Dec 8, 2010

NAJIB RAZAK DIGELAR RETORIK, KECUT TELOQ !!





Najib Pemimpin Retorik. Itu dakwaan Ahli Parlimen Ampang, Hantu Zuraida membalas ucapan Perdana Menteri ketika Konvensyen BN baru2 ini. Zuraida berang dengan dakwaan Datuk Seri Najib yang mendakwa PKR parti anti nasional.




Zuraida cuba membuktikan bahawa Pakatan merupakan sebuah kerjasama yang utuh dan adil untuk kesemua kaum. Sebagai bukti, Zuraida mendakwa keterbukaan Anwar Ibrahim untuk melantik mana2 pemimpin Pakatan termasuklah Lim Kit Sing menunjukkan Pakatan dapat menerima kesemua kaum bagi menerajui gabungan tersebut.

Zuraida juga menempelak Datuk Seri Najib dengan mendakwa seorang pemimpin yang bacul dan tidak berani berhadapan dengan masalah yang dihadapi rakyat terutamanya rakyat Selangor. Beliau yang juga merupakan Ketua Wanita PKR Pusat mencabar Datuk Seri Najib berdebat dengan beliau mengenai isu rakyat di kawasannya di Ampang.

Bongkak... Sungguh bongkak Hantu Zuraida. Siapa beliau jika hendak dibandingkan dengan Datuk Seri Najib yang jauh berpengalaman sebagai wakil rakyat? Beliau yang tak sampai 1 penggal bergelar YB. sudah berani mencabar Perdana Menteri. Zuraida, jika kamu berani, berdebat dengan Ketua Wanita UMNO, Datuk Seri Shahrizat terlebih dahulu. Terkencing seluar baru tahu.

Tanyalah pada penduduk Ampang apa jasa Hantu Zuraida ini di Ampang? Cermin diri terlebih dahulu. Jangan terlalu sombong bodoh hanya kerana kamu kini bergelar YB.



Post by... Melayu CinDia

9 comments:

Anonymous said...

ini lh yg dnama kn x tau di untung...dia x nampak ke Anuar dok jaja keburukan pasal malaysia kt luar negara? zuraidah ni buta ke tuli? ke buta perut?.....manusia cam ni hanya megejar kedudukan je tp habok pn taraaak,KOKOK BETALU2 TP EKOR PENUH TAIK...

Anonymous said...

Alahai siapa Najib? Taik kuching memang betul la bacul.
Kalau dia berani sambut sahaja la cabaran Zuraida tu tak kira la sebab kan sama sama wakil rakyat? Takkan kamu nak jadikan Najib setaraf guru nanak!
Apa Najib dah buat kecuali jadi penyamun!!! Altantuya pun tak berani jawab! pooraaah la!

Anonymous said...

Sedap agaknya anuWar nyer kote.. mungkin dia dah rasa.. tu yang sayang sangat kat kaki jubur tu..

Suruh dia buang jeragat kat muka tu dulu baru cite pasal politik.. kebersihan diri pun fail.. nak cite pasal politik..

Anonymous said...

rupa burok tak apa..kalau perangaipun hudoh ?ini sudah satu package parlimen ampang dapat 2+1....

Anonymous said...

kalau benar la pasal altantunya tu najib patut jawab ..najib dah bersumpah dah ... skrg ni sinuar tu yg tak pernah nak bersumpah ..jadi sesumpah adalah ..

Anonymous said...

kalau benar sang peliwat itu peliwat...maka penyokong pkr dan pas masuk syurga...wah bangga dapat lantik LKS...kalau menang...mana akan pergi...melayu /bumiputera ...

melanau blogger said...

makcik ni memang celupar dari dulu...

Anonymous said...

BABI LU ZURAIDAH, MELAYU SINGAPORK SIAL

BAKA LKY SIAL

ANTI PKR said...

ini mmg anak haram punya mak cik.. lu ckp psl selangor yg pkr punya hal.. pkr la yg kena settle.. apa cibai ini pompuan..

Powered by Blogger.