Jan 18, 2011

HIDUP GUAN ENG - KEDIAMAN RASMI MELAYU PENANG !!





Inilah rumah usang dimiliki oleh Orang Melayu di sebuah Negeri yang mengamalkan dasar pemerintahan Umar Abdul Aziz. Pulau Pinang yang dijajah oleh DAP kini semakin tidak lagi menghiraukan malah menghalau penduduk2 Melayu dan India dari penempatan masing2. Rumah ini dikatakan dibina oleh pemiliknya setelah beliau tidak mendapat sebarang pampasan tanah yang dirampas Kerajaan Negeri. Inilah wajah Melayu Pulau Pinang. Anda bangga? UNDILAH DAP LAGI PADA PRU 13...

3 comments:

Anonymous said...

mmg cina ni celaka..kat kelang tu bangga tengok india atau melayu buata atau renovate rumah..cina ni dia ingat dia sorang je blh buat

Anonymous said...

dah 50 tahun merdeka berr..dok bawah bn...takkan satu org kaya bn tak boleh tolong..baru hari ni nak tunjuk umah mangkut tu....dan nak salahkan org buat benda...brengset punya kaki

i'm no king

Anonymous said...

Apa pelik dalam gambar itu.... umnoAPCO mazhab mahathirisme yang bangsatkan & perhambakan rakyat melayu marhein seperti diatas ... yang kaya raya dan miliki banglo bernilai jutaan ringgit itu hanya para elit umno APCO mamak p.pinang... kakakaka...

Powered by Blogger.