Dec 9, 2010

MANUSIA BODOH INI MESTI DIDAKWA !!





Saya sekali lagi menyiarkan artikel saya ini bagi memastikan pengunjung ketahui betapa biadapnya pemimpin2 PKR yang kemaruk hendakkan kuasa, sehingga menghina Ketuanan Melayu yang menjadi simbolik perjuangan Negara.



Artikel ini telah saya siarkan pada jam 6 petang tadi. Beliau merupakan individu yang menempelak Ketuanan Melayu yang menjadi simbol Kesultanan Melayu di Negara kita. Beliau dengan berani menghina Ketuanan Melayu ketika hampir kesemua Sultan memberi amaran agar tidak mempertikainya. Presiden Kelab Penyokong Menteri Besar Selangor, Khairul Anuar Othman sebelum ini telah menyeru kesemua rakyat Malaysia menolak Ketuanan Melayu yang digelar beliau seperti Tukang Sihir Penghembus Slogan Palsu.

Saya menyeru agar beliau meminta maaf secara terbuka kerana telah menghina arahan Sultan2 Melayu. Jika tidak, beliau mesti didakwa ke muka pengadilan atas keterlanjuran beliau.

Sila KLIK DI SINI untuk melihat artikel saya sebelum ini mengenai Balaci Khalid Gagap bernama Khairul Anuar Othman.



Post by... Melayu CinDia

7 comments:

Aisanda said...

kita berharap PERKASA akan 'exhaust all evenues'...apa saja. Hanya PERKASA tempat kita bergantung harap sekarang...nak harapkan nazri aziz? nak harapkan hishamudin? Amat mengecewakan, amat memalukan.

Anonymous said...

tgk muka mamat sekor ni pon aku geli, apatah lg ckpnya....

suruh dia tukar nama jadi ah seng...

Wake UP! said...

Muka pun macam dah pernah kena tutoh di lubang kunyit. Patutlah bodoh semacam.

gay jugak said...

muka macam gay!

Anonymous said...

alahhh..najib pun dah setuju dgn chua soi lek supaya tak sebut ketuanan melayu....

santauangin said...

Sebenarnya kita tak boleh nak kata apa kat harami ini kerana di jubur nya masih terasa Al Juburi punya Anu. Pasal tu lah dia pun dah terikut ikut cara Al Juburi ni. Apakah dia tidak nampak lagi andaikata Ketuanan Melayu ini di hapuskan maka apa kan jadi pada org MELAYU keseluruhan nya termasuk cucu cicit piut liut .... pada masa akan datang. Memang dia tak kisah kerana dalam 2 atau 3 hari lagi dia akan mampos bukan meninggal dunia tahu .....

Org org dari golongan sebegini sepatutnya perlu di rejam dgn batu di khalayak ramai akan dapat di jadikan taladan buat semua. Apa pun bagi org MELAYU yg masih sayangkan bangsa MELAYU dan agama ISLAM marilah kita semua bersatu menghancurkan Melayu laknat ini dan sewaktu dgn nya.

Anonymous said...

Spy sunglasses usually are becoming increasingly favorite to get company safety, nonetheless a great deal more essentially with regard to home safety. Regarding all the merchandise in which handle home security, signal booster tend to be normally unnoticed. A large number of hidden video cameras plus Personal Security Gadget fine intended for dwelling safety expense much much less in comparison with $300.Double zero.

Powered by Blogger.