Dec 5, 2010

MANDI GAS WOO - MAT SABU GELAK BESAR !!





Baru sebentar tadi berlakunya demonstrasi yang kononnya berjumlah 10 000 penyokong bagi membantah kenaikan tarif air dari SYABAS dan mendesak agar Kerajaan Selangor mengambil alih Syarikat Air tersebut. Walhal, menurut laporan, hanya 1000 sahaja penyokong yang berkumpul.



Yang bestnya, mereka deserikan dengan mandian gas pemedih mata yang dilancarkan kerana perhimpunan ini tidak mendapat sebarang permit dari pihak polis. Sedang mereka kena sembur, kelihatan Mat Sabu gelak besar Seronok tengok penyokong2 Pakatan kena sembur dengan gas. Ini ke pemimpin korang? Ada pemimpin korang tolong? Dorg awal2 lagi sudah lari la... Korang tanggung la. Inikah pemimpin berjiwa rakyat?



Post by... Melayu CinDia

3 comments:

Anonymous said...

mat sabu la ni tak bawa bini orang masuk hotel lagi kaaaa....
sesekali pandang muka mat sabu nih ada iras2 muka aku pula..
..he he ..muka buritt.....
kita serupa mat oi....
besa la orang jantan.....
orang pompuan kalo tengok anak orang teringat anak sendiri kat rumah..
orang jantan pula kalo tengok bini orang,lupa bini dirumah...
sedap hak seniri...sedap lagi orang punya...

Anonymous said...

macam biasa PAS jugak jadi BARUA..tak pernah serik puak-puak ni

Aisanda said...

Bang, tak patut polis sembur diaorang dgn air kimia tu...membazir aje. kalau saya ketua polis saya siram mereka dengan air najis. Baru padan dgn muka mat sabu. hehehe.

Powered by Blogger.