Dec 16, 2010

JAMIL KUCING KATA MELAYU LEBIH HINA DARI YAHUDI !!





Masih ingat Jamil Kucing?? Insan Gay yang kononnya bergelar reformis dok sibuk menunggu respons dari Anwar Ibrahim, insan yang membongkar penyelewengan Azmin Ali dan Dr. Syed Husin Ali. Kali ini, beliau semakin berani dengan mendakwa Orang Melayu lebih hina dari Yahudi.




Semasa saya membaca artikel2 di dalam blog beliau dari awal lagi, beliau sememangnya seorang insan yang memberontak. Hendak jaga kucing, tapi duit tak ada. Kemudian salahkan Kerajaan pula. Sokong Anwar Ibrahim. Melayu juga. Tapi Anwar sekarang bukan layan dia lagi. Masih dok sibuk nak jilat punggung Anwar. Tapi kenapa sehingga menghina Bangsa beliau sendiri? Dihinanya bangsa Melayu ini lebih jijik dari Yahudi.

Jamil Kucing semakin agresif menyatakan rasa ketidakpuashatian beliau sehingga dihina Bangsa Melayu. Ketuanan Melayu yang menjadi lambang kedaulatan Raja2 Melayu juga dihina. Gila Jamil Kucing ni. Gila tak dapat bersama dengan Anwar lagi.


Sebelum ini, beliau berulang kali merayu kepada Ketua Pembangkang ini melalui penulisannya meminta untuk bertemu dengan beliau. Azmin Ali pula yang menjadi teman setidur beliau dihina, diherdik dan dicaci maki. Beliau lupa Azmin merupakan teman setidur Anwar juga.

Melayu CinDia rasa malu dengan sikap orang Melayu seperti Jamil Kucing. Sudah berjiwa seperti Komunis, Sosialis. Macam orang tak ada agama. Orang2 seperti inilah yang sanggup menggadai Agama, Bangsa dan Negara demi mengejar wang dan kuasa. Yelah. Selama ini tak ada mana2 pihak menghalang beliau membuat pameran kucingnya di sekitar Bukit Bintang. Sudah berapa lama? Lepas tu, baru nak tengok sudah minta wang. Apabila pengunjung nak tangkap gambar, dimarah pula. Minta wang. Memang gila wang Jamil Kucing ni.

Mintalah wang sama Anwar Ibrahim. Pengkhianat Negara ini banyak duit. Tak payahlah nak menghina Bangsa sendiri dek kerana orang tak tolong kau Jamil. Lupakah kau tu lahir dari Agama dan Bangsa apa?

Perangai memang macam Anwar. Yahudi diangkat darjatnya. Islam dan Melayu, dihina. Jamil Kucing, perangai seperti Dajal.



Post by... Melayu CinDia

11 comments:

Aisanda said...

bang, emak bapa dia ni yahudi ke bang? Dari daerah mana? Hebron? Nak kenal aje...

IPOH MALAY said...

good one Aisanda

teman rasa kat Tel Aviv Hilir kot..

teman linkkan artikel ni yer..

Anonymous said...

ceh..nama dah kucing..haiwan..makan apa pun..jilat ka..cium ka..mana dia peduli..orang belai dia manja, orang tendang keluar pun dia datang lagi..taraf dia dah macam tu..

Anonymous said...

Dia ni jamil kucing kurap selalu dok kerayau kat pasar pasar cari ikan busuk.

Anonymous said...

aku sbgi anak taiping malu nak ngaku yg mamat ni org taiping..pei mampos la ko dgn kucing ko tu

p/s: dari simpati kepada benci

Anonymous said...

jamil kucing ni manusia pemalas tapi nak senang,tu lah keja dia lacurkan kucingnya dgn dirinya sekali minta duit kat orang lalu lalang. kalau ia pun nak bela binatang pandai2lah cari duit bagi makan jangan minta dgn org. tak ada harga dirilah kau ni. org tak kasi nak marah pula. such a stupid person. anyway as what i know u r bukit bintang gay club without standard.no wonder u r call gay jamban

goodlistener said...

Dia ni gay... sahabat dia la ni setengah mati menipu org malaysia...sebab dunia dah tahu.....bersikap lah seperti perpatah melayu BERANI KERANA BENAR ,TAKUT KERANA SALAH..sori depa semua bukan melayu jd lantak kau yahudi

Anonymous said...

Gila ke apa jamil kucing ni...

JAMILKUCING said...

Kepala pukimak kau ornag. yang bagi komen hentam aku ni sah mak kau ornag main dgn jantan lain tu yg dapat orang cam ko ornag. setakat menyalak macam anjing dalam ni boleh la. kalau ebtul berani dtg jumpa aku anak anak harams emua.

Anonymous said...

dia adalah golongan LGBT, lebih teruk dari umat nabi lut, kembalilah kepangkal jln mil

Anonymous said...

bukan dia ni ke suspect bunuh n rogol kanak kanak

Powered by Blogger.