Dec 27, 2010

JUBUR ANWAR KECUT BILA APCO BERSUARA !!





Ternyata Anwar tergamam apabila Menteri Di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Abdul Aziz mencabar beliau untuk mengemukakan bukti mengenai perkaitan APCO Worldwide dengan konsep 1Malaysia yang diperkenalkan Perdana Menteri Malaysia. Kecut Juboq aku bak kata Anwar.




Menurut Nazri, Anwar telah diberi peluang tersebut sejak bulan Mac yang lalu akan tetapi sehingga hari ini, tidak ada sebarang bukti dikemukakan. Penggantungan Ahli Parlimen Permatang Pauh itu adalah releven setelah Anwar bertindak bukan sahaja menipu kesemua Ahli Parlimen, malah rakyat Malaysia sendiri dipermainkan bagi mendapat publisiti murahan.

“Seminggu sebelum 16 Disember lalu iaitu apabila Anwar digantung daripada menghadiri sidang Dewan Rakyat, menerusi wakilnya, saya sudah maklumkan akan membentangkan usul pergantungan tersebut serta bilangan orang yang berhujah di dalam Dewan.

“Malah saya sudah minta kelulusan daripada Jemaah Menteri untuk meluluskan satu hari untuk membincangkan isu Anwar sahaja dan persidangan itu boleh dijalankan dari pukul 10 pagi sehingga tengah malam."

Ini semua mainan busuk Anwar Ibrahim Datuk Seri, bagi memesongkan pandangan rakyat terhadap kes liwatnya. Anwar Ibrahim kini semakin kusut untuk menggugurkan tuduhan liwatnya yang kini semakin jelas diperlakukan olehnya. Beberapa Peguam Bela yang dilantik seorang demi seorang telah berundur dek kerana kekusutan Anwar menggunakan pelbagai alasan untuk menangguhkan kes tersebut.

Isu APCO ini bukanlah isu baru. Anwar tahu bahawa rakyat tidak percaya akan kebenaran palsu yang cuba didedahkannya. Oleh itu, beliau meraih simpati kepada rakyat kononnya teraniaya kerana tidak diberi sebarang pembelaan di Dewan Rakyat bagi menjelaskan tuduhan tersebut. Walhal, Ahli2 Parlimen yang hadir pada ketika itu sebagai saksi bahawa ucapan perbahasan sememangnya sedang berjalan tetapi telah disekat akibat desakan Ahli2 Parlimen Pembangkang berteriak bagaikan histeria mendesak agar usul terhadap Anwar dihentikan terus.

APCO secara bertulis telah menjelaskan menafikan sekeras2 nya bahawa konsep 1Malaysia telah dicipta oleh syarikat tersebut. Akan tetapi, biasalah, pembangkang memberikan alasan bodoh dengan mendakwa ianya palsu.

Senang sahaja. Kita tunggu bukti daripada Anwar Ibrahim. Melayu CinDia dapat rasakan bahawa Anwar sedang menghubungi kenalan2 Gay di seluruh dunia untuk membantu beliau. Jika bukti tetap tidak dapat dikemukakan, rakyat akan lihat sendiri wajah sebenar Anwar.

Bravo buat Nazri Aziz...


Post by... Melayu CinDia

4 comments:

Anonymous said...

org ramai dah kenal saper anwar ni...kaki belit ,kaki tipu,kaki liwat dan mcm2 kaki la....
dari kes liwat 1st katanya ada 6 kotak hitam pasal rahsia kerajaan,dari 16 sept kata nak tubuhkan kerajaan baru,kata akan ada adun2 lompat parti sehinggala kes APCO ni...anwar xpernh nak tunaikan janji...malah anwar makin galak menipu dan membohong rakyat...
Tapi yg malangnya ada jugak yg masih mempercayai dia....alangkah bodohnya rakyat begini...
Apa nak dikata kalo hati sudah buta...kalo malaikat bwak bukti pun kata anwar mmmg meliwat,depa tetap x mempercayainya....malah dikata malaikat adalah agen BN...
dan nik ajis akan kuar fatwa kata jgn percaya pada malaikat....sbb anwar adalah anugerah tuhan..
heheheheh...

wudi..

hangkedee said...

Pak sheikh.abang NOn apa lagi ...al Putari al juburi

Anonymous said...

Nak tahu berani atau tidak Interview lah Anwar dalam TV3 jangan edit. Ini asyik interview Nazri sorang nampaklah mcm Nazri betul...

Tapi takut nak interview Anwar... orang yang cerdik dia tunggu kedua2 pihak bersuara baru dia buat keputusan siapa berani siapa takut..

BAru dengar Nazri kelentong dah percaya. Tahu tak kamu NAZRI dah kena kencing kat YAHUDI APCO tu??? dan korang pulak kena kencing kat NAZRI.. aaa..eloklah tu saling kencing mengencing sesama sendiri..

Benci pak jubur said...

ko yang kena kencing.. masalah nya.. nazri dah bagi masa. jawapan pak jubur ko tu? akan bagi.. mana doh.. aq pon boleh ckp ada..

Powered by Blogger.