Oct 28, 2010

PRK GALAS - KJ SUDAH BERUBAH !!






Khairy sudah berubah. Itu mesej yang cuba hendak disampaikan pada hari ini. Persoalannya, sejauh mana beliau benar-benar berubah? Baru-baru ini beliau telah mengadakan beberapa pertemuan tidak formal bersama pengundi di kawasan DUN Galas. Antara kawasan-kawasan yang menjadi pilihan beliau termasuklah di gerai-gerai makan dan hospital.


Khairy juga mengambil pendekatan efektif dengan memberi penerangan mengenai hala tuju dan program-program jangka panjang yang akan dilaksanakan Pemuda UMNO Malaysia. Merujuk laporan Bernama semalam, Ahli Parlimen Rembau ini berkata UMNO dan BN tidak mempunyai sebarang masalah ahli dan Pemuda UMNO sedang bergandingan memantapkan jentera dalam usaha menawan Galas. Justeru beliau berkata pengundi tidak harus menyimpan rasa ragu terhadap kepimpinan UMNO dan BN yang digambarkan pembangkang sebagai berada di ambang perpecahan.

Beliau juga akan memastikan gerak gempur yang dilaksanakan Pemuda UMNO akan memberi keyakinan kepada pengundi muda dan akan menjawab tsegala fitnah dan isu rekaan yang sengaja diwujudkan pembangkang. Pemuda UMNO kini giat turun padang untuk bersua muka dengan pengundi secara lebih dekat dan tidak hanya bergantung kepada ceramah secara besar-besaran.

Penganjuran Kem Cakna Pemuda, lawatan baik pulih beberapa buah rumah dan juga ceramah, juga antara pendekatan yang efektif kerana ia lebih memberi impak berbanding ceramah besar-besaran. Mungkin ini juga akan diambil kira Khairy.

Khairy juga mesti memastikan pengundi 'atas pagar' yang turut akan menjadi penentu kepada kemenangan BN. Pemuda BN akan bergerak dengan lebih agresif untuk meyakinkan kumpulan itu agar memilih BN.

Semoga Pemuda UMNO akan lebih bekerja keras demi kemenangan DUN Galas.

ps : Menunggu kedatangan Naib Ketua Pemuda UMNO Malaysia, Datuk Razali Ibrahim yang dijangka akan hadir ke Galas pada Sabtu ini.


Sumber Gambar : Papa Gomo

Post by... Melayu CinDia


16 comments:

Anonymous said...

Kalau kuching keluar tanduk pun aku tak percaya kat babi hutan seekor ni.

Berubah sebab nak mintak simpati jadi menteri ya.

Juhairi said...

Kepada Anonymous...
Kenapa pula kita nak melabelkan dia macam tu... Apa dia dah jentik punggung kau ke???... Biar dia berubah menjadi lebih baik... Allah mungkin dah beri dia jalan... Kau mana tahu... Tak tahu la kalau kau dari puak akal senteng...

kingnek said...

memang manusia boleh berubah . . tapi, entahlah, aku lihat sejauh mana perubahan dia, pasal ada berubah ikhlas, ada berpura-pura berubah, hanya Allah sahaja yang tahu

Anonymous said...

butoh!!!!

Anonymous said...

GELOMBANG RAKYAT kini jadi BALACI KJ...

KITA BALUN SAMA MELAYU CINDIA...

Anonymous said...

GELOMBANG RAKYAT kaki putar belit. Dulu menyokong pembangkang. KJ da bayar sama ini pencacai melayu cindia.

butoh ko.

Anonymous said...

wey. berapa KJ bayar ko? RM1000000000000000.

BODOH MELAYU CINDIA.

Anonymous said...

jom. kita balun melayu cindia. BABI

Badut Rakyat said...

wei,agak-agak komen korang..ingat blogger ni di bayar sampai 10000..bodoh..blogger ni memperjuangkan bangsa bukan wang...kalau dia berubah bagus lah..ni lah melayu..patut sokong UMNO dan BN,bukan serang individu..ko x ckp pulak pasal NIK AZIZ tu mcm mana dia buat dgn rakhyat kelantan...

Anonymous said...

gelombang rakyat kini milik KJ. melayu cindia ni budak bodoh jadi pencacai.

Anonymous said...

si kitol si kitol... ooh si kitul.

berbulumatahitamku said...

wooiii puak2 pembangkang kalo nampak aljuburi menjubor depan mata pun aku pasti korang akan kata dia tengah sembahyang tuu...kalo dah dasar banggang nak buat macam manakan...kecik mak bapak suruh pegi sekolah memonteng hah nilah hasilnya.

berbulumatahitamku said...

pakatan rakyat memang bangang...bangang...bangang...bangang

Anonymous said...

parpu ... allo parpu ...

lu menyamar jadi anon yek! apala bodo sangat ngko ni. dah la pelahap duit orang, guna nama bloggers lain!

udah le tu ... cukup cukup la!

Anonymous said...

kalau dah lancau, lancau jugak...

Anonymous said...

pakatan rakyat mmg butoh.....

anti PKR

Powered by Blogger.