Jan 8, 2011

KES ROGOL RAIS YATIM - ANWAR TERLIBAT ??





Kes rogol yang kononnya melibatkan Menteri Penerangan, Komunikasi dan Kebudayaan, Datuk Seri Utama Dr. Rais Yatim dan bekas pembantu rumahnya, Robengah telah menemui jawapannya. Ramai di kalangan OTAI2 Blogger telah mula mendedahkan situasi sebenar yang berlaku. Namun, ada ura2 yang mengatakan bahawa beberapa pemimpin Pembangkang turut terlibat di dalam kes ini. Benarkah?




Robengah semalam telah membuat pengakuan bahawa tuduhan yang dilemparkan terhadap bekas majikannya adalah fitnah jahat untuk menjatuhkan beliau. Sebelum ini, rakan karib beliau yang masih bekerja dengan Rais Yatim, Sumiyati juga membuat pengakuan bahawa ianya tidak benar sama sekali.

Menurut sumber2 tersebut, penglibatan beberapa pemimpin Pembangkang ini bertujuan bagi mengalih perhatian masyarakat terhadap isu moral yang melibatkan mereka termasuklah kes liwat Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim dan yang terbaru, kes ADUN Selising.

Ianya merupakan salah satu strategi kotor Pembangkang bagi menghadapi PRU 13. Sumber tersebut juga mengakui Pembangkang amat bijak dalam mengatur strategi kerana telah berjaya mengupah blogger Pro Kerajaan untuk mengupas isu Kes Rogol ini sebagai 'pembuka cerita' Blogger2 pembangkang hanya bertindak balas setelah blogger tersebut memainkan isu ini. Tetapi sebijak2 manusia memfitnah sesama sendiri, terkantoi juga.


Penglibatan pembangkang juga dikatakan sebagai ugutan terhadap Rais Yatim yang berjaya mempergiat kempen 1Malaysia yang dikatakan akan membunuh manifesto Pakatan Pembangkang. Kempen dan penerangan mengenai gagasan ini telah berjaya mengubah persepsi masyarakat terhadap Kerajaan yang sebelum dituduh sebagai punca perpecahan kaum. Serangan terhadap pengagas Gagasan 1Malaysia, Datuk Seri Najib berkenaan isu pembunuhan Antaltulya tidak mendatangkan hasil. Lalu, diserang pula Menteri yang bertanggungjawab mempergiat kempen ini.


Ada lagi kupasan mengenai isu Kes Rogol Rais Yatim. Nak tahu? Terus mengikuti blog Gelombang Rakyat.



40 Tahun Berkecimpung dalam arena politik Tanah air.
Bayangkan betapa besar jasa beliau kepada Agama, Bangsa dan Negara.
Kenapa begitu teruk mereka menghina pemimpin ini?
Allah Maha Besar.



Post by... Melayu CinDia

7 comments:

Hahn said...

Anuwar dah tentu. Gabenor Iblis kawasan Asean.

Apa apa nak buat kacau bilau ni dah tentu binatang tu. Nasib lah dia bodo bodo sikit.

Arahan jahat mesti kat pengikut jahat.

Ingat ke Rockey Bru tu handal sangat la. Rupanya isu pusing celah kelangkang jer. Tak betul lak tu.

Konon blogger tersohor konon. Hack Ptui!

Mail or Call Me Here... said...

salam...
mohon kebenaran tuan untuk share post ini ke facebook

Klik Di Sini said...

insaflah wahai orang2 yang suka buat fitnah..

kebenaran pasti akan muncul..

usahlah kamu susahkan diri kamu bt fitnah...
di dunia dan akhirat tak selamat..

mimview.blogspot.com

mohon link di blog tuan.....


terima kasih...

nutei said...

Hentikan buat tuduhan liar. Semua kejahatan pemimpin UMNO mesti kaitkan Anwar.

Hairan, kamu boleh lelap mata tidur setelah membuat fitnah!

Anonymous said...

Salah tu, anwar bukan gabenor iblis kawasan Asean, tp dah taraf anak dajal seluruh dunia. Semua mahu dikelentongnye demi kepentingan diri, cakap je dari negara mane pun, sume dh kenal sgt ngan perangai dajal nye.. yg bute hanya penyokong2 anak dajal tu je.

terbey said...

hanya dengan sumpah palsu rm4 anuar, penyokong2 bangang+sesat percaya sampai mampus...

Anonymous said...

Umno adalah kilang fitnah....pendekatan agama diketepikan, sermin muka sendiri dulu.......

Powered by Blogger.