Oct 29, 2010

PAS MASIH RELEVEN - 50 RIBU BANJIRI CERAMAH NIK AZIZ !!








Inilah suasana Ceramah PAS dan Pembangkang di Sungai Terak, Gua Musang. Tak sampai 60 orang yang hadir. Sedih.




Antara penceramah yang hadir termasuklah Ketua Pembangkang, Dato' Seri Anwar Ibrahim dan Tok Guru Nik Aziz. Ish.. Takkan Tok Guru datang tak ramai.... Kesian Tok Guru... Ambo sedih..


HIDUP UMNO... UNDILAH BARISAN NASIONAL.



Sumber Gambar : Pisau.Net & Media Permatang Pauh

Post by... Melayu CinDia


8 comments:

akupedulikhape said...

ish bro..bukan 100ribu ke??

Gerakan Timur said...

Salam...

pinjam gambar bro.. nak link kan. gempak nih.. 50ribu banjiri cramah nicky...

Anonymous said...

Semakin hari PAS berewang..
Semakin ramai pulak para penyokongnya.

Ni rekod N.ajis yang pecah Panggung kali keberapa ya?
Tahniah kpd N.ajis.
Tahniah penyokong tegar PAS.

Tradisi pecah panggung akan didominasi oleh para penceramah PAS.
Bukan macam UMNO, puluhan ribu manusia datang menziarahi dan memberi sokongan.

Tahniah PAS
Tahniah PAS

Gelombang Wangsa Maju said...

he he he ... ramainya datang kat pasar malam PAS. he he he

Anonymous said...

Ramai tu bro, nik dan anwar crowd puller. Pakar pusing dua ekor beruk tua yg sangat liat tu. Pengundi galas berilah undi kepada BN.Bukan derhaka kepada Allah pun jika undi BN. Undi PAS pun bukan perintah Allah. Ini urusan umat, tengoklah siapa yg boleh buat umat ini hidup tenang. Kalu air pun tak boleh beri dan kena tipu lagi dgn thames water, mcm mana nak jaga umat yg lebih ramai.

kontolan said...

Hujan..sejuk...baik dok rumah peluk bini dari mendengar loyar buruk Raja Liwat..N.ajis dah tua...sakit plak...tak elok berembun..pi balik tido jer la...kalo cakap pun merapu je buat apa...

Anonymous said...

tuh dia dia punya kona...
nak tgk kisah benar berbanding fitnah??

lihat ni
http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2010/10/gambar-sekitar-ceramah-pas-di-galas.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed:+blogspot/EEVad+(::+RUANG+BICARA+PRIA+MALAYA+::)

ramai x ramai la....berdoyon doyon ambo tgk,hahahahahahahahahaha

Anonymous said...

Pakatan Rakyat kalau bab matematik memang paling dungu dan bebal nauzubillah min zalik.Mungkin 50 ribu dalam mata wang Indon kot....besar tu.

Powered by Blogger.