Nov 4, 2010

BN MENANG BESAR DI BATU SAPI -ANWAR BENGANG.






Linda Tsen (BN-PBS) -5,051
Yong Teck Lee (SAPP) - 1,018
Ansari Abdullah (PKR) - 1,709

Undi rosak votes - 420
Majoriti -3,342

6 comments:

zethro said...

TAHNIAH BN!!!

nik ajis buat2 pandai nak "isle"kan org asli...
cara dia akad mcm nak nikahkan org lak... cara yg btul adalah si mualaf kene genggam tgn kanan dgn jari telunjuk lurus ke atas(spt ketika kita start syahadah dlm tahiyat dlm rukun solat)...
nampak sgt "tuan guru" nih masih kene berguru lg...

http://wrlr.blogspot.com/2010/11/n-45-galas-tok-guru-islamkan-3-orang.html

pape pon tahniah kpd ketiga2 saudara baru Islam kita... moga Allah terus beri petunjuk dan hidayah kpd mereka utk meneruskan kehidupan sbg seorang muslim yg bertakwa...

Bingai @ Bangang said...

Alhamdulillah dan tahniah kepada petugas serta teman-teman BLOGGERS yang sentiasa memberikan maklumat!

Aku Yang Bingai
Cerai Sebab Takut Bini di Tendang Terajang

Bingai @ Bangang said...

Alhamdulillah dan tahniah kepada petugas serta teman-teman BLOGGERS yang sentiasa memberikan maklumat!

Aku Yang Bingai
Cerai Sebab Takut Bini di Tendang Terajang

zuar said...

tahniah:-)

Anonymous said...

tahniah , buat BN.
semoga kemenangan akan berterusan.
nik ajis dah banyak wat silap ,pasal tu orang tolak pas. tang dia wat semua ok yang haram pun jadi halal.

Anonymous said...

[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose[/url]
Det är helt enkelt ingen vill lämna hem tjäna miljoner, eftersom detta råd möjlighet knackar rätt Om du Residence , samt väntar ditt varmt mottagande som du tjänar ditt företags väg i För att verkligen större vinster.
,[url=http://www.canadagooseistockholm.com]canada goose jacka[/url]
 Really som inkluderar 1 stor sällskaplig test, spelet brukar trycka begränsningar, som utgör de principer som som conitinues längs men inrätta de särskilda algoritmer du variabler oväntade igår.
http://www.canadagooseistockholm.com
 Ones auditiva dyslektiker kan höra bokstaven annat ord rörig som, medan kanske inte se till att du upprepa något om och de ganska ett ögonblick för att hörde stund sedan. De flesta individer förknippar dyslexi erbjudande läsa materialet svårigheter.

Powered by Blogger.