Dec 15, 2010

ANWAR KONGSI RAHSIA MELIWAT !!





"Ingat saya takde standard ke? Takkan saya nak buat atas tilam je. Kena ada cadar."


Itu antara ucapan Anwar Ibrahim dalam sessi Ceramah beliau di Wangsa Maju. Anwar sempat berkongsi rahsia meliwat dengan cara yang lebih efektif . Beliau seperti terlepas kata setelah memberi penjelasan mengenai tuduhan liwatnya. Anwar telah kembali mengadakan road show ke seluruh Negara bermula di Wangsa Maju. Apa yang orang ini cerita? Biasalah. Hina Kerajaan BN. Lambung Kerajaan Pakatan.



Anwar tidak langsung menjawab isu mengenai laporan Wikileaks yang mendakwa Lee Kuan Yew pernah mendedahkan kepada bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir bahawa Anwar merupakan seorang peliwat. Ucapan beliau secara omong2 kosong dan menggunakan kemahiran berpidato beliau untuk menghasut rakyat membenci UMNO.

Apa lagi yang hendak Melayu CinDia simpulkan mengenai ucapan Anwar? Tiada apa2 yang menarik. Ianya seperti ulang tayang ceramah2 beliau sebelum ini. Sama saja isunya. Semua ini karut. Anwar silap. Rakyat sudah sedar akan penipuan Anwar. Penyelewengan Kerajaan Negeri Selangor misalnya, telah membuktikan bahawa PKR tidak lagi mampu memimpin Kerajaan.

Melayu CinDia amat yakin, masyarakat Wangsa Maju kini sedar akan penipuan Anwar. Jangan kata rakyat, Ahli Parlimen Wangsa Maju sendiri sudah tidak percaya pada PKR dan keluar parti. Macam mana??

ANWAR PERAKUS KUASA.


ANWAR PENGKHIANAT NEGARA.


Post by... Melayu CinDia

4 comments:

Megat Alam Gempita said...

Fuyoo, gaya anwar berceramah macam gaya terkam mangsa liwat jer, ganas betui...
Ingat Nuar doa Saiful di Mekah tu mustajab...ko akan hidup dan mati begitu hina macam Mustafa Kamal Antartuk, Nurcholis Majid...!

Pemuda Umno said...

kalau tgk muka anuar ni dah mmg macam tgh menerima azab siksa dah ni...dah xde nur.....muka tinggal kulit ngan tulang je....NUAR oiiiii tobat la....sudah sudah la...xkan kemana pon kuasa yg ada kat atas dunia ni....dari elok2 orang hormat sanjun gko...terus orang benci dan menyampah bila tgk ko....hanya "Melayu cindia"...melayu lagi ke?? - aku rasa perkataan melayu tu pon dah xleh bg dah kat penyokong dan juak juak mengong nih....baik kita gelarkan "sesumpah CinDia" je kat diorg nih.....

Anonymous said...

masa ceramah mesti tangan dia dok buat gaya picit-picit..ramas-ramas...dia dok bayang ramaieh punkoq jantan mana pulak tak tau la ...umoq pon dah lanjut 'nuar oiii....taubat la sebelum masuk liang lahat..kot-kot mampuih masa kat ateih stage nanti..tak sempat pulak..

Anonymous said...

dengar boleh ceramah anwar buat hiburan dan boleh gelak2 tapi percaya jangan sekali .macam tengok badut dekat sarkis dapat juga hiburan percuma..

Powered by Blogger.