Nov 25, 2010

ANWAR DAKWA MAHATHIR AHLI NERAKA !!





"Mantan Perdana Menteri juga bertanggungjawab merobek unsur-unsur kekuatan bangsa Melayu dari segi bahasa, agama, pendidikan sekolah agama rakyat, kedudukan Raja-Raja Melayu, kedudukan ekonomi orang Melayu dan melakukan pindaan persempadanan kawasan pilihan raya majoriti pengundi Melayu sehingga menjejaskan keutuhan politik Melayu"
(Anwar Ibrahim)


Anwar Ibrahim yang masih dendam terhadap Bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr. Mahathir Mohamed menulis di dalam blognya menyeru Tun M bertaubat nasuha dan kembali ke pangkal jalan. Anwar Ibrahim di dalam blognya menganggap Tun M sebagai punca perpecahan dan kemunduran Melayu.



Malah, beliau juga menempelak Tun M dengan mendakwa bahawa Mahathir telah menggadaikan Islam di mata dunia dengan mencaci beberapa pemimpin Islam dunia yang dikatakan tidak membela rakyat di Negara2 Islam masing2.

Anwar juga mengungkit semula kisah lapuknya bersama Tun M di mana pertuduhan liwat 12 tahun dahulu berpunca dari Tun M dan kuncu2nya menggambarkan lagi ketidakwarasan bekas Presiden UMNO itu.

Dengan mengungkap semula gelaran Mahazalim terhadap Tun M, beliau menganggap apa yang diperkatakan oleh Tun M hanya omong2 kosong dan bertujuan mempopularkan dirinya agar tidak dilupakan rakyat terutamanya penyokongnya.

Anwar juga dengan lagaknya berkata beliau masih lagi diterima beberapa Pemimpin Islam dunia sehingga kini dan sentiasa memberi sokongan kepada beliau untuk meneruskan agenda yang kononnya memperjuangkan nasib rakyat.

Pada pandangan saya, kenyataan Anwar ini merupakan jawapan balas Tun M yang mengkritik Anwar kerana memaki hamun Malaysia di luar Negara. Anwar rasa tergugat kerana kenyataan Tun M itu disiarkan di beberapa saluran berita dunia dan agak khuatir personaliti beliau tercemar dengan kenyataan dari Tun M.

Anwar begitu biadap menggelarkan Tun M dengan gambaran seorang ahli Neraka dengan melalui ayat 'kembali ke pangkal'. Anwar sewajarnya cermin diri terlebih dahulu kerana tindakan2 Anwar selama inipun mendapat respon negatif dari beberapa penyokong beliau. Malah desakan ahli2 PKR agar Anwar Ibrahim meletakkan kesemua jawatan di dalam PKR membuktikan bahawa Anwarlah pemimpin yang zalim dan rakus dalam menguasai kuasa politik.

Anwar Ibrahim yang sepatutnya kembali ke pangkal jalan...



Post by... Melayu CinDia

11 comments:

Anwar al-Juburi said...

Betulkah Tun Mahathir yang sedang ketawa besar dalam gambar yang atas sekali? Sebabnya, saya lihat baju Tun Mahathir dalam gambar tu takde nametag. Setahu saya, Tun Mahathir tak pernah tinggalkan name tag beliau semasa masih berkhidmat sebagai PM dulu. Ia sentiasa tersemat di baju beliau jika beliau sedang bertugas.

PUTRA MERDEKA said...

salam tuan,
blog tuan telah dilinkkan di blog putra merdeka
terima kasih tuan
salam

PAShiT said...

salam,

Anwar Ibrahim tidak layak untuk menyuruh orang lain bertaubat atau mendakwa ahli neraka kerana beliau tidak ada landasan moral.

Saya gesa agar Anwar Ibrahim bertaubat segera memandangkan faktor usia yang dah tua dan juga buat sumpah muballah mengaku tidak pernah melakukan perbuatan meliwat.

Wassallam

PAShiT

Anonymous said...

Karpal Singh dulu lagi dah suruh dia bertaubat.

Anonymous said...

Perasan tak si bangsat Nuar take pernah kutuk Paklah. Sebab Paklah macam Bapuk Dan punca segala masalah serta kemunduran Malaysia hari ini
Tapi kalau si barusat Nuar nak cerca Tun M, suruh dia pergi mampus la. Inilah dia baruasat (barua bangsat) yang merosakkan imej negara di luar negara. Manusia jenis inlay sepatutnya dilabelkan tak patriotic oleh zahid bukannya bukan Melayu yg tak masuk tenter. Sekurang-kurangnya mereka tak jadi penderhaka.

dzimba MMIM said...

salam perjuangan tuan, terima kasih kerana sudi menjenguk blog saya dan saya telah pautkan blog tuan.

Anonymous said...

Gay tua a.k.a Peliwat Tua boleh tau sapa masuk neraka????hairan aku....macam nak rampas kuasa tok wolly jek.Ammmmmmmmah!!!!!!!

Wake UP! said...

Biasalah peliwat nak cover line kegiatan meliwatnya.

Biasanya yang kata orang lain ke neraka tu akan dihumban ke neraka.

Macam dia tuhan pulak sedangkan dia tu peliwat.

Anonymous said...

Tuabatlah dulu Br Anwar.Semua sedang menunggu kamu BERSUMPAH.Jangan suka spin dengan kesalahan orang lain.Kamu dulu kawan dengan orang kuat magnum apa cerita.wang tu macam mana tarafnya.Orang tidak baik akan berkawan dengan orang tidak baik ja.Ingat kalau T Dr M ,sapalah Br Anwar.Orang x kenal.Ada aku kisah

Mohd Ridzuan said...

boleh ke perosak akhlak bercakap tentang akhlak?

Gile ke ape mamat PKR ni?

wanita klasik said...

Anwar tu ingat diri dia tu baik sangat ke? Walau apa pun cermin dulu diri sendiri jangan nak dakwa Tun Mahathir ahli neraka,Misalannya kes yang sedang dibicara di mahkamah tu kenapa asyik minta tangguh aje kalau dia rasa tak bersalah."berani kerana benar ni asyik minta tangguh nampak sangat dia pengecut,

Powered by Blogger.