Nov 19, 2010

ANWAR KATA JAMIL KUCING P'CACAI GAY ANGKAT NAJIS !!





Jika anda masih ingat saya ada menceritakan seorang insan yang juga seorang reformis yang dikenali semasa Reformasi 1998 bernama Jamil Kucing. Beliau juga seorang yang sangat terkenal di sekitar Bukit Bintang yang membawa kucing2nya menaiki skuter sebagai pameran buat tatapan masyarakat sekitar kawasan itu.

Sebelum ini beliau ada menghantar surat 'cinta' pada Anwar melahirkan rasa kecewa kerana Anwar tidak melayannya. Segala pengorbanannya menggerakan Reformasi dan membela Anwar Ibrahim seolah2 tidak lagi dihargai. Beliau tidak dilayan dengan baik oleh Anwar. Lain macam bunyinya.

Beliau juga menghentam rakan karibnya, Azmin Ali yang dikatakan petualang PKR dan merampas buah hatinya, Anwar Ibrahim. Azmin dikatakan punca Anwar tidak lagi melayani beliau seperti dahulu.

Hari ini, saya membaca blog beliau. Beliau begitu marah dan sedih sekali. Ingatkan marahkan saya, Papa Gomo dan beberapa blogger pro kerajaan, rupa2nya marah pada blogger pro Pakatan sendiri. Blog Pakatan sendiri telah menghentam beliau.

"Siap kata aku gay , homosex , suka budak budak lelaki, pada hal aku tegur sikit. aku terima sebab waktu aku tak fikir apa-apa, ada orang hantar email dan masage dekat aku kata blogger yang hentam aku tu orang-orang azmin.tapi aku tak percaya .aku dok sangka blogger blogger umno."

"2-3 minggu lepas aku buat satu surat terbuka kepada dsai , bukan aku hina , hentam atau kutuk jauh sekali busukan parti. setakat ini telah timbul 2 blogger pakatan mula hentam aku, kutuk aku , sindir aku. periksa periksa punya periksa , walaupun mereka blogger pakatan rupa-rupanya blogger yg di bayar. maksudnya BARUA la tu. sebab kalau blogger tulis dia jujur ikhlas buat sendiri. Tapi kalau di bayar untuk tulis kebaikan seseorang itu namanya Blogger barua celaka."


"Aku ingatkan blogger umno sahaja hidup dengan di bayar untuk busukan orang macam papa gomo serta anjing-anjing seangkatan dgnnya. Aku tak sangka pula ada blogger pakatan yg jadi anjing barua. orang bayar untuk jadi blogger untuk jilat , kipas , ponggong orang , tak ada maruah langsung buat ( WFAUZDIN NS) jadilah manusia.dalam blog kau ko hina kutuk blogger umno dan orang umno.tapi kau sendiri penjilat untuk hidup , dah tua pun taka da maruah dan harga diri."

Marah betul Jamil Kucing ni. Jamil, blogger2 yang kamu katakan dibayar Azmin sebenarnya dibayar Anwar sendiri. Dia tidak dapat menerima kau Jamil. Anwar Ibrahim bukan insan murni yang kamu sangka. Anwar Ibrahim tidak dapat menerima cinta kau lagi Jamil. Bertaubatlah.

Tak sangka pula. Ingatkan saya dan sahabat2 saya sahaja yang menghentam beliau di dalam blog. Blog Pakatan pun hentam dia. Kesian Jamil. Penat lelah beliau membela nasib Anwar dan menggerakkan Kempen Reformasi suatu ketika dahulu tidak pernah dihargai.


Saya sebenarnya amat kagum dengan inisiatif yang Jamil pamerkan membela kucing2 terbiar kerana saya juga seorang yang amat minat pada kucing. Saya juga pernah melihat pameran tersebut berdekatan dengan McD Bukit Bintang dan memberi bayaran kepada beliau.

Tapi apabila beliau terlalu mengharapkan Anwar, saya rasakan Jamil tidak serik dan putus asa. Cinta dan kasihnya pada Anwar mengalahkan Wan Azizah. Tengok gambar di atas. Muka tak puas hati Jamil ni. Takkan dengan Wan Azizah pun nak jeolous.... Hehehe.

Jamil, sudahlah. Anwar lebih menyayangi Azmin, Jamil. Bersamalah rakan2 lamamu. Tinggalkan PKR dan sertailah UMNO. Kerana Pemimpin UMNO tidak pernah lupa akan jasa pejuang2 nya. UMNO tidak pernah menggelar pejuang2 nya sebagai Pencacai Angkat Najis sepertimana Anwar menggelarkan kau.



Post by... Melayu CinDia

3 comments:

Anonymous said...

mintak selilih malaikat 44 la suruh jamil ni masuk umno. suruh dia nonggeng dpn rumah nuar. muka mcm permukaan bulan, sedo la sket. bukan taste anwar ko tu. anwar tergila2kan sepul.

Jeffry said...

EEEEEEKKKKKKK....JAMIL MUKE TEMBOK. ORG LAIN NAK LARI DARI AL JUBOR TP DIA PLAK TEHEGEH2 NAK SERAH JUBOR DIA KAT SI PENJUBOR! EKKKKKKKKKKKKK

Anonymous said...

Alahai .. jamil al juburi

http://jamilkucingpondan.blogspot.com

http://jamilismail.blogspot.com

Powered by Blogger.