Jan 25, 2011

DEDAH - LELAKI CINA PULA DILIWAT ANWAR !!





Siapakah lelaki ini yang telah membuat pengakuan di Bangunan MCA Labis bahawa beliau telah diliwat Anwar? Pendedahan yang dikeluarkan tengahari tadi telah mengejutkan kesemua wartawan yang hadir pada ketika itu. Siapakah beliau sebenarnya? Adakah ianya sekadar fitnah semata2?




Ng Lam Yong.... merupakan taiko Reformasi dan merupakan antara pengasas Parti Keadilan Nasional (keADILan) 12 tahun dahulu. Selepas letih dan muak diliwat politik dengan karenah dan penipuan Anwar, hari ini beliau mengisytiharkan keluar dari parti tersebut dan menyertai MCA berkuat kuasa hari ini.

Borang penyerahan ahli MCA telah diserahkan sendiri kepada Presiden MCA, Datuk Seri Chua Soi Lek. Turut hadir memberi sokongan termasuklah Ezam Mohd Noor, Zahid Md. Arip dan Anuar Shaari.

Sementara itu Datuk Chua yang mendengar rintihan Ng Lam Yong, beliau telah membuktikan bahawa parti gabungan PKR, DAP dan PAS merupakan gabungan palsu dan tidak mampu membela nasib rakyat. Ini semua berpunca daripada penipuan2 Anwar yang tiada kesudahan hanya untuk merampas kuasa Kerajaan Pusat.

Datuk Chua juga mendakwa PAS telah memainkan peranan meracuni hati orang Islam manakala DAP pula memegang peranan meracuni pemikiran Orang Cina. Ini semua hasil strategi Anwar Ibrahim.

9 comments:

Anonymous said...

Otak kaki bodek ketua2 lanun kapitalis umnoAPCO memang suka bicara perkara lucah, tahyul, jijik, didengar ... mungkin bahasa melayu kelas "pariah" .... amat bercanggah dengan dasar bahasa kebangsaan, dasar budaya kebangsaan dan rukun negara ke 5: "kesopanan & kesusilaan" ...

Apa yang puak2 umnoAPCO tahu hanya RATIB/ZIKIR sebanyak mungkin ayat "politik liwat ajaran mahathir" penyambung nyawa politik najib ...

dimulai dengan ayat ANWAR LIWATx100..
ANUAR LIWATx100 ...
ANUA LIWATx100...
AMNU LIWATx100.....
diakhir ayat kerana mengantuk.. jadi ayat AMNO LIWATx1000....

hehheehheehheh.......itulah modal politik pencacai umnoAPCO sejak 1998 sehingga 2011 dan entah bila ... demi fulus.. oh fulus .. dimana kau.. RM.. RM... rm,..rm,... rm.... ..pkfz.. pkfz............ zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.... sampai jadi arwah!

Anonymous said...

ORANG PAS..........MUKA MCM ULAMAK...TAPI HATI MCM PIKUMAK......LIDAH MCM BIAWAK.

Anonymous said...

Tuan,

Apa ini tuan, tadi aku tengok berita, Mr Ng hanya keluar dari PKR. Dia tak sebut dia diliwat oleh Anwar. Biar lah betul apa yang di tulis

mamat-in-a-box said...

anon

lu tau tak dengan maksud diliwat politik yang ditulis oleh tuan blog ni?

tu ler otak penganut PAS... sebut je liwat terus terbayang batang masuk lobang kunyit

Anonymous said...

Badigol2 ni baca abis ke tak artikel ni?Itulah sebab mudah sangat kena jual dengan komunis dengan pluralist.

Aku ingat diorang ni semua jenis yg baca tajuk aje lepas tu meroyan macam org hilang akal.

Itu pasal dia tak tahu apa kejadahnya apco tu,main ikut2 aje apa tuan dia cakap.Belakang tuan dia pun tak boleh nak jawab isu apco bila dibagi peluang dalam dewan.Sebab apa?Sebab dia tahu dia cuma sebarkan fitnah.

Kesian orang2 yg mudah mengikut2 ni.

Anonymous said...

APCO tu syarikat milik yahudi... mungkin agen zionis.. agen cia.. anti Islam...agen kafir harbi..

Takrif kafir harbi= orang/ kumpulan orang / pertubuhan/ negara kafir yang menindas, memusuhi, memerangi, menaklok dan menjajah Islam dan Umat Islam dimana2 tempat didunia.
Zionis, Israel, USA, Russia, .. adalah negara penjajah & penindas utama ummat Islam terkini.

Apakah melayu umno masih lalai?

C L J said...

CLJ baru beri tajuk tajuk sahaja dalam siri ketiga ini. Namun untuk mereka yang suka baca tajuk sahaja tu bacalah catatan ini dahulu. Kalau berminat nak tahu tunggu dan ikuti siri siri berikut yang mungkin boleh mengambil 40 atau 50 siri kelak. Itulah kemahiran mereka dan kita tidak akan dapat mengatasi strategi mereka tanpa mengenali rahsia rahsia mereka yang sudah menyelinap mensengketakan kita sesama kita kini. Bacalah tiga siri ini dahulu. http://tokjangutkeramat.blogspot.com/2011/01/world-conquest-through-world-jewish_19.html

C L J said...

Bacalah sini dulu sementara menunggu sambungan yang masih ada banyak siri itu :
http://tokjangutkeramat.blogspot.com/2011/01/world-conquest-through-world-jewish_19.html
http://tokjangutkeramat.blogspot.com/2011/01/world-congquest-through-world-jewish.html
http://tokjangutkeramat.blogspot.com/2011/01/world-conquest-through-world-jewish.html

Anonymous said...

melayu vs melayu, islam vs islam.....nasib korang korang pijir lah sendiri....yang penting orang lain kaya raya...korang kaya dengan pebende? di dunia takder, di akhirat aderker?

Powered by Blogger.