Nov 10, 2010

ZULKIFLI NORDIN DIGELAR BABI DI PARLIMEN !!





Kelakar pabila mendengar telatah MP PAS di Parlimen hari ini. Tapi memang setiap kali menjawab soal agama, mereka mesti terkena. Yelah, kebanyakan soalan berkenaan Agama kini dijawab team Erdogan PAS yang berfahaman sempit dalam soal Agama. Senang cakap, Team sekular PAS la.

Ianya berlaku setelah MP PAS Kuala Selangor, Dzulkefly Ahmad mempersoalkan tindakan guru merotan pelajar sekolah membawa makanan haram iaitu Daging Khinzir ke sekolah. Tindakan mempersoalkan tindakan guru tersebut ditempias MP Bebas Kulim-Bandar Baharu, Zulkifli Nordin yang mangatakan bahawa ianya sebagai pengajaran agar pelajar tersebut lebih peka dengan makanan2 haram dalam Islam kerana jika dibiarkan, ianya akan menjadi trend baru. Ianya tidak mustahil. Seperti contoh arak. Ramai di kalangan golongan pelajar Islam yang minum arak kerana ianya tidak dikawal dengan lebih terperinci.

Namun Dzulkefly tetap mempertahankan dan menempelak guru tersebut. Beliau membidas bahawa isu yang dibangkitkan bukan berhubung tindakan pihak sekolah yang menghukum budak lelaki itu dengan merotannya. Menurut beliau, tindakan merotan satu tindakan yang tidak dapat diterima akal.

"Inilah PAS menggalakkan anak Muslim makan babi".


Itu jawapan YB. Zulkifli. Ianya telah menimbulkan ketegangan antara kedua2 pihak. YB. Dzulkefly menganggap jawapan bekas MP PKR itu satu penghinaan. Keadaan yang tidak terkawal menyebabkan Timbalan Speaker Datuk Wan Junaidi Jaafar, supaya berhenti bertengkar dan duduk, namun Dzulkefly terus membidas bekas Peguambela Anwar itu. Akhirnya, YB. Dzulkefly diarah keluar dewan akibat kedegilannya.

Pelik, tapi itu yang berlaku. Seorang jaguh PAS mempertahankan tindakan seorang Muslim makan makanan haram. Babi pula tu. Macam mana nak laksana Hukum Hudud jika perkara2 sebegini pun MP PAS tak boleh terima. Oh lupa, team Erdogan mana terima Hukum Hudud.

Ikutlah DAP tu.. Patutlah di Selangor sekarang banyak kandang babi.


Post by... Melayu CinDia


10 comments:

Anonymous said...

selangor bukan saja banyak kandang babi, rumah pelacuran, pusat2 urut, sarang maksiat. bak kata kalid lembam, jumlahnya akan meningkat berdasarkan permintaan.

Anonymous said...

Maafkan lah YB Dzul "Lalat". Dia dah biasa bergaul dengan geng-geng haram jadah. Cuba tengok....

Ketua pembangkang dia, CIFUT BABI dari P-Gay-R.
BullShutDull hamPAS nya plak, "PORK" N.Ajis Mughallazah...
Parti pujaan hatinya plak.... DAPigs...

Betul takkk??? Itulah namanya fakta.

Anonymous said...

Woit Gelombang Rakyat!!!!

jangan buat fitnah oi!

Zul Nordin bin Bisul tu yang tuduh Dr. Dzulkefly sokong anak Muslim makan babi.

jadi, kamu jangan report yang tak benar.

Dr Dzulkefly tak panggil Zul Nordin bin Bisul babi. Muka Zul Nordin bin Bisul dah nampaknya macam babi...tu lah!!! Padan muka dia.

Zul patut di hukum oleh Speaker tapi Speaker tu berat sebelah pulak. Itulah tengkahlaku puak2 BN/UMNO.

Celaka punya Zul Nordin Bisul dan BN/UMNO.

tak de maruah!!!

orang kampung

Anonymous said...

BRO-BRO SEMUA. INI KES BERAT. ANAK MUSLIM MAKAN BABI. MELAYU KE? MAK BAPAK MELAYU KE? SEKOLAH MANA? DI MANA? KESUDAHANNYA MCMANA?

Anonymous said...

BRO-BRO SEMUA. INI KES BERAT. ANAK MUSLIM MAKAN BABI. MELAYU KE? MAK BAPAK MELAYU KE? SEKOLAH MANA? DI MANA? KESUDAHANNYA MCMANA?

Anonymous said...

Bukan makan babi je yg patut jd isu..Org melayu kita hisap rokok, dibuai lagu2/crita2 hollywood yg menggalakkan seks, melepak, berakhlak buruk dll..Sedangkan smua ni haram di sisi Islam..HARAM

Skng ni isu makan babi, org melayu yg tgh hisap rokok sbelah tngan n tgk citer porno sbg hobby pn bleh brcrita hukum Islam haram makan babi.HEBAT BTUL AKHIR ZAMAN NI

hebat orng melayu kita..M.U.N.A.F.I.K.

anti bohmau said...

salam,

anon 7:37pm,
bacala entry nih dlm unspinners
"pkr islam sokong B.A.B.I. smpai sokong anak makan babi".

anak kepada BAGINDA AK MINDA calon pkr P.188-KAPIT & N.24 – ENGKILILI pru 2001

Nama Isele untuk jadi wakil rakyat PKR adalah Nur Azman bin Abdullah @ Beginda Minda.

Anonymous said...

orang2 muslim dalam BN/UMNO dah buat banyak kerja HARAM lah! Nak tunjuk di luar begitu suci dan bersih tapi sebenarnya begitu gelap, kotor dan kejam dalamnya.

Munafik lah semua tu.

1) PM di tangkap bersama Ziana Zain di PD - khalwat kan ni?

2) kebanyakan puak2 UMNO/BN cari CHINA doll bikin seks. Air badan tukar menukar....kan dah makan babi tu?

3)puak2 UMNO/BN hisap rokok, minum arak, berjudi di luar negeri guna wang haram yaitu wang yang di curi dari rakyat. binatang2 uMNO/BN tu begitu korup.

4)puak2 UMNO/BN tu banyak nya yang simpan pompuan di Singapore, Indonesia dan mana2 yang boleh sorok untuk nikmati seks. Kawan aku di Singapura beritau saya ada banyak datuk2 UMNO simpan pompuan cina di singapura. Tu kan hisap/minum air badan semasa bikin seks kan?

5)korupsi. Wang terlalu banyak sampai tak tau camna nak belanja. Jadi wang mereka cam di buang kat shopping, judi, minum arak di nightclub, cari pompuan. Money easy come easy go kan?

Binatang2 UMNO/BN tu cuba tipu Melayu....cakap banyak2 tentang lindungi hak kita. Tak de maruah lah binatang2 tu.

mereka cuba buat cam mereka sangat bersih dan suci. sebenarnya mereka tu pencuri, penyamun, pembohong, pengkhianat, sungguh berdosa, bengang, bengap, rapist, racists dll

Aku geram tengok muka2 binatang tu.

Aku sokong apa2 initiative untuk tumbangkan UMNO/BN. Biar parti tu masuk kubur secepat mungkin.

orang melayu akan lebih selesa bila BN tumbang......kerajaan yang korup dan zalim

orangkampung

akumelayu said...

salam en orang kampung. Kalau anda rasa anda betul, tunjukkan bukti. zaman sekarang zaman teknologi, bukan duk atas pokok lagi(walaupun orang kampung dari dulu pun tak pernah duduk atas pokok kecuali orang utan..huh).Jangan tuduh orang munafik, mengeji dan menghina...awak pasti ke yang awak masuk syurga dulu sebelum orang yang awak hina tu...nama awak termasuk ke dalam senarai sahabat nabi yang kompom masuk syurga tu...so..sebelum buat fitnah (cerita tanpa bukti) belajar lah sedikit teknologi, beli jer handfone nokia paling murah tapi ada kamera, boleh tangkap gambar, g tangkap gambar semua keburukan pemimpin umno yang awak katakan tu, publishkan. senang sikit umno nak bersihkan orang orang yang akan masuk neraka tu(seperti yang awak jangka)... dan jangan lupa...apa-apa budi yang awak dapat dari umno tuh sila pulangkan ler balik...bagi kat masjid pun takpa..salam

Anonymous said...

rasanye sape yg persoal YB zulkifli nordin bleh tgk ape dye ckp dlm blog dye.. tgk, YB mmg ckp dye kecewa dgn perkara ni bila pihak PAS sndiri sokong bnda x patut ni..

-Syuk-

Powered by Blogger.