Nov 3, 2010

NG. YEN YEN BAKAL PRESIDEN MCA !!





Sebelum memulakan artikel ini, saya ingin memohon maaf jika tajuk ini mengguris hati mana2 pemimpin MCA dan Barisan Nasional. Sebenarnya bukan niat untuk melagakan mana2 pihak.

Saya sebenarnya kagum dengan kerja kuat Naib Presiden MCA ini dalam memastikan BN menang di PRK DUN Galas. Sepanjang saya berada di Gua Musang, beliaulah satu2 nya wakil pemimpin MCA yang saya sempat bersua. Tetapi pemimpin2 MCA yang lain juga hadir. Mungkin saya tidak sempat bersua atau tidak nampak kelibat mereka.

Saya sempat mengikuti kempen jentera MCA di bawah pimpinan beliau petang tadi. Beliau kelihatan begitu mesra denganr rakyat. Kelihatan bersahaja dan senang mendampingi rakyat. Saya rasa tidak salah jika beliau digelar Wanita Besi di dalam MCA. Dan mungkin bakal menjadi Presiden MCA di masa datang? Tiada yang mustahil di dalam politik.

"MCA mesti kerja kuat la. UMNO bukan hanya kawan kita. Tapi sahabat kita. BN akan kembali kuat. MCA tak boleh tidur lena lagi. BN Mesti Menang Ma.."

Itulah kata2 beliau ketika sedang makan tengahari di Command Centre bersama beberapa jentera Pilihanraya BN Gua Musang. Beliau kelihatan bersahaja. Masyarakat Cina di Gua Musang khasnya dan di Malaysia amnya sewajarnya harus berbangga kerana masih ada Pemimpin seperti Ng Yen Yen.

DAP? PKR? Masa tak ada jawatan rendah diri lah. Bila sudah berjawatan, sombong nak mampus.. Habis ditarah harta rakyat. Masyarakat Cina mesti terus menyokong BN. Kerana masih ada Pemimpin Cina yang berjiwa rakyat seperti Datuk Seri Ng. Yen Yen.

BN Tetap Di Hatiku....


Post by... Melayu CinDia


1 comments:

Anonymous said...

[url=http://www.monclerjacka2012.com]moncler jacka[/url]
Det är normalt ingen behöver lämna du ll tjäna miljoner, eftersom nu detta möjlighet knackar rätt att finna på personliga adress , på toppen av det väntar egna varmt mottagande som du tjänar du väg på sig att större vinster.
,[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose jacka[/url]
 I grund och botten tankarna 1 stor sällskaplig test, ut ofta trycka begränsningar, som utgör ofta principer som IT conitinues längs med inrätta hur algoritmer framgångsrikt variabler oväntade igår.
http://www.canadagoosejackorbilligt.com
 Min auditiva dyslektiker kan höra bokstaven eller helt enkelt ord rörig som, även kan mycket väl vara inte med avseende på upprepa något som vanligen chansen att de kommer högst hörde stund sedan. De flesta Amerikaner förknippar dyslexi som innefattar att bläddra i materialet svårigheter.

Powered by Blogger.