Nov 18, 2010

BATAL MEDIA - ANWAR SOGOK ZAID IBRAHIM RM 5 JUTA !!





"Sila ambil perhatian, sidang media Datuk Zaid esok dibatalkan ekoran beliau mempunyai hal penting, tetapi ia (penjelasannya) akan dimuatkan di blognya"
(Laporan Malaysiakini)


Alasan bodoh!! Itu saja reaksi saya bila dengar pembatalan ini. Nampaknya tanggapan rakan2 blogger seperjuangan saya sebelum ini memang jelas kelihatan sekarang. Ini semua adalah drama murahan Anwar Ibrahim.

Anwar dikatakan telah menghubungi Zaid Ibrahim bagi membincangkan isu yang sedang hangat di dalam PKR. Terdapat satu komplot sulit yang sedang dirancang oleh Anwar untuk mengembalikan kepercayaan terhadap penyokong2nya. Sedang makluman mengenai pembatalan ini diketahui, pesaing utam Zaid Ibrahim, Azmin Ali telah mengumumkan bahawa Anwar Ibrahim akan menyampaikan "amanat penting" bagi menjelaskan perkembangan semasa dalam parti itu, dijangka berkaitan sekitar kontroversi dalam pemilihan langsung parti.


"Beliau (Anwar) akan beri amat penting kepada anggota dan pemimpin parti untuk jelaskan perkembangan baru-baru ini."
(Laporan Malaysiakini)


Sumber2 PKR ada mengatakan bahawa Anwar telah menghubungi Zaid Ibrahim bagi membincangkan strategi penipuan terhadap rakyat dalam mendapat semula sokongan terhadap PKR. Semua ini dirancang dengan rapi dan dikhabarkan pula Zaid Ibrahim dibayar dengan jumlah yang agak lumayan agar kembali bersama Anwar. Tapi tidak Zaid dikatakan akan memekirkan terlebih dahulu wang yang ditawarkan oleh Anwar.

Rakyat terus ditipu. Strategi kotor PKR dalam memastikan PKR kembali menyebarkan virus2 kotor untuk mengaburi mata rakyat. Jika benarlah apa yang dikhabarkan, PKR sememangnya hanya sebuah parti yang rakus dengan kuasa politik semata2. Tanpa memperjuangkan keadilan dan nasib rakyat.


Post by... Melayu CinDia

3 comments:

spy lemang said...

Anwar minta RM 5 juta kat Rahim Ghouse yang lari pi Ostolia tahun 1998 dulu.

Rahim ghouse dgn dr wan - abrar yang simpan duit anwar kat obersea.

Megat Alam Gempita said...

Dah agak dah, tapi ada yg lebih menarik lepas nih, takat RM 5 juta berapalah sangat...tungguuuu.

Bingai @ Bangang said...

Kalau cam tu aku pun NAK. hehehe... ugut jer keluar parti dan buat parti baru boleh dapat duit.

Yang lain tak nak ke cuba nasib?

Aku Yang Bingai
Ubat Tidur: Penggunaan yang menggerikan. 18SG

Powered by Blogger.