Dec 24, 2010

SAMBUTAN TAHUN BARU - HASAN ALI UGUT KELUAR PARTI !!





"Sambutan Ambang Tahun Baru di I-City anjuran kerjasama bersama Kerajaan Negeri di bawah pihak berkuasa tempatan (PBT) boleh membawa masalah sosial jika tidakj berlunaskan Islam."


Itu kenyataan Pesuruhjaya PAS Selangor, Datuk Dr. Hasan Mohamed Ali ketika diminta mengulas mengenai Sambutan Tahun Baru yang akan diadakan 3 hari berturut2. Hasan Ali yang juga merupakan Exco Selangor membantah usaha Kerajaan Negeri menganjurkan Sambutan Tahun Baru tersebut.



Hasan Ali berkata, penganjuran sambutan tersebut akan melahirkan lebih ramai golongan muda yang terdedah dengan gejala2 yang tidak sihat. Pemilihan artis juga dikatakan akan mencemarkan imej Negeri Selangor yang sebahagiannya melibatkan Kerajaan PAS juga.

Hasan Ali... Oh Hasan Ali.. Melayu CinDia teringat semasa SPR mula2 mengumumkan Selangor jatuh ke tangan Pembangkang, Hasan Ali dengan bongkaknya mendakwa : -

"Kita akan bina sebuah Negeri yang paling bertamadun di abad kali ini. Kita akan buktikan pelacur2 BN akan terkangkang melihat kehebatan Kerajaan Pembangkang."

Emmm... Malas nak cerita lebih lah.. Ada komen. Sila ulas kenyataan Dr. Hasan Ali melalui komen artikel ini.


Post by... Melayu CinDia

22 comments:

pacat said...

Dah start dahhhhh!!!!!! Acara juak2 Pakatan Menjilat LUDAH sendiri!!!!!

Anonymous said...

MATLAMAT TAK MENGHALALKAN CARA, YG TU PUN HASAN ALI TAK RETI, TAK PAHAM?????????????? JD MCM MANA NAK PERINTAH CARA ISLAM CARA NABI...... HARAPKAN SEMANGAT SHJ TAK JD APA WEH...... KENA BALA ETEK SBB TAKBUR LEBIH MENGHINA UMNO YG DAH SEPARUH ABAD MEMBERI ILMU KPD DIA

Anonymous said...

saya setuju dengan dr hasan ali, saya sokong dr mesti lebih berani membantah isu ini. jgn jd pak turut je mcm kerajaan dulu... yg salah tetap salah...

Anonymous said...

Salam Bro,

Inilah sepatutnya dilakukan oleh YB dulu lagi salepas PKR memerintah Selangor.. bukan sekarang... tetapi anyway, carry on YB bersihkan bontot RL yang kotor tu...dengan air bukan dengan kertas tisu..you know what I mean...
Dino

Pas Corot! said...

Pas selangor mana ada telor nak bantah acara tu...telor hasan ali dan KP Pas semua dlm tangan LGE...
Pas kasta paling rendah dlm fuckkatan suara mrk ibarat mcm suara anjing menyalak bukit..kosong,nothingg!!! Pas mesti ikut arahan tuan besar Dapig.

Gan Eng said...

besa la..masa orang suka..dia jilat kangkang pun tak pa..masa orang dah tak hendak kat dia..mula la kata macam2..ahli politik jenis katak puru nie..bukan nak pejuang orang melayu atau agama islam..dia orang semua nie nak bekuasa ja..

Anonymous said...

geli aku tgk muka hasan nihh.... mcm muka apekk....

jali

Hahn said...

Wah pandai Hassan Ali ni nak cuci tangan. Dah mentedarah duit semua dengan elaun bagai, kerja pun entah apa apa mula rasa bersalah.

Cari jalan untuk cuci tangan. Ini lah detik yang di nanti jadi terlepas lah seekor belut Isle.

Anonymous said...

Sambutan tahun baru menjadi satu acara yang tidak bertentangan dengan agama kerana ia kini mendapat restu dari Pas?

Anonymous said...

masa kempen pilihan raya dia kata ,kalau PR menang sebelum subuh kita tutup kilang carlsberg ,apa dah nak besarkan lagi ada lah

Anonymous said...

hasan ali dah nak start main wayang cina,macam cita arak tu hari ni pun lebih kurang aje,nanti org cakap hasan ali tak buat kerja.........wayang wayang.

gelombang paria said...

betul ke wei dia ckp cam tu???ke ko pun baca dari blog kwn2 kau??

keh keh keh!!!!!!

Anonymous said...

Khas buat species yg sewakyu dgn Hassan keparat ini, duit kerajaan dekat RM 1juta di beri biasiswa untk beliau belajar hinggakan PHD. Tetapi lihat sperti anjing dilepaskan tangan digigit, species yg tak tahu kenang budi. Agak2 agaknya kalau lah SI Hassan keparat ini bertemu ajal, apakah jasa beliau kepada agama, negara dan bangsa? Adakah bangsa akan mengenang kebaikan dan sumbangan beliau? Sumbangan dan jasa apa benda yg telah diberikan. Bercakap bdegar degar kalah kilat di langit, tetapi nama Allah pun tak dapat di bela. Minuman arak, judi pun tak dapat di bendung. Jasa apa benda? loe pikirlah sendiri. Species durjana lahanat aje, pemimpin2 terencat akal, dari Parti Ajran syaitan. Kecik2 tak nak mampos, bila dah besar menyusahkan bangsa dan negara. semoga dilaknat dunia dan akhirat kepada mereka yg sanggup memperundalkan agama, bangsa dan negara. Selamatkanlah bumi Tanah Melayu.

goodlistener said...

aku cabar hassan ali kalau dia berani batal rancangan 3 hari sambutan tahun baru......dia sebenar penakut,sayang kedudukan, tengok kes arak..cakap berdegardegar tapi bila kafir laknat beri kata dua terkedu air liur...hassan ali aku nak habak la ni arak boleh dapat kat kedai kk lim,,dah macam barang keperluan harian...aku tak pernah dengar ahli jawatankuasa masjid buat teguran atau tangakapan.....nak beritau kalau betul depa berani pergi tegur atau tangkap anak muda melayu islam yg beli arak kat kedai kk lim.....nak dapat penumbok bole lah......habuk pun tak ada

wanzal said...

PPIIIIIRAHH, HASAN OOI TOKSAH DOK UGUTLA, NAK KELUAR,KELUARLAH KALAU BERANI..CAKAP BERDEGAR2 HAMPEH...PAS MEMANG BABI HUTAN SONDOL TAIK, CAKAP ISLAM JILAT PUNGGONG CINA

Anonymous said...

Belum ada garis panduan hiburan ke?
Kalau dah ada siarkan di media syarat-syarat/peraturan/percampuran lelaki perempuan.

Syarat kepada Artis yang mengambil bahagian
syarat kepada penonton

Bila jelas

Jika terjadi apa-apa perlanggaran senanglah nak cari di mana silapnya dan cara mengatasinya.

Jangan setiap kali nak buat konsert mulalah macam-macam!

Kenapa jadi susah hendak dilaksanakan peraturan
dan begitu mudah pula nak menganjurkan konsert

nik ajis bodo said...

hassan ali x dak teloq..dgn ronnie liu pun kecut...hipokrit melayu isle no 1...babi punya nick najis

Anonymous said...

Takde maknanya hassan ali nak keluar parti atau letak jawatan.Ini cakap2 penipu orang politik.Semua jenis gila kuasa,gila pangkat.Cinta dunia semua diorang ni.

Potong jarilah kalau hassan ali ni tiba2 ada telur.

Anonymous said...

Hassan Ali nak keluar parti... puhh... hebat.. Hassan Ali.... boleh percaya ke?. Dulu dia kata masa kempen kat Gombak.. klu dia keluar parti maka jatuhlah talak kepada isteri-isterinya... Ni apa cerita

Anonymous said...

hasan ali tu berapa bini dia aaa.. boleh habak sikit.

Anonymous said...

KETUA DEWAN PEMUDA PAS tak nak buat bantahan ker acara nie,ni kan MAKSIAT...kalu betul2 ikhlas perjuangkan ISLAM,demo la PEmuda PAS tau takot DAP dan PKR marah ker?

Anonymous said...

Kalau dah buritan dibelakang apa pula di celah paha tetap bertemu jua.

Powered by Blogger.