Nov 19, 2010

ZULKIFLI NORDIN AKUI ANWAR AMAL P'BUATAN LUAR TABII !!





"Anwar seorang pemimpin yang mewakili suara luar tabii"


Itu komen yang diberikan YB. Kulim-Bandar Baharu, YB. Zulkifli Nordin terhadap tindakan bekas bosnya itu mencemar nama Malaysia di Australia baru2 ini. Zulkifli yang juga merupakan bekas peguambela Anwar menjelaskan bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang Pemimpin Liberal yang bijak memperdaya mana2 pihak yang dirasakan berkepentingan.

Sikap Anwar ini bukan satu fitnah kerana ianya telahpun didedahkan oleh rakan2 karib beliau yang kecewa dengan tindakannya yang sarat dengan pembohongan. Beliau sendiri menjadi mangsa permainan Anwar yang pada dasar dilihat sangat tulen perjuangannya namun apabila dikaji sangat menjijikkan.

Sebelum ini, YB. Zulkifli Nordin pernah menasihatkan De Facto PKR itu agar bertaubat dan kembali ke pangkal jalan dengan faktor umurnya yang sudah semakin lanjut.

Beliau juga mendesak parti PAS agar keluar dari Pakatan dan kembali kepada perjuangan Islam kerana tindakan bersama DAP dan PKR tidak akan memberi sebarang kesan positif malah Islam akan lebih dipandang rendah dan tercemar.



Post by... Melayu CinDia

17 comments:

Jeffry said...

SLM BRO..MASE YB ZUL MASIH DLM PKR, DIA SLH SORANG YG DI ARAH OLEH AL JUBOR UTK MEMBUAT PERNYATAAN PENAFIAN SLH LAKU SI PELIWAT TU JUGAK. TP AL JUBOR TETAP TUDUH NI KEJE UMNO. APE PUNYE BINGAI STETMEN DIA CMTU. YG PASTI AL JUBOR SUDA KENE CHEKMATE DGN PERMAINAN DIA SENDIRI DAAA KEHKEHKEH

KAPAKTAJAM said...

Salam YB Zul, KAPAK amat bersetuju dgn pendapat dan pandangan YB. Tolong lar perjelaskan sejelas2nya kepada rakyat jelata agar tidak tertipu dgn Si Juburi ini.

YB adalah salah seorang peguamnya dahalu dan sudah pasti, telah membaca segala dokumentasi berkenaan tuduhan itu dan tidak keterlauan bahawa didalam lopran tersebut banyak kenyataan yang jelas dan susah untuk dinafikan, so rakyat juga perlu didedahkan ttg perkara sebenar.

Namun, ia bukanlah dgn niat mahu mengaibkan dirinya TETAPI demi membela rakyat agar jgn tertipu dan tersalah pilih pemimpin.

Tengok saja cercaan juburi di Astralia, jika kita nilai antara peserta olahraga yg berada di China berbanding dgn juburi di Australia, Maka JAWAPANNYA, adalah lebih mulia para atlit ini berbanding dgn juburi, kerana para atlit berpadu tenaga untuk kemenangan dan mengharumkan nama Malaysia, TRTAPI si BEDEBAH JUBURI ini telah mengaibkan Malaysia.

Wajarkah beliau diberikan sokongan atau sebagai pengkhianat adalah wajar utk diletakkan beliau di kandang besi sampai kojol.

Wassalam.

Anonymous said...

kalau dah lawan dan kawannya berkata perkara yang sama.Apalah kita yang jauh dari Br Anuar.Jadi jangan tunggu sebelum kita tergolong dalam kumpulan yang sesat.Itulah hikmahnya dah ditunjuk.Kita doakan bertaubatlah segera depan KAABAH daripada menyembah Yahudi dan sekutunya.Pergi haji atau buat umarah kalau berani kerana benar.Apa macam Tambi?

Anonymous said...

si yb zul tu kan dah kna bli dgn umno. tak percaya tanya pkr ataupun tanya yb zul sendiri brapa juta umno bagi dia

Anonymous said...

Kau ni Zul kalau tengok luaran nya ngalahkan para ustaz, berketayap, ada janggut, tapi mulut kau, ya Allah, ngalahkan bangkai. Jangan Zul, SiNuar ni dia meli... si Saiful tu depan kau ke?, kau nampak ke?, dia tayang depan kau ke?. Memfitnah sesama islam ni umpama kita memakan daging saudara kita, tak kan kau tak tahu, kau kan ustaz. Sanggup ke kau makan daging siNuar ni dipadang mahsyar nanti. Yg paling sedap sekali ialah bahagian yg selalu kau dan kawan2 kau yg bebal tu selalu sebut2. Aku pun tak tau apa masalah kau ni, nak kata gila tak gila, nak kata sasau tak sasau, nak kata seman tak seman, agaknya kau ni ada ngidap penyakit jiwa tak. Jadi aku sarankan kau pegilah berubat dengan dukun ke, bomoh ke, doktor jiwa ke sebelum kau jadi sewel. Menyalak, menyalak, menyalak, tak habis2, dah tu ramai pulak sibebal yg percaya salakkan kau tu. Hidup ni sekejap aje zul, tup tup dah disentap dek malaikal maut. Jadi nasihat aku, bertobatlah zul, insaflah, berpada padalah kau menghina siNuar ni. Jangan kerana duit yang tak sebanyak mana kau dapat (Mungkin banyaklah agaknya, kalau tak, takkan kau meroyan macam ni) kau hilang harga diri. Kau tahu tak berapa ramai orang di M'sia ni setiap kali gambar kau keluar diTV, mereka meludah, mengeji, mencemuh kau, mereka jijik dengan perangai kau, kerana mereka heran ada juga manusia macam kau ni, ujud kat dunia ni.

Anonymous said...

Bila orang bercakap tentang keburukan geng dia,mulalah kata mulut bangkai le,makan daging saudara sendiri le,fitnah ler,berdosa besar le,buka aib orang le....

Tapi bila geng2 dia yang kuat mencarut,buat fitnah,runuhkan rumahtabgga calon pilihanraya....takde pula dia cakap apa-apa.

Adakah ada 2 hukum agama?

1)kalau orang pas atau parti kencing rakyat buat,halal.

2)kalau orang umno/bn buat/cakap,salah,haram,perlu bukti,saksi.

kalau mcm nih caranya,klu aljubori jadi PM,huru hara jadinya malaysia nnti.

Anonymous said...

Minda penyokong pembangkang ni sempit.Mereka ni semua adalah golongan hopkrit. Mereka tahu akan kebenaran, tetapi mereka biarkan sahaja.
Nyata sekarang dah jelas,mereka butakan mata, pekakkan telinga. Bila jiwa dah kacau, mereka tuduh sebaliknya pula yang gila.
Golongan2 ini adalah golongan MUNAFIK MODEN.Mereka tahu akan kebenaran,tetapi mereka tetap setia dgn kesesatan.

Anonymous said...

Saya nak kepastian dari Sdr Zul, Bersumpahlah dengan nama Allah Yang Maha Besar, memang benar, melainkan benar belaka sdr melihat dengan 2 MATA sdr sendiri bahawa DSAI ini memang melakukan perbuatan terkutuk tersebut bersama Saiful dihadapan sdr. Atau sekedar andaian sdr atau mendengar cerita dari pihak ketiga. Ini bukan berkenaan parti umno atau pkr atau pas, kerana diakhirat kelak Allah tak bertanya kau dari parti mana atau awak dari parti mana. Tetapi KEBENARAN YG MUTLAK akan maruah seorang hamba Allah.

Anonymous said...

sumpah apa lg bro... saiful dah sumpah cukup ler... buat pe nak suruh zul sumpah plak... dia xde kena mengena dlm ini gambar... hehhe... kenapa rajin plak sebok2 suruh zul sumpah... kan bagus ko suruh bang nuar sumpah, end of story... susah sgt ke... x sampai pun 2 minit abess. kan kan...

Anonymous said...

Jelas ... kalau dah minda pembangkang ... berhujah kat mana-mana pun senang jer nak patahkan ... tahu tak pasal apa ??? Selalu cakap benda tak betul .... Yang pemimpin depa buat macam2 fitnah tu ada bukti ka .... Depa memang pandai buat lawak bodo...

Anonymous said...

diorg ni mmg cibai, dah sedar tapi masi membuta, berapa aljuburi bayar diorg pn x tahulah, kalo dah penyangak bangsa itulah pejuangannye..

Anonymous said...

al juburi pn x sggup nak bersumpah... takut btg x naik lah tu... tahu takut.

ruzz said...

Hanye orang2 yg sedar dan ikhlas dlm perjuangan sahaja yg akan pulang ke pangkal jalan....

Anonymous said...

nuar tak pernah bersumpah,diapun takut juga kena laknat tuhan,sebab tu asyik putar belit kenyataan saja.tak payah 2 minit,setengah minit saja cukup untuk bersumpah dengan nama Allah dia tak pernah meliwat..

Datuk said...

kah kah kah ..yb nak tanye ..tu cop, cop betui ka tipu .. tau sendiri bikin .. hahaha

Anonymous said...

kepada penyokong anuar,

jangan terlalu taksub sehingga tidak dapat menilai degan apa yang berlaku. Cuba terliti perkara ini:-

1)Siapa yang dah bersumpah keturunan dalam masjid sambil memegang Al-Quran mendakwa dia di liwat oleh saudara anuar.

2) Nik Aziz cakap cara sumpah tu tak betul, Persoalanya sebagai tok guru agama yang termasyur sepatutnya bagi tahulah cara yang betul. panggil anuar dan saiful buat sumpah. Barulah betul

3) Siapa yang melihat anuar melakukan perbuatan itu,tidak penting, ini kerana rogol dan liwat adalah jenayah. Melalui laporan dan sisatan yang dijalankan boleh menentukan sama ada perkara itu berlaku atau sebaliknya. Kalau tak ramai lah perogol, peliwat tidak boleh didakwa dimahkamah kerana takda saksi melihat kejadian tersebut.

Anonymous said...

Thanks for the info! We're making a custom pair of slippers for you :)” oh wow thank you!!

Powered by Blogger.