Jan 5, 2011

DAP MINTA JAWATAN MB SELANGOR ??





Tindakan Kerajaan Selangor yang semakin terdesak menolak bekas Pengarah JAIS, Datuk Khusrin yang kini dilantik sebagai SUK Selangor dengan perkenan Sultan Selangor adalah satu perkara yang tidak dapat diterima akal. Beliau seorang pemimpin Islam yang bekerja keras dalam memastikan Selangor terus dipelihara dari kemaksiatan. DAP sebagai dalang provokasi sanggup mengenepikan perkenan Sultan hanya kerana perlantikan SUK ini tidak mendapat perkenan Khalid Gagap. Ternyata pelan awal bagi menghancurkan maruah Raja2 Melayu merupakan agenda utama DAP dan sekutunya.




Jelas sekali Kerajaan Negeri takut pada bayang2 sendiri. Penyelewengan demi penyelewengan yang dilakukan Kerajaan Negeri dikhuatiri akan dibongkar Datuk Khusrin. Sewajarnya Kerajaan Negeri menerima Datuk Khusrin yang berlatarbelakang Agama. Di manakah suara PAS? Hanya terdengar teriakan Khalid Gereja yang sudah pasti menentang perlantikan tersebut kerana agenda Khalid Gereja yang agresif merampas kekayaan Selangor ternyata akan terbantut jika Datuk Khusrin dilantik sebagai SUK Selangor.



AYUH RAKYAT MALAYSIA...
Kita turun berperang menentang Zionis Pakatan Selangor yang semakin zalim dan biadap terhadap maruah Rakyat dan murka terhadap SULTAN SELANGOR. Kita berarak menentang kezaliman Kerajaan Negeri Selangor pada hari ini (5 Januari 2010) di Dataran Shah Alam jam 3 Petang.... DAULAT TUANKU !!

5 comments:

Megat Alam Gempita said...

Secara layaknya memang DAPig ketagih jawatan MB. Pada masa sekarang pun DAPorn yg sebenarnya menguasai Selangor. Melayu PAS dan PKR hanya menjadi bahan tonggengan dan tunggangan DAPunk. ADUN Harbi PKR lain memang jadi DAPiggy
UMNO/BN menang PRU 12 dulu pun majoriti tak banyak baik di ADUN mahupun Parlimen. Kecuali kebangkitan BN di PRK Hulu Selangor dulu.
PKR = 14 kerusi ADUN
DAP = 13 Kerusi ADUN
PAS = 8 kerusi ADUN
Bebas = 1 Kerusi ADUN pro BN
BN = 20 kerusi ADUN (18 UMNO / 2 MCA)
di Selangor banyak isu boleh hentam fuckatan tapi apa yg BN buat ye? Gamaknya ada projek masyuk berjemaah dengan fuckatan kot macam kat Kedah dan Kelantan!

Anonymous said...

Ayuh bangkit org BN terutama UMNO, sembur lada sulah kat muka Khalid tu supaya x gagap lg..dia dah bnyk minum todi cap DAP sbb tu makin lama makin gagap dan bengap

Anonymous said...

Ni semua agenda, propaganda khalid babi anak sundal nak spin isu air baru2 ni..tgk semua dah senyap..bangkit pulak isu lawan sultan..rakyat selangor pun terikut sama meloncat..lupa sudah dengan isu air syabas, YBK, mcm2 lagi penyelewengan...

Aku x tahu la pa nak jadi dengan Selangor neyh..sedih dapat MB bebal macam babi..

islamic neutron said...

Mungkin pemimpin ni banyak khilafnya, tetapi adakah kita sebagai rakyat yang kononnya ingin keadilan ingin menunjukkan kekhilafan yang sama teruknya. Jika mereka teruk kerana menganiaya rakyat, rakyat pula teruk kerana mengeji pemimpin. Adakah itu sikap daripada rakyat yang mementingkan keadilan?

Allahu a'lam

Anonymous said...

khalid gagap... dulu seorang hero di PNB .. yang gagap tula.. yang bangunkan, majukan dan jayakan ekonomi Melayu melalui PNB...

kerana usaha & keupayaan yang khalid "gagap" tulah yang rakyat Malaysia kuasai Ladang2 Guthrie milik asing ditanah air & diluar negara...

sekarang banyak yang dok kutuk dia tu.. masih kedarah hasil usahanya sebelum ini.....

yang UMNO "tak gagap" pulak ramai yang kaki sapu & rembat harta rakyat... dulu MB Sgor kena tangkap bawa duit berjuta2 alih ke australia... , dulu pusat pendaratan minyak sanggup alih dari kelantan ke negara lain, Thailand, takut royalti dapat kat rakyat kelantan... inilah usaha umno hari ini..

hai khalid.. biarlah yang "gagap" tapi berjasa dari yang umno "tak gagap" tapi penyangak!

Powered by Blogger.