....pasal dia dah ehem...ehem...ngan Din Pudu tak pun Mat Sabu....huhuhuhuhuhu

Anonymous said...

apa yang kau merepek ni labuuuuuuuuu
biasalah kawin cerai
mungkin,
-dah tak ada sefahaman (suami umno kot)
-dah tak sayang (dah dapat sayang baru)
-yang dulu kawin paksa, tak cinta ( tapi rela)
-dah dapat lihat laman yang lebih hijau (yg dulu langit biru kot)
-atau tergoda (atau menggoda, cuba tengok video temuramah. patutlah tok guru keluar fatwa pasal perempuan, tak gitu cik ZUL)

siasat lah dulu labu, jangan semua nak pakai borong.
apapun tak baik kalau sayangkan isteri tingal-tingalkan nanti ditinggal terus.

Anonymous said...

Dia ni kena taubat pasal minta cerai dari suami. Muslimat Pas ke ni. Jadi kalau boleh blogger dpt kenal pasti siapa en. Rahman bekas suami Cikgu Mala ni. Lembah Klang bknnya luas boleh chek KFC mana di bertugas sebagai Manager. Lagi gempak.

Anonymous said...

ayam kfc mala kata tak sedap pasai dia dah makan hot dog haram di maktab bainun..hahaha kalu dia menand semalam gerenti makrok melepas la dgn ulama palsu ham PAS yg gila seks mcm din pudu n mat sapu kakakakakak...PAS haram jadahhhh

Powered by Blogger.