Jan 16, 2011

KES ROGOL RAIS YATIM DIRANCANG TUN MAHATHIR ??





Walaupun isu fitnah rogol yang mengaitkan Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim telah mula reda, Melayu CinDia kesal dengan andaian dari beberapa rakan yang menganggap mungkin fitnah ini telah dirancang oleh bekas Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamed. Tapi benarkah apa yang dikhabarkan?



MENGARUT!! Tun M sendiri dalam kenyataannya mahu semua pihak membantu Dr. Rais Yatim dan lawan sehingga ke titisan darah. Ini yang disebut beliau selepas menerima kunjungan Keluarga Soeharto di Yayasan Kepimpinan Perdana disaksikan sendiri oleh seorang jurugambar terkenal. Malah Dr. Rais Yatim sendiri berada di perkarangan Bangunan Yayasan tersebut untuk menemui Tun M.

Pelik, bagaimana pula Tun M dikaitkan dalam isu fitnah ini? Tun M juga amat sedih dengan fitnah terhadap Dr. Rais Yatim yang telah banyak berjasa kepada Negara. Ternyata Pembangkang gagal menggunakan isu ini untuk menjatuhkan krelibiliti dan matuah UMNO itu sendiri.

Teruskan Perjuangan Datuk Seri Dr. Rais Yatim. Jasa dan pengorbananmu akan menjadi semangat kami untuk berjuang demi memastikan kepimpinan Kerajaan terus dipertahankan.


40 Tahun Berkecimpung dalam arena politik Tanah air.
Bayangkan betapa besar jasa beliau kepada Agama, Bangsa dan Negara.
Kenapa begitu teruk mereka menghina pemimpin ini?
Allah Maha Besar


Post by... Melayu CinDia

7 comments:

Anonymous said...

Apa nak dolak dalih, tanya bini Rais sudah lah. Kalau dia kata tak ada tak ada la, apa yang awak menyebok nak tunjuk Keluarga Suharto dengan Mahathir.
Suharto + Mahathir = mahafiraunTo.
History will be the judge and time will tell.
Jangan lupa tanya bini Rais tu!

jebat berkokok said...

Anon..3.27 pm..kau tanya Mahathir betul ke dia tu Mahafiraun..Jangan setakat dengan cakap org..Jangan lupa tanya Mahathir tu..

Anonymous said...

Sokong Jebat..

Entahnya Anon..3.27 pm tue..ckp pakai lutut..

Biler kuar citer pasal juak dier bukan maen lagi nak backup...

Bile kluar citer buruk pasal kakitangan kerajaan/menteri trus percaya..bangang pun ader..

Siasat la dulu..kena kat atang hidung juak2 dier kata fitnah, kene kat pihak lawan kebenaran..jadahnya...

Sama2 siasat la...

Satu lagi..dia tu lagi banyak jasa, lagi baguih ka daripada Tun Mahathir??

Apa sumbangan dia yang lagi besar daripada Tun Mahathir kepada negara..

Klu takat nak citer bayar cukai dah berjasa baik x payah..

Mcm ada sesetenagh kaum imigran kat Malaysia nie la yang berbangga kata bayar cukai tue salah satu jasa diorang..buleh blah..

Bayar cukai tanggung jawab..bukan jasa...org melayu/bumiputera pun ader kena bayar cukai..bukan kaum imigran ini jer...

Sebelum dok kutuk Tun Mahahtir tue ada baiknya tgk diri sendiri dulu...

Cucu said...

Anon 3:27pm - History can also prove that you're dead wrong!Masih ada masa untuk memohon maaf dpd orang yg kamu fitnahi itu.Pergi lah sebelum terlambat kalo kamu tak mahu berjawab di akhirat nanti.

Anonymous said...

Mahathir fitnahkan Rais Yatim?... Mahathir ni kan pakar, guru dan Bapa Konspirator & Korupsi Malaysia .... kemungkinan itu ada.... heheheehe... dendam team A Vs team B dan S46..???

Anonymous said...

ni sorang lagi gune lutut ntuk berfikir.. alahaii anon 5:18 PM..sape la jadi bahan konspirasi si Nuar skarng ni..golongan macam kamu ler..
Nuar punya pusing sedangkan dia yg bapa konspirasi n korupsi sampai kamu pun percaya..tangan sendiri buat org lain yg kena..tutup trus apa dia buat masa jadi TPM dulu..jangan lupa tanya Anwar..

Anonymous said...

nuar tu tak bodoh tp penyokong dia yang bodoh sebab senang je kena tipu,,,

Powered by Blogger.