Jan 25, 2011

CERAMAH NORMALA DI HIDANG DGN. ARAK !!





Ceramah Politik anjuran PAS di Tenang telah dikejutkan dengan hidangan arak di sebuah Kampung Cina di Tenang. Ini diceritakan sendiri oleh salah seorang ahli PAS yang hadir di ceramah tersebut. Beliau yang berang dengan kejadian tersebut mendakwa alasan yang diberikan penganjur ceramah adalah jumlah keseluruhan seramai 150 yang hadir ke ceramah tersebut kebanyakannya berbangsa Cina.





Beliau yang hanya mahu dikenali sebagai Tok Chi mendakwa tindakan penganjur itu sebenarnya mengejutkan beliau dan rakan2 kerana ianya akan mencemarkan imej PAS yang seringkali berkempen mengelak dari perbuatan keji termasuklah minum arak. Ianya juga katanya menafikan apa yang diperjuangkan PAS Selangor yang melarang umat Islam bekerja di premis yang menjual dan menghidang minuman keras tersebut. Kami cuba menangkap gambar beliau akan tetapi beliau meminta jasa baik agar tidak dipamerkan wajahnya.

Tindakan Tok Chi yang marah menyebabkan beberapa Jawatankuasa Program mententeramkan beliau lalu meminta beliau beredar dari ceramah tersebut. Tok Chi sangat kesal dan jika inilah yang dipamerkan pihak jentera, PAS tidak akan dapat menambat hati pengundi Melayu seterusnya perjuangan PAS akan kian tersasar.



PAS itu KAFIR... DAP itu ISLAM... Huh?

7 comments:

blogenstarz said...

Bagi tau pada Tok Chi tu masuk je UMNO !

Anonymous said...

hahaha..setuju dgn blogenstarz..

wakaka

umno siap jamu dgn arak free plus penari lucah lagi..wakaka...

Jeffry said...

AKU STUJU DGN ANON 11.22..KLU X MASA KAN PAS SANGGUP HIDANG ARAK DLM CERAMAH2 DIORANG SIAP LAUNG TAKEBEER! KEHKEHKEH..JGN MARAAA NON >|D

Hahn said...

Geli aku tengok poster mala tu. Sekali imbas bermaksud beliau tidak boleh di percayai langsung untuk mendukung cita cita pembangunan Melayu.

Anonymous said...

aku idakle sexism..nti jadi macam commentator dalam sky sport Andy Gra yg kena sacked sebab mulut celupar mengondem assistant referee pompuan (lineswoman) masa perlawanan EPL Wolves V Liverpool hari sabtu harituh tapi cayalah aku tgk siMala ni lebih sesuai buat party tupperware!!

Besok2 katakanlah dia mng, aku gerenti yg akan jadi YBnya ialah laki dia dan siMala jd jurucakap aje, mmgle nampak sopan santun(itu pun xtau genuine ke idak sbb org masih berdoa dia dah menceduk lauk nak tunjuk baik konon tapi tersilap skrip buat besar KEmaluan aje)

Bak kata Andy Gray.."go and tell her to put the kettle as well"..hehhehhe

Anonymous said...

aku ni anti PR jgk.
tp bila tgk gambo ni,aku rasa sangsi sbb aku penah tgk gambo arak & pak lebai yg dah disensorkan tu di dalam blog agak lama dulu.
aku harap,ketika kita menyerang geng pakatan haram,jgnlah kita menabur fitnah.klu kita buat mcm tu jgk,dosa satu hal,pastu kita pon sama dgn geng pakatan haram yg kejanya mmg buat fitnah.

Anonymous said...

ekstrimis rasis umno mana la takut pasai halal haram ni.... kubur masing2..... apa peduli...

Powered by Blogger.