Dec 9, 2010

NIK AZIZ PENYEBAR UTAMA HIV DI KELANTAN ??





Fakta yang membimbangkan rakyat Kelantan. Kelantan merupakan Negeri penyumbang tertinggi jangkitan HIV. Negeri yang diisytihar Nik Aziz Nik Mat sebagai Serambi Mekah ini telah disahkan melalui statistik Kementerian Kesihatan.




Menurut laporan, Kelantan mencatat jumlah tertinggi dengan jumlah sebanyak 12 224 kes diikuti Selangor sebanyak 10 238 kes. Lebih mengejutkan, golongan Wanita Kelantan juga paling banyak menghidap jangkitan HIV tertinggi di Kelantan. Negeri Isle, Negeri Kito, yo Pok Nik?

Apabila dibincang mengenai isu HIV Positif, apa puncanya? Saya tidak mahu menceritakan masalah perkongsian seks atau dadah kerana saya tahu tokoh2 Agama PAS Kelantan yang dijulang lebih arif akan isu ini. Benarkah?

Ini yang dibanggakan Kerajaan PAS Kelantan yang berjaya menakluk negeri itu selama 20 tahun? Adakah layak Nik Aziz dipilih sebagai tokoh Maal Hijrah peringkat Negeri baru2 ini? PAS Kelantan sebelum dengan bongkak dan sombong menjaja kesemua rakyat Malaysia dengan mendakwa Kerajaan Kelantan merupakan Kerajaan terbaik. Pendedahan mengenai unsur2 Islam adalah lebih baik jika dibandingkan dengan Negeri2 lain. Ini Negeri terbaikkah?



Post by... Melayu CinDia

5 comments:

YANG GAMBI said...

Nik Aziz pengkhianat agama Islam, bersekongkol dengan Anwar pengkhianat bangsa dan tanah air... Tokh Maal Hijrah yang bongkak, sombong, riak serta takbur, ilmu agama dipergunakan sepenuhnya untuk mencapai kalimak nafsu serakah mereka...

Anonymous said...

Astagfirullah.....di akhirat jawablah apa yg di tulis dan apa yg di komen, tak habis disini je.

Badut Rakyat said...

apa pun semua tu memang betul pun.sanggup bersetongkol dgn pengkhianat negara.dah lah liwat orang pastu nak musnah kan ketuanan melayu...sudah lah bro,dosa kita semua ni tanggung sendiri,kita buang air sendiri2 kan ??? x ada org nak tadah kan,betul tak ??? renung-renung kan lah...

Bentaraguru said...

Nik Aziz pandai bersyarah, membaca kitab, menyebabkan orang kampung terikat dengannya. Dia mewarakkan dirinya bila berdepan rakyat. Hal pentadbiran dia kosong, tak ada ilmu langsung hanya berharap arahan orang lain.
Semenjak 20 tahun menjadi MB berapa kali beliau melawat pejabat-pejabat tanah & jajahan yang menjadi nadi pentadbiran negeri?. Dalam mesyuarat-mesyuarat YIK atau kerajaan, dia ponting kerana alasan biasanya sakit perut. Dia Keluar. Sebab itulah apa yang dikatakan Us. Mohd Noor Deris, beliau tak ada ilmu.
Sebab tak ada ilmu, tak ada perancangan, tak ada itu maka rakyat berkeliaran. Habislah Kelantan. Bermuhasabahlah diri masing-masing.

Anonymous said...

Itu adalah bala yg diturunkan allah terhadap negeri kelantan yg mana MB nya terlalu banyak dosa dengan umat islam diseluruh negara bukan HIV saja muking lebeh dari itu akan allah turunkan nanti.

Powered by Blogger.