Jan 23, 2011

BN KETAKUTAN - 20 RIBU BANJIRI CERAMAH ANWAR !!





Ceramah paling hebat pernah dianjurkan PKR di Johor mencipta sejarah yang tersendiri apabila Anwar Ibrahim berjaya mengumpulkan 200.... 200 penduduk masyarakat setempat berpusu2 ke Ceramah Anwar di Tenang. 1 rekod ceramah dengan jumlah penyokong PALING RENDAH pernah dianjurkan. Inilah 'kekuatan' Pembangkang di Johor. Pihak jentera PAS terpaksa membuat pengumuman kecemasan dengan menggunakan van mewah ke kampung2 menyalak kepada semua penduduk kawasan mengenai ceramah ini. TAKEBEER.....

20 comments:

bayan said...

Skrang ni ceramah Nuar macam panas tahi ayam aje.Mereka yg mendengar semuanya orang pemalas.Kalau pendengar yg rajin dan mempunyai cita-cita tinggi mereka lebih senang mendengar ceramah DS Najib.

Justeru itu tinggalkan aje ceramah puak tak ting tak tu.Puak dia aje yg betul.

Pemuda TG said...

Salam Bro GR.

Hebat, blh manarik sampai 20 ribu tu tgok ceramah....
Lahabau....200 org je....ceh...nak pekena lagi la ni....mereka minum dulu...takebeer.

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

Jangan salah sangka yang datang itu kebanyakkan nak tengok muka peliwat jarak dekat.Inikah manusia yang bijak meliwat selera songsang !!

kahh..kahh..kahhhh

Anonymous said...

Setuju apa yg disebut Aku, Pasbuih dan Siamang tu sb kebanyakan pergi nak tengok dekat muka peliwat buat pertama kali. Sekurang2nya dapat tengok muka dia sebelum dia berpindah ke Sg Buloh nanti....

Anonymous said...

Lama mana kehebatan Anuar berpidato lama mana hebat nya Anuar berceramah kalau dulu betui siapa yg tak datang dengar ceramah anuar rugi besar mana yg tak pernah dengar Anuar ceramah samapi melilih air liur tapi bukan sekarang aura Anuar sudah tiada lagi diatas pentas ceramah politik kerana apa setiap ceramah dia dia tak akan sebut benda lain hanya nama dia saja kena aib difitnah itu saja ceramah dia lain tak ada diulang ulang saban hari saban bulan hingga naik menanah telinga ni mendengar nya dalam ceramah dia ada tak dia sebut nak bela rakyat sedang kampong dia pun tak terurus macam mana nak urus kampong org.

Ular Menyusur Akar said...

Tenggok gambar macam tak cukup tempat aje sampai ada yang duduk tepi jalan. Selalunya penyokong taksub PR kata blogger pro kerajaan ambil gambar sebelum ceramah bermula.

UMA percaya kalau ceramah kat kampong,jangan harap nuar dapat sambutan. Dah ramailah tu. Kalau orang PR luar tak datang, mungkin tinggal 50 orang je. Paling ramai orang PR dalam kampung 10 je

doublesidednua said...

teman ada di sana..........korang semua jangan buat fitnahlah....teman dapat kira sebenarnya 2.2juta orang yang datang

melayu bangkit said...

kelentong kot..
200 orang ja?? hahaha
dengaq 20 ribu mcm gempak2 ja..

blogger pulau pinang

Anonymous said...

sebenarnya 8 billion hadir!(200 manusia dan selebihnya iblis & syaitan + hantu & momok, termasuklah pengundi+gundi hantu & jin gay)

Anonymous said...

ini la akibat doa nak hancurkan BN.
mengucap la org PAS.

Anonymous said...

Salam...

ramai wooo yang pi dengar kelentongan Peliwat Negara tu..

Aku tinggal kat ptg pauh, sunyi habis ptg pauh ni semua pakat pi tengok Peliwat Negara.

Boleh main bola sepak atas jalan...

Samdol btui la nuar juburi ni...

MaliTengkawang said...

tahukah anda....Seluruh rakyat Malaysia skrg sdg mendoakan kehancuran parti `ciptaan barat' UMNO (United Malay National Organisation)/BN (Barang Naik)KECUALI... kecuali rakyat Malaysia yg msih tidur @ yg msih belum sedar akan kepincangan di dlm parti UMNO/BN. Oleh itu sedarlah wahai saudara2ku. Bangunlah...!

MaliTengkawang said...

tahukah anda....Seluruh rakyat Malaysia skrg sdg mendoakan kehancuran parti `ciptaan barat' UMNO (United Malay National Organisation)/BN (Barang Naik)KECUALI... kecuali rakyat Malaysia yg msih tidur @ yg msih belum sedar akan kepincangan di dlm parti UMNO/BN. Oleh itu sedarlah wahai saudara2ku. Bangunlah...!

ma said...

tahukah anda....Seluruh rakyat Malaysia skrg sdg mendoakan kehancuran parti `ciptaan barat' UMNO (United Malay National Organisation)/BN (Barang Naik)KECUALI... kecuali rakyat Malaysia yg msih tidur @ yg msih belum sedar akan kepincangan di dlm parti UMNO/BN. Oleh itu sedarlah wahai saudara2ku. Bangunlah...!

Marsha said...

dua puluh ghibu...uuuuu ramainya..... takot///

Anonymous said...

Kepada MaliTengkawang , Bacalah sejarah UMNO, jangan menulis tanpa ilmu... entah enrah UMNO da wujud sebelum tuan wujud ..

Anonymous said...

MaliTengkawang tu bodoh. lu pikir kalau lu punya bos jadi pemerintah nanti dia boleh kawal harga barang ke? Pada pemerhatian aku, harga barang ni dimanipulasi oleh kaum cina dengan tujuan supaya rakyat membenci kerajaan. bila dah bertukar kerajaan, senang2 la dia orang nak pinda perlembagaan untuk merealisasikan perjuangan Malaysian Malaysia dia roang tu. Pada masa tu jadi la kita ni Macam lagu ANAK KECIL MAIN API. Melayu tak tak tinggal apa kecuali KUASA. kalau itu pun dah tergadai jawab la merempat la kita kat bumi sendiri. itu pendapat aku je..

Anonymous said...

sekarang nie pon merempat jugak...gaji ko brapa 2k sbulan??? cmna dgn org yg gaji 450 sbulan nk makan apa???? gaji pm 20k adun??? menteri???? yg buat keja rakyat yg kaya raya??? huh aku xkata pas bagus atasi masalah nie tp dua-2 pon ckp ja.. pandai!!! nie aku tulis nie kompom xda kat komennya xpa ko sorang baca ckup ler...

ice said...

sebenarnye hanya 200 org di dpn stage..selebihnya berada di punggung anuar sedang meneliti bahan bukti atau sedang menurunkn tandatangan di punggung beliau sbg idola pungong pujaan malaya

Anonymous said...

MALI TENGKAWANG, INILAH AJARAN SESAT MURSHEET N.AJIS MENDOAKAN KEHANCURAN ORG..FATWA MANA DIA PAKAI PUN TAK TAU..TAPI YANG LEBIH GILA BILA ORG PERCAYA CAKAP DIA

Powered by Blogger.