Nov 12, 2010

PAS PULA KATA DAP MONYET !!!





Protes melalui demonstrasi tetap akan diteruskan walaupun dikritik ADUN DAP Seri Delima , RSN Rayer yang menggelarkan Orang yang berdemo sebagai monyet.

Ketua Penerangan Dewan Pemuda PAS Pusat, Suhaizan Kaiat berkata, walaupun kempen baru NGO - dinamakan BERSIH 2.0 - tidak berhasrat menggerakkan rakyat ke jalan raya seperti sebelum ini, namun PAS dan PKR akan mengetuai gerakan demonstrasi tersebut.

"Kalau tuntutan tidak ada hasil, apa penyelesaian?"

Itu jawapan beliau seolah2 menempias dakwaan ADUN DAP tersebut. Saya ingin bertanya pada Suhaizan, adakah anda tidak rasa tercabar dengan gelaran sahabat anda dari DAP, RSN Rayer? Monyet tu...

Saya cabar anda membela rakyat Pulau Pinang yang berdemonstrasi di hadapan Bangunan DUN Pulau Pinang. Mereka lebih memerlukan perhatian setelah dizalimi kepimpinan Lim Guan Eng.


Post by... Melayu CinDia

7 comments:

YANG GAMBI said...

Anjing DAP..... katalah apa saja pun oleh DAP, mereka tidak akan menjawab punya....

solehah said...

yang gambi>>kesian dengan kamu..rendahnya iq kamu unuk menilai semua ini

Jeffry said...

SOLEHAH>>KESIAN SAMA KAMU KOK..GUE AMAT KASIHAN KERNA KAMU PUNYAI IQ SERUPA HANTU RAYER...OPSS SORI DONK!

oRang kAmpong said...

Soleha klu gua jd lu sudah lama waa berenti jd org.jd apa atok monyetlah kongkang.abih tok guru yg selalu ngatakan ore celako tu apa.blade ini alam cyber lu suka lu mau ckp apa lu ckp laa xp mau ingat aaaa.... sendiri mau tanggong aaa.owner blog tak tau aa...

non-partisan said...

dulu aku ingat blog ni blog bebas, rupanya pro umno...sorry, aku remove dr bloglist aku..

Anonymous said...

monyet uban putih dua ekor yg perjuang PPSMI mana pergi..? ini baru betul2 monyet peliharaan DAP dah berjaya mendungukan bangsa sendiri .biar bangsa lain pandai asal bangsa sendiri mundur...

Anonymous said...

Kepada Soleha yg komen macam bagus kat atas tu, sila lah anda dan kuncu-kuncu PAS penjilat DAP ke Penang dengan kadar segera, ambil semua keluarga Melayu/Islam yg telah/akan dihalau oleh Lim Guan Eng tinggal dirumah kamu jadikan mereka keluarga angkat, kamu lah penyebab mereka ini semua kehilangan tempat tinggal, tanpa pampasan yg munasabah.

Dimana saudara-saudara se-Islam ni nak solat selepas rumah dan kampung mereka di rampas?

Saya ulangi, sila lah ke Penang, tidur atas jalan jika perlu, halang kezaliman DAP di sana dahulu, kemudian barulah korang semua layak nak berkomen disini.

Jangan jadi hipokrit. Paham?!

Powered by Blogger.