Nov 23, 2010

LATIFA KOYA GILA MEROYAN - TAKUT SUARA AHLI PKR !!





"Jawatankuasa PKR akan mengambil tindakan demonstrasi itu termasuklah dipecat yang dilakukan oleh golongan tertentu. Mereka sengaja mencetuskan huru hara kerana tidak berpuas hati dengan pemilihan parti"
Laporan Sinar Harian


Itu sedikit bingkisan insan yang bernama Latifa Koya, Ketua Penerangan PKR. PKR nampaknya semakin takut dengan suara akar umbi yang mahukan perubahan. Beliau mengulas perkara tersebut setelah hampir 500 ahli anggota PKR berhimpun di hadapan Dataran Shah Alam sebagai protes dan meminta De Facto PKR Anwar Ibrahim serta anak kesayangannya Azmin Ali agar meletak jawatan.

Latifa Koya ni gila orangnya. Dia lupa dia salah seorang yang menyalak setiap kali PKR menganjurkan demonstrasi. Apabila pihak Kerajaan bertindak menangkap mereka yang terlibat, pandai pula marah. Kata kerajaan zalim, diktator. Sekarang apabila terkena batang hidung sendiri, menyalak pula seperti anjing yang dahagakan pasangannya.

Sudahlah Latifa Koya. Janganlah hendak bersubahat atau berdolak dalik dengan penyelewengan kamu dan kumpulan2 kamu. Ahli2 PKR kini semakin sedar dan insaf akan pembohongan2 yang kamu lakukan.

Teringat pula kata2 sifu kau Koya. Siapa? Anwar lah. Anwar pernah berkata, "Tindakan Mahathir yang menghalang gerakan dan perhimpunan Reformasi seperti seorang Mamak Bendahara yang berkelakuan seperti Fir'aun".

Siapa sebenarnya Fir'aun ni.? Anwar, segala yang kamu bohongi, segala yang kamu tuduh, kini balik pada kamu semula.


Post by... Melayu CinDia.

4 comments:

PARANGkontot said...

"Anwar, segala yang kamu bohongi, segala yang kamu tuduh, kini balik pada kamu semula."

Ianya sepatut dibaca:-

a."Anwar, segala yang kamu bohongi, segala yang kamu tuduh, itulah dirimu sebenar sejak dahulu lagi."

b. "Anwar, segala yang kamu bohongi, segala yang kamu tuduh, sebenarnya menceritakan hakikat dirimu yang sebenar"

YB Raz said...

latifa ni muka macam bangla je

Anonymous said...

Jangan gitu YB Raz... Kalau dia buka semua baju lawa juga agaknya...

anti bohmau said...

salam gr,

nwar samakan ahli2 pkr yg datang tunjuk persaan depan ibu pejabar pkr tu sebagai pelancong, saja2 dtg makan angin.
kalau macam tu, ibu pekabat pkr tu dah tukar jadi agen pelandongan ka? nwar tentunya tuan punya agensi pelancongan tu la ye?

elokla jugak, tak dapat jadi pm kat putrajaya, nanti dapat bawa ahli2 pkr melawat2 putrajaya dgn pakej pelancongan agenci pelancongan pkr pun jadilah!!!! hehehe...

Powered by Blogger.