Nov 4, 2010

MALAYSIAKINI MMG. PANTAS KELENTONG - PENYAMUN !!





Nampaknya Malaysiakini begitu pantas memberi maklumat mengenai perkembangan sepanjang Hari Pengundian pada hari ini. Antara berita pantas tersebut adalah mengenai Sogokan Wang bertempat di Bilik Gerakan BN di Gua Musang. Kononnya siap ada gambar kononnya gambar lokasi.

Amboi.. Pandainya Malaysiakini. Pandai kelentong. Gambar2 di atas telah ditangkap oleh beberapa blogger. Pelik bagaimana Malaysikini boleh lepaskan berita2 menipu sebegini. Apa tujuan sebenarnya Malaysiakini ni? Kondem BN bagai nak mati. Saya dan beberapa blogger berada di lokasi. Kami semua berkampung di Command Centre hari ini sejak pagi tadi. Tak ada pun pembahagian atau sogokan wang berlaku. Yang dia sudahlah ceroboh masuk macam PENYAMUN,menipu pulak tu.

Jangan cuba hendak mensabotaj BN. Saya mengikuti perkembangan Malaysiakini sepanjang PRK DUN Galas. Memang artikel2 mereka kondem Barisan Nasional je. Inikah yang dikatakan Media Bebas? Bebas atau makan kiri. Orang cakap yang selalu memihak sebelah kiri ni kotor, jijik. Memang betul lah.

Tapi tak mengapalah. Biarlah mereka dengan kerja mereka. Kita dengan kerja kita. Jika mereka menipu, kita dedahkan. Sampai satu masa, orang naik muak dengan penipuan Malaysiakini.


Post by... Melayu CinDia


3 comments:

irs-Hursaini said...

Salam..

Tu la,
Picture lain2..
Dia main bantai la tu..
Dari dulu lagi penipu..

Ni kes tetak tak luka la ni..hahaha

Anonymous said...

kalau dah kena batang hidung sendiri mula la meracau. gambar tempat lain la, tak ada la, mcm2 lagi lah ... sapa nak ngaku berak tgh jalan ... mampus UmNO cepat lagi baik. ada ntusahkan org saja

Anonymous said...

ceh malaysia kini hak pakatan tu..fitnah2 jo.. dah itu korjenye.. puak2 yg anti umno tu dia dah menggigil pasal dah ramai sedar mereka ni puak puaka.. bodo...

Powered by Blogger.