Jan 26, 2011

AKSI 18SX NORMALA DI LABIS PART 2 ??





Penduduk Kampung Paya Merah menjadi saksi mengejutkan mereka dengan aksi ganas Calon PAS PRK DUN Tenang, Normala. Normala didedahkan merupakan seorang Muslimat yang kemaruk hendakkan kerusi DUN Tenang sehinggakan sanggup melakukan apa sahaja agar cita2 nya tercapai. Malah beliau telahpun mula berkempen mencalonkan dirinya sehari selepas kematian ADUN Tenang sebelum ini. WOW!! Apa yang lebih mengejutkan Melayu CinDia, Normala yang kononnya dikenali sebagai seorang wanita yang lemah lembut, rupa2 nya bukan seperti yang digambarkan. Ikuti kisah Normala di Paya Merah seperti yang diceritakan penduduk kawasan.





2 minggu sebelum diumumkan sebagai calon, Normala telahpun mempergiatkan kempen untuk dirinya dengan mengadakan beberapa pertemuan dan lawatan ke kampung2 sekitar termasuklah Paya Merah. Ketika beliau dikhabarkan akan hadir ke Paya Merah, beberapa penduduk kampung telahpun bersiap sedia dan memastikan misi Normala gagal. Penduduk2 Paya Merah merupakan antara kawasan yang membantah jika Normala dicalonkan sebagai ADUN Tenang.

Ketibaan Normala di kampung tersebut dikejutkan dengan kehadiran diiringi beberapa 'bodyguard'. Beliau kelihatan begitu bongkak seolah2 seorang Menteri di dalam Kerajaan. Penduduk kampung telahpun bersedia lalu menyarankan agar Normala pulang kerana sejak awal lagi beliau tidak diterima oleh penduduk kawasan.

Normala kemudian naik berang dan menjerit2 tidak berpuas hati dengan tindakan beberapa penduduk kampung tersebut. Beliau dengan nada marah tidak akan sesekali beredar dari kawasan tersebut. Beliau dengan tegas akan meneruskan lawatannya dan mengarahkan bodyguard yang mengiringi beliau menjaganya dengan baik.

Tindakan beliau telah menyebabkan berlakunya kekecohan kecil dan Normala sekali lagi terjerit2 bertegas tidak akan berganjak. Namun, setelah beberapa kali didesak, Normala akur dengan mimik muka yang masih berang. Apa yang digambarkan oleh penduduk kawasan kehadiran Normala serta rombongan digambarkan seperti sekumpulan gangster yang gah mahu menemui mereka.

Inikah wajah seorang pemimpin? Perangai sama sahaja seperti Anwar. Kemaruk hendakkan jawatan sehingga lupa siapa dirinya yang sebenar. Melayu CinDia akan memberikan beberapa bukti selepas ini bagi mengesahkan cerita tersebut. Bak kata Anwar, Tunggu... Kita akan dedahkan sedikit masa lagi.

PAS ITU KAFIR... DAP ITU ISLAM...

13 comments:

santauangin said...

Harapan aku ada lah bukti untuk isu ini. Kita jgn lah membuat cerita sekiranya bukti tidak ada takut pulak nanti cerita yg tanpa bukti ini akan memberikan calun PAS itu menang atas kerana belas kasihan. Ingatlah jgn terikut ikut cara PAS melobi kerana kita tahu Cara PAS adalah cara terdesak. Jadi masakan kita nak ikut pulak cara mereka yg bodoh lagi tidak bertamadun ini.

Anonymous said...

sapa lah yg terdesak... sampai nak fitnah orang??? kalau bertamadun plak orng bleh tengo...

Anonymous said...

Tak kisah lah pempuan ni nak jadi apa pun....cuma apa jenis orang cari rezeki jadi cikgu kerajaan tapi dalam masa yang sama menentang dasar2 kerajaan. Aku tanya NORMAL atau TIDAK orang yang macam ni????

Anonymous said...

Itulah bangangnya si UMNO ni...dia rasa harta kerajaan harta mak bapak dia...kalau orang lain perintah Malaysia...jawatan guru masih ada...tak kan yang jadi guru tapi tak menyokong kerajaan kena letak jawatan..!! Kalau dah spesies bengak tu...bengak jugak...

Anonymous said...

Lain kali guru yang tak sokong kerajaan patut diberhentikan...tak guna betul...tiap bulan terima gaji dgn kerajaan....tapi bangkang dasar kerajaan...'tak mengenang budi langsung'...

Anonymous said...

krajaan dpt duit pn dr rakyat jgk, jgn duk bongkak sgt la umno woi, ko nk jd firaun ke?..

Anonymous said...

Alah diaorang kutuk hebat kata kerajaan macam-macam.....bab keluar duit gaji berzedup kat ATM...

Anonymous said...

balik2 duit rakyat...berapa ramai sangat la rakyat yg membayar cukai??? anon2 penyokong babi ni ada bayar cukai ka? pendapatan utama negara dtg dari sektor ekonomi,cukai import,eksport,pelancongan,sumber minyak,pertanian,hiburan dan mcm2 lagi... semua ni meliputi 85% jumlah pendapatan negara dan di agih2kan utk kegunaan memajukan negara termasuklah membayar gaji kakitangan kerajaan seperti guru (cikgu MALApetaka itu)

baki 15% tu plak dtg dari cukai pendapatan individu itu pun jika ia mempunyai pendapatan yg tinggi klu x silap 5 ribu ke atas dan jika berkeluarga ia akan mendapat rebet (diskaun)terhadap jumlah anak yg ada..

so ada ka pembiayaan segala pembangunan di negara kita ni dtg dari duit rakyat...aku sendiri pun x pernah membayar cukai kat LHDN...itu hanya utk org kaya jer,itu pun ada banyak yg mengelak...

anon2 pembangkang banggang ni dok bayar cukai ka???

cikgu MALApetaka

Anonymous said...

rakyat popular yang bukan penyokong BN dianggarkan hampir 50% ..... kalau mereka tak perlu bayar cukai kepada kerajaan BN, aku setuju jugak.... rakyat yang sokong Bn saja yang bayar cukai....dan ketika itu baru betul semua penentang BN tak boleh makan gaji dalam kerajaan.. sebab semua hasil negara ketika itu semuannya BN punya... bukan rakyat yang punya.... dan suka dialah nak buat kuil ke, berjudi ke, menipu ke, rasuah ke... apa peduli duit aku! kakakakaa...

DFTunes said...

kah kah kah kah..

nie gelombang kepala bapak apa nie??


bagi la artikel yang logik skit...

mcm puki rosmah je fitnah nie..
busuk sebusuk air lendir rosmah ...
kaha kaha


bodoh punya pekida melayu!

Anonymous said...

SALAM,

BANYAK ORANG YANG BERSIKAP SAPERTI INI MAKAN GAJI DENGAN KERAJAAN TETAPI MENENTANG KERAJAAN DALAM DIAM-DIAM.

TETAPI BAGI CIKGU MALA PULAK SATU KES YANG UNIK, DIA INI TENTANG KERAJAAN TERANG TERANGAN, MENUNJUKAN DIA SAORANG YANG BERANI.

Anonymous said...

dah nama pun demokrasi..
biarlah dia..
kalau sokong pangkah
kalau tak biarkan je

Anonymous said...

tak ambil cukai dr pembangkangpun takpe..pastu jgn bagi depa guna apa saja kemudahan yg kerajaan sediakan. tak blh guna jln raya(biaq depa guna jln denai),sekolah-biaq anak depa blajaq kat ats pokok,tandas awam, letrik,air,segala kemudahan pinjaman tarik balik..masa banjir biaq depa tidoq dlm air jgn bagi guna balairaya atau skolah..tak fikir langsung..asyik dok kata kerajaan zalim saja..kalau zalim habis suku sakat pembangkang dijel dah..kat keliling aku, aku nmpak depa hidup aman sejahtera,ada yg kaya raya..tak bertrimakasih lngsung..siapa yg jaga pendidikan anak2 melayu kalau bukan kerajaan BN. dah tu brgabung pulak dgn kaf*** yg sah2 musang brbulu ayam..dah dpt memerintah besok,korang tahule kat mana korang kena campak..

Powered by Blogger.