Nov 24, 2010

DR. M - ANWAR KEMARUK CARI PELIWAT ANTARABANGSA !!





"Tak apalah, saya ingat orang lain pun tak percaya kepada dia dah, siapa nak percaya. Kalau saya, saya tidak peduli. Bukan orang itu yang nak mengundi, yang mengundi orang di sini,"


Itu reaksi bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr. Mahathir Mohamed apabila ditanya mengenai tindakan Anwar Ibrahim mencerca dan memburukkan Malaysia di luar Negara. Tun M di dalam kenyataan menggambarkan bahawa Anwar sebenarnya menunjukkan imej negatif dia yang cuba memburukkan imej Malaysia di samping memecah belahkan Umat Islam di Malaysia.



Kenyataan Tun M ini ada benarnya. Anwar dipercayai semakin hilang kepercayaan dari wakil2 Luar Negara termasuklah Presiden US, Barrack Obama sehinggakan tidak membenarkan Setiusaha US, Hillary Clinton untuk mengadakan sebarang pertemuan ketika lawatan ke Malaysia.

Anwar sebenarnya kini semakin terdesak untuk mendapat sokongan terutamanya kes liwatnya yang dilihat memakan diri beliau sendiri. Penangguhan demi penangguhan dilakukan berpunca darinya bagi memanjangkan kes ini.

Malah Anwar juga telah mendesak agar hakim yang mengendali kes liwatnya berundur kerana bersikap berat sebelah. Satu perkara yang tidak pernah berlaku apabila hakim didesak pula berundur oleh suspek. Tapi ini berlaku pada seorang peliwat bernama Anwar Ibrahim.

Kita mesti melihat pandangan Dr. M yang pernah memberi kepercayaan kepada Anwar semasa berada di dalam UMNO. Malah Dr. M sendiri yang membawa Anwar ke dalam UMNO. Penipuan dan penipuan yang telah Anwar lakukan bagi mengaburi mata Dr. M.


Tak mengapa. Pembongkaran semakin terserlah Anwar. Bak kata blogger Papa Gomo, Anwar Ibrahim Harus Bertaubat.


Post by... Melayu CinDia

4 comments:

Anonymous said...

ko bayangkan masa gambar ni di ambil anwar tengah syok tala lubang jubo sukma, hairani, mior, ismail dan lubang cipap samsidar dan norlaila. perghhhh. dlm pada tu, masa ni juga juak2 anwar angkat dia sebagai pak sheikh, kuat agama taraf ulamak. perghhhh munafik tahap khinzir anwar nih.

Anonymous said...

apo la yang tok det tu dok ketawa happy sgt... hehehe

To Live Again said...

Cuba tgk perbezaan muka anwar dulu dgn sekrg..Dulu nmpk berseri ja muka pak syeikh kita ni..Kira mmg muka pemimpin Islam terakhir la katakan..Pemimpin Islam yg menjanjikan HARAPAN BARU PADA ISLAM/MELAYU..

Cuba la anda bndg dgn muka dia sekrg ni...

Anonymous said...

Aku pun terbayang seperti apa yang anon November 24, 2010 1:53 PM tu bayangkan. Aku lah antara peminat no. 1 gila2 kat Anwar masa tu. Potong baju kat kedai jahit pun minta diaorang buat stail 'baju Anwar Ibrahim'..! Bintang Harapan Aspirasi Islam aku...!!

Ciss... ruper2nyer masa tu, dia tgh seronok dok 'tala' segala lobang yg ada depan mata dia masa tu..! Lubang Samsidar.., lubang Norlaila.., lubang Azizan.., lubang Sukma.., lubang Munaweer,.. dan entah lubang sapa2 lagi..!

Nah...! Sekarang bukan dia nak tobat..., aku yang banyak beristighfar...! Syukur kerana Allah telah menyelamatkan Malaysia dari manusia durjana ini...

Powered by Blogger.