Jan 3, 2011

KHALID GAGAP PERKENAN MURKA PADA SULTAN!!





Langkah terdesak politik Kerajaan Negeri Selangor semakin jelas setelah MB Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim akan mengadakan sidang DUN tergempar bagi menolak perkenan Sultan Selangor atas perlantikan Datuk Khusrin sebagai SUK Selangor. Sidang DUN tersebut juga akan meminda perlembagaan negeri bagi membolehkan mereka melantik setiausaha kerajaan negeri, penasihat kewangan dan penasihat undang-undang. WOW, sampai macam tu sekali. Kenapa tidak meminda semasa mula2 mereka merampas Kerajaan Negeri Selangor dahulu? Apa yang Khalid Gagap takut sangat dengan Datuk Khusrin ini?




Khalid Gagap dan kroni2 nya sepertinya ada rahsia skandal politik di sebalik penolakan Datuk Khusrin ini. Datuk Khusrin seperti yang kita sedia maklum sebelum ini pernah membantah tindakan Kerajaan Negeri menggunakan Masjid dan Surau sebagai pentas politik terutamanya pemimpin DAP dengan berpakaian yang tidak menutup aurat.

Ternyata Khalid Gagap khuatir dengan perlantikan Datuk Khusrin kerana penyelewengan2 yang dilakukan beliau akan didedahkan oleh bekas Pengarah JAIS ini. Sama2 kita nyatakan sokongan terhadap Datuk Khusrin.



Post by... Melayu CinDia

0 comments:

Powered by Blogger.