Nov 15, 2010

NURUL IZZAH SOKONG ZAID TUBUH PARTI BARU !!





Puteri Reformasi, Nurul Izzah Anwar yang sebelum ini menyokong pencalonan Zaid Ibrahim bagi jawatan Timbalan Presiden PKR berkemungkinan akan menyertai parti baru yang ditubuhkan oleh Bekas Pengerusi PKR Wilayah Persekutuan itu.

Kenyataan Nurul Izzah yang sejak akhir2 ini tidak senada dengan Anwar Ibrahim menyebabkan ramai yang menyokong kemasukan Ahli Parlimen Lembah Pantai ini ke parti baru tersebut. Sumber2 dalaman PKR ada mengatakan bahawa Nurul Izzah kini telah sekian lama tidak menegur ayahnya dan bermasam muka kerana benci dengan sikap diktator ayahnya membela Azmin Ali.

Jika benar ini yang akan berlaku, Anwar akan semakin tercabar. Anak sulungnya merupakan tulang belakang beliau. Tidak bagi pandangan saya, Nurul Izzah ini hanyalah boneka bapanya. Tidak mungkin Nurul Izzah akan derhaka kepada bapanya itu.

Walaupun Nurul Izzah bencikan Azmin Ali, beliau terpaksa redha dan menerima calon pilihan bapanya. Begitu juga dengan ibunya, Wan Azizah. Wan Azizah memilih untuk berdiam diri dengan tindakan dajal suaminya.

Apa lagi yang hendak diperkatakan. PKR semakin tenat. Menunggu masa untuk mati. Semoga ahli2 PKR akan insaf dengan apa yang berlaku. Keluarlah dari parti kotor ini yang hanya palsu semata2 dalam memperjuangkan keadilan rakyat.



Post by... Melayu CinDia

6 comments:

Semut Hitam said...

Nurul Izzah ni anak Anwar ke?
Ingatkan Azmin anak Sulung...
sebab nampak Azmin lebih disayangi Anwar dari Nurul Izzah...

Anonymous said...

Bang Nuar Sayang Min lebih sebab anak Min yang sorang tu... Hasil kasih "BERKORBAN APA SAJA DEMI PARTI"..

Anonymous said...

Boleh peraya ke Nurul ni asal dari bapak kepala penipu dan keturunan penipu. Baka penipu pun boleh buat macam-macam asalkan keluarga dan kroni kaya raya...Jangan kena tipu hidup2 lagi udah le...

pencinta kebenaran said...

anon 12:05,

sy setuju dgn saudara..diorg ni semua berlakon je..cam geng perompak gaduh dgn perompak yg lain..mana bleh percaya..ni psychology war jek..ye lah dia nak bagi pihak BN leka..dan gembira ulas sana sini kes2 yg berfaedah mcm ni dan anggap BN kuat..bila smpai time diorg akan bergabung balik dan ngap terus!

so moralnya..boleh tu boleh blogger BN ulas hal diorg ni tapi jgn la percaya dgn lakonan diorg ni kan lagi baik klau bawa isu yg lebih baik drp ni contohnya penerangan isu sri perdana yg diorg kata kos 65 juta tu..ni kes terima bulat2 apa pembangkang cakap. sy tgk x dek satu blogger bn pon yg kupas isu ni..blogger pr dgn happy nya main kan isu ni! so jgn hilang fokus!

Anonymous said...

bukan 'palsu semata2 la' tp palsu SEMATA je. Bendera pon semata.

Anonymous said...

SATU GINETIK tuuu masih boleh percaya ka?

Powered by Blogger.