Jan 2, 2011

KES ZINA EXCO PAS SELANGOR T'BONGKAR !!





Jika sebelum PRU 12, PAS menyalak satu dunia kata Kerajaan BN telah melahirkan anak2 muda terlibat dengan gejala maksiat dan terus membiarkannya tanpa sebarang usaha ke arah kebaikan, kini Kerajaan Pakatan Selangor dihembat kemaluan apabila PAS Selangor bersubahat dengan maksiat di Selangor.




Malam tahun baru yang menjadi isu hangat PAS selama ini yang menyalahkan Kerajaan BN sebagai punca maksiat kini berlaku di Selangor. Puluhan remaja Islam di sebuah pusat hiburan di Subang Jaya dicekup akibat terlibat dengan minuman arak dan najis dadah. Inikah hasil usaha PAS Selangor selama 3 tahun bekerjasama dengan PKR dan DAP melahirkan masyarakat ummah?

Di manakah Exco Agama, Dr. Hasan Ali yang diberi tanggungjawab untuk menjaga portfolio Agama. Selama ini, Exco Pendidikan dan Masyarakat Madani, Dr. Halimah Ali dengan bangganya mengatakan bahawa Selangor akan melahirkan belia2 yang bermaruah berlandaskan prinsip Ummah dan Islam. Apakah ini hasil beliau dan Kerajaan Negeri?

Itulah. Dahulu dihina, dicaci,dikutuk gila babi Kerajaan BN. Sekarang? Bukan sahaja tidak berkurangan, malah bertambah teruk anak2 muda di Selangor. Apa Kerajaan Negeri hendak jawab isu ini? Salah BN jugakah?

Penangkapan ini pun telah dilaksanakan Agensi Antidadah Kebangsaan (AADK) dan Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) yang dipimpin Datuk Mohd Khusrin, yang dihina Kerajaan Negeri dek kerana dilantik sebagai SUK Selangor.

Apa cerita sekarang? Kalau bukan kerana ketegasan Datuk Khusrin, adakah Kerajaan Negeri akan bertanggungjawab terhadap isu2 sebegini? Sibuk dan rakus mengejar politik. Sampaikan lupa masalah sosial anak2 Muda yang menjadi salah satu janji PAS Selangor semasa PRU 12.

Sepatutnya Datuk Mohd Khusrin diberi jawatan MB Selangor lagi bagus. Khalid Gagap hanya sibuk mengaut kekayaan hasil Kerajaan Negeri. Ada komen penyokong2 PAS? PAS... Melahirkan Generasi Ummah Bertauliah. B**O.


Post by... Melayu CinDia


35 comments:

Anonymous said...

muslimat ni sebenarnya busuk...
mereka sesuai dengan pemimpin2 pas yang asyik makan ubat keras jer.
dalam blog pun dok cerita pasal ubat keras.

mukapetang said...

Mengata Dulang Paku Serepih Mengata Orang Dirinya Yang Lebih.. PAS.. PAS..(sambil menggelengkan kepala)

goodlistener said...

Jgn terkedu pulak Hassanali, semasa nak mengundi suara dia bukan main hebat bercakap mengenai Negara Berkebajian dan golongan Belia yg beriman, la ni nak kata apa. Hassanali kes arak macam brg keperluan harian je, mana ada AJK Masjid ambil tindakan ,Pundek kalau depa berani nak tegur belia Islam yg beli dan minum. Nanti kau jawab dengan ALLAH atas amanah yg telah kau sia-siakan. La ni kes Sambutan Tahun Baru, apa dah jadi hassanali dah terkedu dan dikunci mulut oleh kafir laknat.Moga Allah beri petunjuk yg jelas kepada Hassasali dan kuncu2 nya di bawah Parti ajaran Sesat jalan taubat nasuha di dalan Pilihahraya ke 13. Hassanali kau telah memungkiri janji mu dengan allah, KAU TUNGGU LAH BALASAN DRP NYA.

Anonymous said...

Mana perinya Harooon Din Air jampi dan Tok N.ais....senyap nak mampos semuanya

Anonymous said...

Uiks...kerana terbongkarnya kes menteri rogol amah, nampaknya hangpa pun nak celen menteri itu kotdengan mengeluarkan cerita sensasi ini.

Fitnah menuduh orang berzina tanpa mengemukakan bukti yang jelas dan konkrit adalah dosa besar. Tak padan dosanya jika sekadar nak main politik je.

Jadi kemukakan bukti-bukti yang tidak boleh dipertikaikan. Jika benar dan terbukti, ramai rakyat akan menyokong hangpa.

Kena ingat, rakyat kita hari ini bukannya bodoh dan boleh dibodohkan dengan tuduhan tanpa bukti yang kukuh. silap-silap yang bodoh hanya diri kita seorang je sdangkan orang keliling kita semuanya dah cerdik

wak jerman

Anonymous said...

anon 2:42

kes rogol amah tu pon kena selongkar jugak.. takdehal.. mmg patut diselongkar..

ni cerita kerajaan wali kat selangor ni apahal ni? askar jahat tantawi mane? rombongan ke genting dibatalkan? bob bagan pinang mane? unit alamak pas mane? dah lupe nk bekokok? ayam sabung dah jadik ayam jalang?

PAS haprak..

Anonymous said...

anon 2;42 dan kuncu2 yg sama dgn dia asyik mengata org dosa besar dosa besar, tak dak bukti tak dak bukti, APABILA ORG BAGI BUKTI TERDIAM DAN DIPUSING2NYA SAMA GENG DGN TOKGURU PELIWAT DIA.

Aku rakyat biasa yg baru nampak siapa itu anuwar, siapa itu nik ajis senegeri dgn aku, siapa itu hasan ali.......aku tengah brain wash anak beranak aku penyokong kuat pas dulunya MU TAHU TAK NATTE........

Anonymous said...

anon 2;42 dan kuncu2 yg sama dgn dia asyik mengata org dosa besar dosa besar, tak dak bukti tak dak bukti, APABILA ORG BAGI BUKTI TERDIAM DAN DIPUSING2NYA SAMA GENG DGN TOKGURU PELIWAT DIA.

Aku rakyat biasa yg baru nampak siapa itu anuwar, siapa itu nik ajis senegeri dgn aku, siapa itu hasan ali.......aku tengah brain wash anak beranak aku penyokong kuat pas dulunya MU TAHU TAK NATTE........

baiti said...

"Takutilah Perosak Amal"

Takutilah riyak,...... ia adalah pemusnah amal

Takutilah kibir kerana ia merosakkan kebajikan

Jauhilah pemarah, ia merosakkan amal soleh

Ibarat api meleburkan besi

Takutilah syirik kerana ia menghapuskan seluruh ibadah dan kebajikan

Hindarkanlah nama dan glamour di dalam beramal

Ia ibarat jatuhnya najis di dalam kuah

Semuanya rosak tidak boleh dimakan

Atau ibarat racun termasuk di dalam makanan

Semuanya sekali rosak

Menjaga amal lebih susah daripada beramal...

Periksalah hati, adakah di dalamnya mazmumah?

Ia adalah ibarat racun maknawi di dalam kebaikan

Kebaikan tidak menjadi kebaikan lagi

Kebaikan dianggap kejahatan

Awasilah mazmumah

Ia selalu sahaja menipu diri kita di dalam beramal....

"Teguran yang baik itu adalah teguran yang berhikmah tanpa menyakiti hati mana2 pihak namun ia bisa menjentik hati..."

"Tuhan ampunilah kami yang lemah & hina disisiMu ini...

Salam
(Bait al-muslim)

baiti said...

Walaupun Tuhan itu Zat yang Agung lagi mulia tidak dapat dilihat
Namun Tuhan itu marah atau suka dapat dirasa
Redha dan murka-Nya dapat juga dikesan
Perhatian-Nya kepada kita boleh juga dibaca
Kemaafan dan keampunan-Nya dapat dirasa

Jika bersembahyang ada lazatnya menunjukkan Tuhan ada perhatian
Tuhan juga ikut bercakap-cakap dan menjawab percakapan kita
Jika tidak terasa lazatnya sembahyang menunjukkan ada dosa
Memohon ampunlah kepada Tuhan dengan sebanyak-banyaknya

Bila kita memohon ampun jiwa kita terasa lembut
Air mata kita pun berguguran
Insya-Allah tanda Tuhan terima taubat kita

Apabila jiwa kita gelisah tidak tentu arah, tanda Tuhan murka, mesti ada membuat dosa
Jika mudah bermujahadah, tanda ada rahmat Allah Taala telah dikurniakan kepada kita
Kalau kita bersungguh-sungguh mendekatkan diri kepada Allah tiba-tiba Allah uji kita, tanda Allah Taala telah redha
Sama ada Allah Taala hendak membersihkan dosa atau hendak meninggikan darjatnya

Kalau kita kaya, mudah sahaja kita agih-agihkan kepada manusia
Tanda Allah Taala memberi dengan redha
Jika setelah kaya makin berat untuk menderma dan memberi kepada empunya
Tanda kekayaan dan kesenangan itu diberi secara istidraj atau murka.

: Mohon maafin khilafku... Yang lemah & hina di sisi Tuhanku..

Anonymous said...

seperti biasa muncullah komen2 guna hadis dan ayat quran.. please, jngn guna agama.. komentar yg atas2 tu takkan tergamak nak memperkecilkan hadis dan ayat al-quran.. tapi kecewa kerana ianya digunakan semata2 utk menutup kekurangan pd pihak PAS

teringin nak dengar komen membina dr penyokong PAS utk baiki keadaan.. muhasabah diri.. mengakui kekurangan.. tapi... tak ade! unsur riak bertopengkan agama masih tebal.. dan tak langsung melambangkan apa yg diperjuangkan.. sedih

Anonymous said...

seperti biasa muncullah komen2 guna hadis dan ayat quran.. please, jngn guna agama.. komentar yg atas2 tu takkan tergamak nak memperkecilkan hadis dan ayat al-quran.. tapi kecewa kerana ianya digunakan semata2 utk menutup kekurangan pd pihak PAS

teringin nak dengar komen membina dr penyokong PAS utk baiki keadaan.. muhasabah diri.. mengakui kekurangan.. tapi... tak ade! unsur riak bertopengkan agama masih tebal.. dan tak langsung melambangkan apa yg diperjuangkan.. sedih

DOKTOR REPEAT said...

Kenapa orang makan ubat kuat?
Sebab dia TAK KUAT tapi NAK KUAT.
Kalau asyik makan ubat kuat,side effectnya(kesan sampingan) ialah
buah pinggang akan rosak.

Kalau orang PAS sakit pinggang,kita tahulah apa sebabnya.

Anonymous said...

salam 2 all,
ini lah di katakan, kat dulang paku serpih,kata orang dia yang lebih. heheheh. jawab jangan tak jawab.

Pemuda TG said...

Macam mana nak jawab....tak terjawab dibuetnya....memang pakatan haprak...

Anonymous said...

Wei..Wak Jerman, time skrang mana pakai 4 org saksi baru di kira berzina. sbb 2 lah kes AN WAR selalu tertangguh sbb takde org tenggok dia main cuma saipol je buat repot polis dan berani bersumpah dan sbb 2 lah di selangor banyak anak haram di sbb kan berzina dan tak ada saksi yg tenggok. macam ayam... berzina dpn mata terkiok..kiok. tak ada saksi lain nampak lepas main je ayam 2 pun lari....keseronakan macam wak juga....//...

pak mat/cik ina said...

yg dok kata org haprak,busuk,parti ajaran sesat,dll ni sekolah tinggi sgt ka?
skang ni bg lah masa nak hapuskan maksiat,bukankah ni slah satu nya.nak hapuskan 'almaksiat' yg dah di racun 50 thn bukanyer senang.
ank korang kat umah pun x tentu boleh nk jaga.betul x?
korang boleh bg BN 50 thn rosaakkan ko,jauhkan ISLAM dr hidup korang,xkan x bleh bg PAS cuba nk menISLAMkan idup korang.
x yah marah2.x yah nak kata ulamak air jampi dan sbgnya,kita ni nak baca Al-Quran sepotong sehari pun susah,ni buat dosa umpat org kt blog lg,sudah2 lah tambah dosa.
Pegi Masjid,dengo tazkirah,banyakkan muhasabah moga2 ALLAH selamatkan kita semua.amin.

Anonymous said...

Dari dulu hingga skrg aku mmg x caya ngan PAS ni..penipu..sokong peliwat..rasuah..mkn gaji buta x ade ape pun nok majukan Kelantan..kosong.. semuanya halal klu kena kat org dia..

Anonymous said...

Diriwayatkan daripada Abu Hurairah r.a katanya: Rasulullah telah bersabda: Jauhilah tujuh perkara yang boleh membinasakan kamu iaitu menyebabkan kamu masuk Neraka atau dilaknati oleh Allah. Para Sahabat bertanya: Wahai Rasulullah! Apakah tujuh perkara itu ?

Rasulullah bersabda:
Mensyirikkan Allah iaitu menyekutukanNya,
melakukan perbuatan sihir,
membunuh manusia yang diharamkan oleh Allah melainkan dengan hak,
memakan harta anak yatim,
memakan harta riba,
lari dari medan pertempuran dan
memfitnah perempuan-
perempuan yang baik iaitu yang boleh dikahwini serta menjaga maruah dirinya, juga perempuan yang tidak memikirkan untuk melakukan perbuatan jahat serta perempuan yang beriman dengan Allah dan RasulNya dengan fitnah melakukan perbuatan zina
-Hadis riwayat Bukhari dan Muslim

Anonymous said...

engkau org bagi habis beras je....Cina sibuk nak kuasai Malaysia ..engkau org(melayu,jawa,banjar,boyan,mamak,campuran....PAS,UMNO,PERKASA ke..) masih sibuk kutuk mengutuk sama sendiri.....teruskan....

Anonymous said...

apa nak jadi ngan hg pa ni, tak hbs2 nak bertengkar pasal politik... sampai bila nak macam ni ha! sepatutnya kita bagi kritikan yg membina bukannya mengutuk... masing2 nak menegakkan sesuatu yg tdk realistik...berfikirlah demi bangsa...wassalam.

Wong Pencen said...

Seronok benar agaknya hidup bergelumang dalam kancah FITNAH sehingga sanggup berusaha untuk membuat dan menyebarkan FITNAH? Sehingga menggunakan FITNAH untuk menarik perhatian orang lain? Sehingga berbangga dengan perbuatan FITNAH?

Gelombang Rakyat atau Gelombang FITNAH?

nonbal said...

Bila bloger pro-BN dedah dikatakan fitnah, tapi bila Pro-Pas tulis disokong. Sebenarnya Hasanali x akan tegur sapa-sapa yang buat maksiat, begitu juga mangkok Pas yang lainnya akan bersikap tunggu dan lihat sahaja, ini adalah kerana ditakuti orang yang mereka tegur itu penyokong Pas atau yang berkira-kira nak sokong Pas. Takut nanti hilang undi, Inilah sikap Pemimpin PAS sejak dulu yang aku nampak dan ketahui.

Anselmo said...

Perempuan PAS ni pempuan kelas dua beb, mana ada change nak ke depan. Kalu dalam masjid nak jengok mimbar pun payah, tapi kalu ah moi, pakai kebaya sendat, wah bkn main lagi kat depan mimbir beb..! kalu senam, pakai baju sendat blh bercampur beb jantan betina, dalam kompaun masjid lagi tu. Sudahlah muslimat PAS, kamu jadi tunggangan sex lelaki PAS je, jadi bahan utk jamin tak kuar PAS. Muslimat PAS tak ada nilai pada PAS.

Anonymous said...

Gejala tak sihat ni dah lama dan menjadi darah daging dia orang dari zaman BN dulu.. kalau gi pusat pemulihan bukan setahun dua boleh berubah.. tegar dah. Jangan salahkan PAS yang selalu kena bersihkan najis BN. BN kuat berak PAS yg kena bersihkan.

Anonymous said...

Orang yang kata BN dah 50 tahun rosakkan rakyat, memang jahil betul le dia niii. Tak celik akal langsung.Dia tak nampak ke, pr baru perintah setahun jagung negeri dah lintang pukang, maksiat dah menggunung dan entah hapa-hapa lagi......adoiiiiiii.

Hahn said...

Hassan Ali tengah beratur kat ATM ambil duit Exco kot. Asal ATM online dan kawasan kelilingnya aman ok.

Makan gaji buta goyang kaki. Tu tak berdosa

Anonymous said...

Siapa yg menyokong PAS samalah mereka yang memakan daging bangsanya sendiri......

Ha...ini FATWA aku.....
Ada penyokong PAS nak bangkang...
Ada...Aku...Kisah.....hahahahahah

aslam taslim said...

aku tak paham kenapa manusia jenis yg mengaku melayu kemudian baru mengaku islam ni,kalau ada yg nak suburkan nilai2 Islam mesti tak support baik dari segi material mahupun doa... tapi nak suburkan fitnah lagi ada..dunia mmg dah akhir zaman..moga aku dan korang semua ALLAH ampunkan & sempat taubat..

Anonymous said...

Sebenarnya kamu semua yang terpedaya dengan dunia. Entahlah... bila la engkorang semua nak taubat. Suka jer memutarbelit fakta. Gelombang Rakyat, insaf la. Jangan jadi talibarut yg suka berbuat dosa...

Pak Malau said...

Saya sokong perlantikan Datuk Mohd Khusrin.

Saya saran kita ramai-ramai suruh Khalid MB patung/alat DAP di Selangor letak jawatan. LETAK JAWATAN LETAK JAWATAN dan belah jadi rakyat negara yang selama (tersilalp) dukung ANUSWAR.

ice said...

semua harap bertenang jgn gaduh2..biarkn mereka berzina..org pas kn mmg suka tgk org pki baju sexy2..sbb tu cina masuk masjid pki xsenonoh pn dier xtegur..depa br lps mkn ubt kuat layan mata buat bahan blk rumah melancap..

Anonymous said...

Disini kalau nak kenal taksub/hardcore PAS (Parti Azali Sesat dulu kini dan selamanya)ialah wong pencen dan baiti.
Mereka ini yg tak boleh berfikir secara rasional atau buat perbandigan yg mana benar atau tidak dan hanya percaya hARAKah seratus peratus yg penuh dengan penipuan dan spin.
Apa yg dibuat BN semua tak betoi kerana pemikiran mereka telah diracuni Tok Guru Pas yang ingin membunuh umat Islam BN. Tapi blogger pro BN hanya menegur kesilapan dan kesesatan Pas

Wong Pencen said...

Anonymous January 16, 2011 8:13 AM

Sebelum menilai, cuba dulu untuk keluar dari tempurung politik. Mungkin sukar atau mungkin juga amat sukar tetapi berusahalah. InsyaAllah, setelah keluar dari bawah tempurung, penglihatan akan meluas dan dapatlah memahami bahawa hanya kerana saudara menyokong satu-satu parti politik, belum bermakna orang lain juga semestinya menyokong sesuatu parti politik juga.

Hanya kerana saya tidak bersetuju dengan apa yang dibuat oleh penyokong parti yang saudara sokong, belum bermakna saya penyokong parti lawan. Sebenarnya jauh lebih ramai rakyat Malaysia ini yang tidak memihak kepada mana-mana parti politik berbanding mereka yang memihak.

Mungkin sukar untuk saudara faham tetapi berusahalah. Singkapkan tempurung dan nikmatilah kehidupan di dunia luas.

Anonymous said...

aduyaaaaaii

nak termuntah aku tengok muka2 munafik islam pas., makhluk jahanan pemakan air lendir anu war

Powered by Blogger.