Jan 29, 2011

ISU PERIBADI - NORMALA MAKI DIN PUDU !!





Pendedahan demi pendedahan semakin telahpun dibongkar mengenai salahlaku dan wajah seorang bakal pemimpin bernama Normala. Kini suaminya, Ma'aruf menghadapi tekanan setelah disoalsiat mengenai surat MC yang telah didedahkan hampir kesemua blogger pada hari ini. Persoalannya, kenapa kesemua ini didedahkan?





Pada mulanya, Melayu CinDia menganggap Normala dan suaminya akan berang dengan blogger2 pro Kerajaan. Tetapi, melalui maklumat dari beberapa rakan2 dari pembangkang, Normala kelihatan begitu berang dengan Naib Presiden PAS, Sallahuddin Ayob aka Din Pudu. Normala menganggap Din Pudu merupakan punca serangan kerana Ahli Parlimen Kubang Kerian inilah yang memulakan peperangan setelah membongkar isu peribadi calon BN, Tok Ai.

Pertengkaran ini dikatakan berlaku pada petang semalam apabila Normala melalui panggilan telefon mendesak Din Pudu menarik semula kenyataan beliau menyerang keperibadian Tok Ai.

Kasihan Normala. Menjadi mangsa keadaan dek kerana kerakusan politik Din Pudu kemaruk mahu menghirup kuasa di Johor. Mungkin Din Pudu menganggap melalui serangan ini beliau akan dapat memimpin PAS Johor seterusnya bertanding di mana2 kerusi Parlimen mahupun DUN di Johor? Harapanlah.

5 comments:

sgray said...

Yang terbaik untuk Mala ADALAH..BERPALING KEBELAKANG..dan walkout.

Biar padan dengan muka PAS yang sememangnya berhasrat menjahanamkan dan menganiaya MALA yang didesak dek suaminya tu...itu hakikatnya.

Sepanjang kempem airmukanya tak seri dah...terpaksa...

Tok Petri said...

rama: Tak Tenang di Tenang
Episod 1/Babak 1/Scene 1:
Di kamar tidur, kul 1.00am, lepas balik berkempen…

Makrop: (sambil merangkak naik ke katil dan memandang ke arah isterinya, Mala)
- Ente, penat ke?

Mala: (Terlentang di atas katil, badannya yang dilitupi lingerie ungu…nampak macam tak pakai brassiere).
- Penat tak boleh nak cerita (jawapnya ringkas)

Makrop: (Berkain pelekat, tak berbaju, dan dada tak berbulu, underwear tak tahu pakai ke tidak…merebahkan badan ke sisi Mala yang hampir tak bermaya.
- boleh tahan lagi tak?

Mala: (menghidu keinginan suaminya, cuba mencari helah)
- dah lewat, tenguk jam dah kul 1.00am, esok pagi-pagi nak kena pergi tokong cina kat sebarang tu, ari ni tak sempat cove, ente pun tahu kan?

Makrop: Ala…sekejap je…macam biasa…

Mala: Lepas PRK, ana bagi yang best nye…

Makrop: Ente tak yah buat apa-apa…ana yang yang buat semua (Makrop terus mendesak)

Mala: Kan ente MC….kena rehat….dan ana pun MC tak leh pakai, lepah PRK baru boleh…

Toing…toing…toing…

Makrop terus menjadi ganas sambil menyanyi
Bukan lama, sekejap…
Bukan sakit, sedap…
Bukan tulang, urat…
Bukan loose, rapat…ketat
Mala oh Mala…

Mala terpaksa menelifon seorang doktor bernama Dr. Hatta. Makrop terpaksa ditenangkan dengan ubat penenang dan disambung MCnya sehingga tamat pilihanraya Tenang.

Bersambung….

Anonymous said...

Tok Petri... best lah lawak hang ni.. boleh buat buku jinggalot... bukan jingga... ha ha ha... aku tunggu episod akan datang ya....

Anonymous said...

Undilah PAS untuk perubahan!

“PAS Ganti UMNO (PGU) – Melayu selamat, Rakyat Selamat, Malaysia Selamat”.

Anonymous said...

kita cinta umno sbab ia adalah parti islam yg menghormati hak kebebasan org lain bukan macam PAS yang nampak luaran berjubah berpakaian ala islam tapi memaksa isle pada org lain...

Powered by Blogger.