Jan 16, 2011

HUDUD - NIK AZIZ DAKWA MAHATHIR RAJA SYAITAN !!





Melayu CinDia sudah naik muak dengan jawapan 'play safe' PAS mengenai isu Hukum Hudud ini. Masih wujudkah perjuangan Hudud di kalangan pemimpin2 PAS? Nik Aziz pula menyalahkan Tun Mahathir, insan yang digelar Mahafir'aun oleh penyokong2 Pembangkang sebagai punca PAS Kelantan tidak dapat melaksanakan Hukum tersebut di Negeri itu.




Melayu CinDia berpendapat ini adalah alasan bodoh. PAS sewajarnya tidak menyalahkan pihak lawan semata2 sebagai penghalang melaksanakan dasar Islam yang menjadi alat kepentingan politik mereka. Sekarang Pembangkang telah memerintah 4 buah Negeri.

Melayu CinDia mencabar PAS bertindak mendesak Kerajaan Negeri Selangor, Pulau Pinang, Kelantan dan Kedah melaksanakan hukum tersebut di Negeri masing2? Boleh? Gila.. Nak kena tempeleng dengan DAP. Baru nak laksana Undang2 Syariah mengenai isu arah sudah kena sepak dengan Ronnie Liu.

Agaknya Nik Aziz bengang dengan Mahathir yang baru2 ini dijberi penganugerahan dari Kerajaan PAS Kedah sebagai tokoh gemilang baru2 ini. Kenapa tak pilih Nik Aziz? Syabas buat Ustaz Azizan. Pemilihan Tun M sememangnya satu tindakan bijak Kerajaan Negeri Kedah.

15 comments:

Anonymous said...

aku terkejut melihat gambar niknajis di atas sekali itu, makin direnung makin jelas raut wajahnya mcm renungan makhluk bernama...........maaf sebut.... s_ _ _ t _ _. EEEiiiiiii takut...

Anonymous said...

nik aziz raja syaitan...muka dan perangai macam syaitan

Jeffry said...

MUKE WALLY SETAN TU TAK PERASAN KE YG MUKE TU LBEY SETAN DRP SETAN YG ADE KT NERAKER? BUANG TEBIAT DIA PUN MAKIN MENJADI2. NASIB KO LA AJISSSSS HUHUHU

Anonymous said...

Kalau dia wali betul takan pula pengikut dia semua perangai SYAITAN!!!!! Hanya syaitan yang dapat pengaruhi berhati syaitan.

Ada mata tengok sendiri perilaku pengikut mereka. Bak kata pepatah Guru kencing berdiri anak murid kencing berlari......

Anonymous said...

Nik ajis tu bukan kpala segala ulamak ttapi kepala but_h.....

Anonymous said...

KORANG DUK MENGATA/MENCACI ORANG MACAM KORANG NI BAGUS SGT..KITA SMUA ALLAH YANG JADIKAN..AMALAN KITA ALLAH YG NILAIKAN..PANDAI2 JAGA DIRI LA

Anonymous said...

aku dah naik muak dah dgn tok guru nih...layak ke digelar tok guru?kalau kau nak jd tok guru betul,tinggalkan je politik. takut dekat kafir2 harbi,nak salahkan orang lain pulak. dasar manusia akhir zaman. mengaku ulamak,tapi suka letakkkan kesalahan atas kepala orang lain.dah tua nyanyuk dah pakcik ni,kuar2 la parti tu.pegi ibadah kat masjid pulak. ni ko duk memfitnah orang,keluarkan hukum hakam sembrono,tnjuk imej Islam dgn cara kau sndiri.Jgn jd melampau la Nik Aziz...

tebuan tanah said...

Siapa yg dajjal sebenar nya siapa yg kata kat org,org itu lah yg sebenar benar nya dajjal tak payah menghina org dengan nama yg tak baik kelak allah membalas nya dengan perkataan yg terkeluar dari mulut sendiri.

Anonymous said...

apa yg tebuan kata mmg betui.... apa yg nik aziz dok kata kat mahathir dulu,sekarang Allah dah balas balik kpdnya.org pas anggap org umno sebagai kafir ..... sah sekarang ramai lagi org2 pas yg harus mengucap semula.

Wak Din said...

Sesungguhnya musuh anak Adam yang nyata adalah iblis dan syaitan..bukannya sesama manusia walaupun berlainan agama

Anonymous said...

semua manusia ada syaitan masing2 termasuk Nabi SAW,cuma iblis nabi dah islam.macmna nak islamkan syaitan kita, kamu tanya ulama akhirat,bukan ulama politik.lahir manusia lahir syaitan!

Anonymous said...

Masalahnya N.ajis ni bukan setakat dah nyanyuk malah dah terlampau melalut... Lagi lama lagi menyesatkan umat Melayu/Islam.Tak boleh ke polis tangkap dia sebagai guru ajaran sesat...?!!

Anonymous said...

laaaa..sapa kata tun mahathir tu setan??Siapakah setan Besar di Malaysia? Ada dua ekor insan ..sorang juara liwat dan sorang lago yang nyanyok tak sedar diri...gila suka buat fatwa bodoh...pura-pura berjuang islam kononnya...faham-faham noooo..nak termuntah sebut nama depa..depa 2 ekor ni lah kepala BAPA SETAN MALAYSIA...hheheheh

Anonymous said...

dunia mana kenal nik aziz.tapi dunia kenal tun mahathir..sebab tu dia kata kat tun raja syaitan..selalunya yg tuduh tu syaitan.sebab syaitan telah berjaya mempengaruhi dan mengheret dia ke pintu neraka.

Anonymous said...

Assalamualaikum.
Sedih betul baca komen2 yg tidak membina seperti diatas ni.
Kita sebagai manusia hendaklah saling bantu membantu.
Bukan mengutuk orang. Tak perlu la gelar org lain dengn mcm2 gelaran.
Mereka pun manusia juga, ada kelemahan.
Kalu rasa mereka ada buat silap, mari kita bina diri kita ni sendiri, tambahkan ilmu yang ada dlm hidup kita ni agar benda mcm ni x berlaku pada masa depan. Ambil iktibar. Bukan pegi komen jer, tp diri kita ni hampeh.

Powered by Blogger.