Jan 23, 2011

BOB LOKMAN AKAN BONGKAR ISU LIWAT ANWAR!!





Kelibat pelakon dan penulis lirik terkenal bergelar Bob Lokman menjadi perhatian semua pihak. Beliau yang kini kelihatan semakin berubah telah menarik minat PAS untuk menggunakan kuasa beliau sebagai ikon PAS bagi memancing undi PAS di PRK DUN Tenang.





PAS juga katanya akan mengadakan Ceramah Politik Murahan parti ini dengan menjemput Bob Lokman. Ini juga bukan sahaja akan meningkatk kelihatan tidak mampu membawa pengaruh Anwar di mana2 Ceramah yang dianjurkan oleh parti ini kerana pengaruh Ketua Pembangkang semakin hilang dek kerana politik liwatnya yang dilihat semakin kotor. Ianya berdasarkan Ceramah PAS pada malam tadi yang terbukti hanya 200 orang yang hadir.

Bob Lokman yang juga bekas juri profesional Raja Lawak musim 4 sebelum ini menjadi perhatian umum apabila dikatakan telah menyertai Solat Hajat PAS di Taman Melawati, Selangor.

Persoalannya, adakah Anwar selesa dengan kaedah ini? Kelihatan PAS seolah2 menghina krelibiliti Anwar Ibrahim yang sewajarnya mampu menguatkan pengaruh pengundi2 di Johor.

53 comments:

tabligh said...

Salam semua,

Kasihan dia kerana mempunyai kefahaman yang sengkat.

Dia rasakan bahawa dengan bersama PAS itu dia boleh menebus segala kesilapan dia masa lampau. Konon-kononnya mencari jalan sengkat ke Syurga.

Maklum saje leee,bersama PAS memperjuangkan Islam.

"Terlepas daripada mulut buaya masuk ke mulut singa."

Anonymous said...

JALAN singkat kesorga n ajis....boleh bsuh maksiat dulu2

Hahn said...

Allah jua lah yang menunjukkan kita jalan kepadanya. Maksud Al-Quran, "Kalau kamu bersungguh sungguh kearah jalanku, akan aku tunjukkan".

Amy dan Bob Lokman memilih Wali Syaitan N.ajis.

Nasib masing masing...

Cuba kalau ada sedikit lagi kejernihan dalam hati dalam mencari kebenaran dan bersungguh sungguh ke jalan Allah pasti mereka tidak terdampar di pantai PAS.

Guru yang mursyid itu bukan orang popular pun. Gi cari MursyiDol Pas yang Dol... bahaya. Belum lagi membawa hampir kepada Allah.

Guru yang mursyid itu tidak kejar dunia dan tidak lapar duit balak.

Aisanda said...

Ciri2 orang bertaubat antaranya ialah pakai jubah, pakai serban, simpan janggut dan akhir sekali masuk PAS.Gurantee masuk syurga?

Anonymous said...

Aku pun pelik artis2 ni bila nak bertobat diorang cari n.ajis.Padahal n.ajis tu cuma 'ulama politik'.Patutnya carilah guru2 agama yg tak didendang yg jauh dari hiruk-pikuk politik dan kuasa.

Anonymous said...

ni bangang mana yang bagi tau yang sokong pas masuk syurga ni. kalau dah jahil tak payah cakap banyak.tak pasal 2 dapat dosa dah lah pahala tak pernah buat.kalau nak sokong sangat umno tu sokong lah jangan dok mengata orang apa punya baghal ni.setiap orang di ada hak dia sendiri.yang kamu kecoh ni apa hal.sebelum nak bercakap pasal agama islam kena faham dulu.belajar.
dengan orang yang arif tentang agama,janganlah pandai kutuk tok guru je.orang kafir pun tak kutuk tok guru dia,ini kita orang islam suka 2 kutuk tok guru.tak kan pasal bob lokman masuk pas kita nak bising,berapa sen yang yang umno bagi kat hang sanggup kutuk seorang ulamak.

Bro Jinggo said...

Salam...

Blog sahabat telah saya linkkan di laman blog www.politikharian.blogspot.com , pohon jasabaik sahabat linkkan laman portal www.politikharian.com ke laman blog sahabat untuk mendapatkan informasi berita politik terkini. Terima kasih.

Salam Perjuangan.

p.s: PANGKAH PAS masuk syurgooo...

tariq bin ziyad said...

anon 1:57
sapa 'tok guru'? sapa angkat dia jadi 'tok guru'??? hang? wei..dia 'tok guru' hamPAS. aku bljr agama dgn ustaz lain. org2 lain pun,bljr agama dgn guru masing2.

betul,aku sokong kata2 hang psl 'hak utk dia pilih masuk hamPAS atau parti lain'. kita xda hak nk persoalkan. tp jgn ta'sub! pk dgn fikiran jelas dan terbuka. byk pkra yg 'tok garu' hang buat,x boleh diterima pemahaman agama org lain.

aku x graduat dlm bidang agama,tp aku bljr agama. 'sokong islam,masuk syurga' betul! tp 'sokong hamPAS masuk syurga' gak? betul ker?

hanya dgn taat perintah Allah,ikut cara Nabi Muhammad s.a.w kita akan berjaya dunia dan akhirat. bkn dgn ta'sub pada sorg 'tok garu' politik!

come on! think wisely..

Anonymous said...

HELOW KAWAN2 SEMUA. KORANG NAK MASUK SORGA TAK?? HAA JOM MARI MARI MASOK PAS. GERENTI MASUK SORGA. REGISTER SEKARANG. CINA2 KAPIAQ HINDU2 SESAT PUN TAKPE ASAL KORANG SOKONG PAS KORANG MASUK SORGA JUGAK. JANGAN TAKUT TUHAN HATI MANYAK BAIK MAHH..DIA AKAN KASI ENKAU OLANG SEMUA MASUK SORGA, FREE OF CAS..MALI MALI KAWAN KAWAN MALI MASUK PAS. LALU LUBANG BONTOT PUN MOLEH MASUK SULGA LOH..ELISEBATH KANGKANG, TERESA HISAP COCK , LIM KIT SIAL, KAPAL SINK SEMUA PUN MASUK SULGA...PHEEEEEWIIIIITTTTT. BOB LOKMAN PUN BOLE MASUK SOLGA. SO DIA BOLE KASI NYANYI SAMA AWAK LAGU ISAGILA SAMA AWAK DALM SOLGA

Anonymous said...

yang merasa diri tak perlukan ulamak & pasti masuk syurga walau tolak islam.. adalah penganut ajaran sekular umno.... kerana aku ini melayu.. mengatasi segala2nya.... heehheeheehee...

Anonymous said...

Astagfirullah..
Astagfirullah..
Astagfirullah al azim.
Pohon moga kita semua diberi petunjuk dan hidayah Allah SWT.
AMIIN.

arip said...

Siapa tolak ulama,tolak Islam ni?Cakap bukan main tapi habuk pun tarak.Yang ramai orang tolak tu ulama politik yg bercakap atau 'berfatwa' ikut selera nafsu politik kepartian.

Sebab 'ulama politik' ni cakap dia sentiasa berubah2 ikut kepentingan parti tempat dia cari makan.

Contohnya dulu hj hadi dalam amanat hadinya yg terkenal telah 'berfatwa' bahawa bersekongkol dengan kafir,tidak melaksanakan hudud adalah kafir.Malah secara tak langsung atau langsung telah mengkafirkan umno mengikut nafsu politiknya ketika itu!

Akibat amanat hadi telah memecah-belahkan umat Islam terutama di pantai timur dengan teruk sehingga timbul fenomena 2 imam,masjid umno-masjid pas,cerai-berai pasangan suami-isteri berlainan fahaman politik dll lagi.

Sekarang ni kita tengok apa yg pas tak buat atau buat?Siap cemolot dengan parti komunis dap lagi dan taat dgn parti pluralisme agama pkr.Hudud apa cerita?Jauh panggang dr api,jangan kata nak laksana,nak sebut pun silap2 pas kena pelangkung dengan dap dan pkr yg menguasai pakatan.

Pas jadi apa?Sekurang2nya umno parti dominan Melayu yg menguasai BN.Pas?Jadi balaci pun jadilaaa..

Jadi undi pas sekadar untuk dijadikan balaci kafir aje ke?

Anonymous said...

Bila dia dengar Nik ajis dapat ampunkan org yg berzina macam nik ajis boleh tau Tuhan dah ampunkan zina adun PAS selinsing tu .. terus jee dia mintak kunci ke syurga ... kesian org macam ni . Tapi takpe dia akan jadi rekrut baru untuk dilembukan oleh puak DAP yg anti islam dan anti Melayu sebagaimana DAp melembukan nik ajis dan ulama penipu PAS yg lain

Anonymous said...

anon January 24, 2011 12:17 AM

apa nak hairan, jalan singkat nak announce kononnya dah berubah..

tak perlu pun tonjolkan diri sebagai kePASsan.. join tabligh, cuba jauhkn dr jd bahan sensasi.. insyaallah lebih dekat dn mudah dngn Allah.. nak undi PAS, undilah.. xda sape yg larang. tapi mcmni kelihatan ada ciri keikhlasan dirinya yg boleh dipersoalkan.

Anonymous said...

Inilah akibatnya bila pengikut HAMPAS terlalu taksub....dia saje yang uslam 100%, yang lain jgn mimpi nak masuk surga... so formula dia:

MASUK PAS = MASUK SURGA ????
Ya ke?????????????????

Anonymous said...

Korang cakap la apapun. Hanya Allah mengetahui baik dan buruk sesuatu. Yang aku tahu la, akhir zaman ni Pemimpin sekular yg jahil agama yg di sanjung, manakala ulama di hina. Kalau UMNO tu bagus sangat suruh la big Mama pakai tudung, suruh la anak najib, nazri pegi masjid dan jgn pegi clubbing. Aku tak bangga aku orang Melayu tapi aku bangga aku ni orang Islam. Di padang Masyhar nanti darjat seseorang di ukur dari agamanya, bukan bangsanya. Hidup Islam. Allahuakhbar.....

Anonymous said...

Semua orang tahu diakhirat kita dipersoalkan tentang keislaman dan amalan masing2. Apa yang dibanggakan PAS kalau sekadar mendabit dada dengan memakai jubah sampai tenggelam selipar jepun, janggut yang tidak terurus, serban sebesar bakul. Itu semua Allah tak pandang. Walau pun soalan bocor semua sudah diketahui, apakah jawapan tepat bagi ganjaran seseorang isteri mohon diceraikan, Seseorang sakit yang mendoakan dimatikan segera, dan orang "soleh" yang mendoakan saudaranya ditimpa azab? Itulah Pas bukan kualiti yang dicari, tp peribadi yang diingini. Takabbur dan merasakan dirinya yang serba tahu, memperlekehkan orang lain jadi mainan. Ini bukan sifat seorang ulamak dan Alim. kerana semakin alim orang itu semakin warak dan semakin rendah dirilah ia. Berbeza amat dengan sifat NA yang sering mendabit dada kehebatan sendiri. Apa dibuat diKelantan selama 20 tahun? Yang jelas sebaik saja memerintah ditutup jalan depan TNB, selepas 20 tahun memerintah dibuka semula.....

Anonymous said...

Kalau nak berdakwah masuklah geng dakwah tetapi bukannya masuk geng putarbelit.

Kalau nak mendapat petunjuk tentang jalan menuju sorgaaa, bacalah Kalam Allah tetapi bukannya baca ideologi pas pis pus

ZK said...

alahai senangnya bertaubat...pakai serban, jubah, cukup. bertaubatla org2 PAS. dulu punya nak Islam, sekarang dok kawan dengan geng2 kafir. PM Anwar, TPM Kit Siang. PAS????

haii kena tipu lagi...

Anonymous said...

Apa nak buat, dia pilih jalan singkat ke syurga, betul juga kata2 cat steven," bersyukur kerana menemui Islam lebih dahulu daripada bertemu Muslim " Fikir2 kan

azman said...

umno mmg parti islam sokong umno bleh masuk syurga jugak..takbir3x untuk umno ..bukan hidup umno tau..hehe

imam bonjol said...

Waktu mula mula aku sampai di Amerika,aku terjumpa sekumpulan manusia berjubah hitam,janggut panjang,ketayap di kepala dan memegang tasbih.

Akupun beri salam.....mereka pandang aku semacam aje.

kawan kawan ku gelakkan aku...rupanya yg berjubah tu ialah YAHUDI.Jadi kpd mmereka yg duduk dalam tempurung tu jgn lah megah dgn janggut dan jubah.

Anonymous said...

salam semua,

kau org seldik lah dulu bob lokman tu sapa....anak beranak dia kebanyakan penyokong PAS dari dulu kini dan selamanya.....Arwah Mawardi adalah bekas ADUN kg dia...Bob lokman adalah cicit Tok Kenali....Tok Kenali x de parti sebab masa tu x ada parti lagi....so apa nak heran Bob Lokman join PAS...PAS hanya parti bukannya agama....

Anonymous said...

Nak cakap nak tulis mamang le mudah..terutamanya penyokong HAMpas. Tapi dah rasa diri sendiri tu betul-betul sempurna ke bila nak menghukum orang jahil ke tidak? Jangan-jangan sendiri punya pun tak solat tak ikut ajaran agama dalam kehidupan seharian...kah..kah..kah... tilik dicermin dulu laaaaaaaaaaa..!

ice said...

nk berubah xsemestinya kene pki serban.. n.ajis pki serban sbb rmbut die pacak2 dai warna kuning..xpercaye cucu die ddk damansara heights pon pg clubbing gak wat parti br2 ni..jgn smpi jumpe lg skali mmg lumat kene kejekn..kitorang mmg tgh aim cucu die..lagi skali mmg kluar gambar..jgn time tu n.ajis xmengaku plak tu cucu dier ye...

tunggu........

Anonymous said...

Bob Lokman dan Ami memilih wali selipar dalam usaha mencuci dosa masa lampau, dan berharap menggapai syurga, Allah maha mengetahui siapa yang benar, siapa yang salah.

Kak Siti

Anonymous said...

Alhamdulillah, moga Allah menganugerahkan kekuatan dan istiqomqh atas saudara Bob Lokman.
Allah itu Pelindung orang-orang yang beriman, mereka dikeluarkanNya dari kegelapan kepada cahaya yang terang, dan oarang-orang yang tidak beriman itu pelindungyna Syaitan, mereka dikeluarkannya dari cahaya yang terangkepada kegelapan.Orang-orang itu isi neraka, mereka tatap di dalamnya. AL BAQARAH 257

Kepunyaan Allah apa yang ada di langit dan di bumi, sekiranya kamu terangkan apa yang dalam hatimu atau kamu sembunyikan nescaya Allah akan memperhitungkannya. Allah mengampuni orang yang dikehendakiNya dan menyiksa orang yang dikehendakiNya. Allah itu Kuasa atas segala sesuatu. AL BAQARAH 284

Anonymous said...

BOB lokman pilih PAS sbb BN x ade platforM utk dia bdamping agama. Kita doa je lah yg baik utk dia.

Doa juga utk empunya blog ni. Daah mcm sakai laut..org kafir pon x ngata apa kat bob ni.. tapi penulis blog ini .. "bermula dari seketul daging, kalu baik maka baik lah dia kalu x maka ..rosaklah dia"

Anonymous said...

Soalan2 ini aku tujukan khas pada PASberg a.k.a hamPAS :
1. Bekerjasama dengan MCA, maka UMNO menjadi kafir. Bila nak kafirkan diri sendiri sbb bekerjasama dengan DAPig? si kafir harbi? Jgn buat2 lupa statement keparat sink.."over my dead body jika nak tubuhkan negara Islam.."

2. Menyalak2 tentang kilang arak di selangor dan berjanji akan menghapuskan kilang arak jika berkuasa. Ha..?? bila lagi? takut dgn DAPig ke? Boleh tak pinjamkan aku bendera bulan korang aku nak pacakkan betul2 tepi federal highway depan kilang PASberg tu. Takebeer!

3. Doakan keburukan utk saudara seagama tetapi kebaikan utk anak Lim Kit Sial dalam jemaah jumaat. La..tak kenal anak si Sial tu? Yg robohkan gerai peniaga melayu..yg robohkan kampung buah pala..tapi gerai cina?

4. Apa komen korang ahli PASberg laki cikgu Mala tu menipu MC sampai 21 hari? MC maknanya sakit sbb tu tak leh keje.. Ni?? Makan duit haram..eh..nanti n. ajis akan halalkan..jgn takut..

5. Pemberian hakmilik tanah 999 tahun kepada Cina di perak semasa Nizar derhaka jadi MB perak? Aiyo..cina kat tanah melayu ni..baru je dtg sini, kurang 100 tahun, ok lah.. bg diskaun.. kurang 200 tahun.. Apa komen korang??

-aku je..-

Anonymous said...

hehehehehe... bergaduh la angpa sesama mleayu. orang asing duk bertepuk tangan... haahahha...angpa ingat depa suka kat angpa semua ka.. minta maap lar. tak ada ari depa nak bagi muka kat angpa bila depa berkuasa nanti. taim tu angpa pakat2 keriau la sesamna.. nasib baik aku orang siam....wakaka punya la ngok angpa nih.. macam si kitol...marah kat nyamuk bagi portugis baham.

Anonymous said...

UMNO,PAS tu parti politik. dua2 majoriti ahli islam agamanya.
so.cara dan jalannya je lain-lain.
PAS jagalahmulut. sebab nabi x pun mencela org begitu teruk melainkan kepada seteru islam iaitu kafir laknat yg terangan melawan islam. UMNO X pun.kasihan la sesama islam.

Abd Razak said...

kalau tok guru atau ulama boleh ampunkan dosa bererti mereka sama taraf dgn padri kat gereja.dlm islam tiada siapa boleh ampunkan dosa.hatta nabi kita cuma dapat syufaat saja.sesungguhnya ampun hanya boleh dari allah sahaja.allah maha penyanyang dan maha pengasih.padri kristian tu karut.mana boleh ampun manusia.

Anonymous said...

Syabas Bob Lokman.membuktikan UMNO semakin dijauhi...

Anonymous said...

Salam,
Kasihan Bob Lokman nie, salah pilih jalan.
Nak islah diri tapi pergi ke arah politik, bertemu dengan syaitan bertopeng agama..
Semoga Allah beri petunjuk kepada kamu..

p/s: Jauhilah PASesat, nescaya kamu terselamat dari tipudaya syaitan..

penyokong yang hak said...

Tok Guru..? Haa...! Kalau tok guru tak sibuk dengan politik, kutuk mengutuk, mendoakan keburukan untuk orang islam, menyokong kemungkaran, ah banyak lagi lah. hayyo, tok kulu ka. Piiirah

usin said...

tok guru yg sorang tu dh jd tok ragu. itulah sbbnya fatwa yg kuar dr mulut dia selalunya meragukan... berentilah korang bergaduh pasal umno vs pas. buatlah gencatan senjata utk seketika. tunggulah apa akan berlaku kpd tok guru aka ragu yg sorang tu dulu... rasanya yg sorang tu je yg menjadi punca mcm2 perkara buruk kpd penganut Islam Msia...

Anonymous said...

Sahabat2,

Aku kenal seorang mamak bernama Nazir Hamid. Dia adalah seorang bekas konstabel polis cawangan khas. Aku kenal dia semasa bertugas bersama beliau di Sentul. Beliau ini sangat korup,kaki mabuk, suka pukul isteri dan terlibat dalam macam macam maksiat. Akhirnya isteri beliau telah diceraikan. Oleh kerana banyak aduan telah diterima terhadap beliau, beliau terpaksa bertukar ke Pantai Remis. Lepas itu aku dapat tahu beliau telah mengkahwini seorang kerani mahkamah. Tidak lama kemudian beliau buat opsyen untuk bersara awal. Lepas itu beliau terlibat dengan perniagaan. Kemudian bermulalah penampilannya seperti seorang ulamak. Dia mula pakai jubah, pakai serban, simpan janggut dan akhir sekali masuk PAS.
Yang hairan bin pelik, tak tahu apa dia kelentong dengan Nizar Jamaludin--bekas MB Perak, telah jadi banyak rapat dengan beliau. Bila Nizar jadi MB, dia pula jadi orang kanannya. Selalu ikut dia kemana pun. Aku sendiri pernah tengok dia di kaca TV bersama Nizar. Akhirnya bila Nizar telah hilang jawatan MBnya, Nazir inilah orang pertama yang guling guling di depan kereta DYMM Sultan Perak. Beliau telah di kena tangkap dan tengah menghadapi perbicaraan. Demikanlah al kisah seorang yang terjerumus dengan bermacam macam maksiat kononya boleh masuk PAS dan dosa dosanya boleh diampun ALLAH.

kampung guys said...

huhu dasyat pemahaman orang komen kat sini,belajar tahap cipu tapi mengata kat orang yang belajar agama lebih tinggi dari dia syaitan,aku haraplah mereka ini dapat hidayah allah ,amin

kampung guys said...

hhuhu ade manusia ungkit masa silap orang ,ini dinamakan manusia paling bodoh di dunia.mesti dia tak baca kisah pelacur,kisah seorang pembunuh yang masuk syurga,huhuhhuuhuh

Anonymous said...

Tahukah anda semua
bob lokman adalah cucu tok kenali????

Anonymous said...

yg penting kita undi barisan nasional yg dapat menjamin masa depan bangsa dan agama kita. daripada undi pas yg janji palsu. yg penting tuhan jajnjikan siapa yang mengikut alquran dan sunnah akan ke syurga. jadi tak perlulah kita undi pas utk ke syurga. oleh itu marilah kita undi barisan nasional. PAS CAN GO TO #$%*

Anonymous said...

nak tanya sikit, org2 yg duk kutuk2 tuan guru nik aziz ni solat cukup x? seminggu bp hari bc al-Quran?

xpyh nk kutuk2 la..dosa yg ada pun xterampun, nk tmbh lg dosa..

jom undi BN..
undi BN = raja2 melayu hilang kuasa, singapore bg kt cina, melayu penang lari kuar penang, peruntukan biasiswa utk melayu ke oversea dh sama rata dgn bgsa lain..hidup BN!!

Anonymous said...

Artis yg masuk PAS tu bukan nak bertaubat,tp nak cari makan dgn orang PAS tok gurau nya dah izinkan konsert kat tempat lain dah tak berapa nak laku,apa tah lagi zaman muda dulu macam macam buat,tok gurau nya boleh ampunkan dosa dan masuk surga,tunggu PRU nanti pangkah PAS masuk surga Allahualam

Pas bukan agama said...

apa korang kecoh2 ni..biar dia la masuk pas..tak kira la masuk pas ka umno ka sama ja.yang penting iman dan taqwa juga yang kena tengok...aku nak tanya org Pas ni,agak2 pemimpin2 umno tu x sembahyang ka?dorang x da bt kebajikan untuk islam ka?

Anonymous said...

Kalau betul betul taubat alhamdulilah,tapi kalau nak menunjuk-nunjuk tu tak tahulah ,hati masing masing.taubat kita terletak pada hati bukan pada penampilan.

Anonymous said...

...sokong lu Arip...hamPAS nih bila ada untuk kat depa..yang haram jadi halal lagi toyyibb...nak bersekongkol dengan parti anjing DAP...tapi jadi baruah...tukang cebok buntut....takpa lah asalkan bole...kononnya!...woiii hamPAS semua...aku berani jamin...Insya'Allah..kalau hangpa dominan dalam PR dan sanggup buat hudud...bukan aku jer...bahkan manoriti Melayu Islam akan join lu...tapi tengoklah...setakat jadi tukang cebok buntut anjing daPig...jangan harap bro!!! :)

UB45
Melaka

Anonymous said...

Mari kita berbalik kepada asas dalam Islam:

Rukun Iman ada enam (6) perkara :

(1) Beriman kepada ALLAH SWT
(2) Beriman kepada Malaikat-malaikat
(3) Beriman kepada Kitab-kitab
(4) Beriman kepada Rasul-rasul
(5) Beriman kepada Hari Kiamat
(6) Beriman kepada Qada dan Qadar

Rukun Islam ada lima (5) perkara :

(1) Mengucap dua kalimah syahadat
(2) Sembahyang lima waktu
(3) Berpuasa sebulan dalam bulan Ramadhan
(4) Menunaikan haji ke Baitullah (Mekah)
(5) Menunaikan zakat

Soalan:
1-Ada tak dalam rukun Iman di atas menyebut pasal "percaya kepada ulama?" atau lebih tepat lagi "ulama PAS"?

2-Ada tak dalam rukun Islam di atas menyebut pasal " undi Parti Islam Semalaysia"?


Jawapan sudah jelas.

Anonymous said...

Kita tak rasa rugi kalau bob L ni masuk pas kerana dia tak termasuk dlm senarai artis yg berjaya kalau gagal tu adalah! lainlah kalau artis2 hebat dan ada klas yg masuk pas...ramai artis2 hebat jadi penyokong kuat BN contoh Mamat kalid, Ac Mizal,Norman KRU,Jins Shamsuddin dan ramai lagi yg. jadi penyokong kuat kerajaan n mereka semua orang2 berjaya!

Anonymous said...

Anonymous says:
Monday, January 24, 2011
ni bangang mana yang bagi tau yang sokong pas masuk syurga ni. kalau dah jahil tak payah cakap banyak.tak pasal 2 dapat dosa dah lah pahala tak pernah buat.kalau nak sokong sangat umno tu sokong lah jangan dok mengata orang apa punya baghal ni.setiap orang di ada hak dia sendiri.yang kamu kecoh ni apa hal.sebelum nak bercakap pasal agama islam kena faham dulu.belajar.
dengan orang yang arif tentang agama,janganlah pandai kutuk tok guru je.orang kafir pun tak kutuk tok guru dia,ini kita orang islam suka 2 kutuk tok guru.tak kan pasal bob lokman masuk pas kita nak bising,berapa sen yang yang umno bagi kat hang sanggup kutuk seorang ulamak.

EH..EH ASTAROFAL BNYK2 APA NAK MARAH , LU TANYAK WA BRAPA UMNO BYR????
UMNO TAK JANJI BYRAN ,NO KWSN BALAK
NO KWSN LOMBONG PASIR CUMA JANJI UMNO PD KAMI ORG MALAYU AKAN TERUS MENJADI TUAN DITANAH MELAYU
AGAMA ISLAM ADALAH AGAMA RASMI KEDAULATAN RAJA TAMPA DIGUGAT
DAN LU DAPAT APA???DAP KASIK LU APA , PAS KASIK LU APA???KETAYAP??? PKR ,NUAR WA TAU DIA MAU LU BONTOT
BODOH

cikgusenam said...

bob tu dah macam kera

Anonymous said...

AKU JUGA NAK MASUK SYURGA, TAPI TAK MAU MASUK SYURGA PAS, AKU NAK MASUK SYURGA ALLAH SWT

Anonymous said...

ini lah pelawak yang membawa pas ke alam kehancuran.....apa ilmu yg dia ada....cer cita....untuk org pas fikir lah....adakah orang ini boleh memimpin anda sedang kan masa muda beliau penuh dengan kemaksiatan....

Anonymous said...

By which Unlock iPhone Approach is Best for your family Unlock iPhone However there are several mobile devices inside the society which might be primarily because favourite and effectively termed as New iphone4.The particular problem is til you have an individual's get with all the official insurers with iPhones, you are mode of condemned if you want to take advantage of a strong iphone and it is just what are the average man or woman take under consideration.The fact is you'll be able to Discover i-phones no matter who all of the pouch is normally.The key Unlock iPhone variety you'll have will be the Build-it-yourself technique also, the become self-sufficient your self process. korvax

Powered by Blogger.