Oct 21, 2010

"MAHATHIR KINI TAKUT B'DEPAN DGN. SAYA,NYANYUK !!" - ANWAR IBRAHIM





BEKAS Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad nampaknya masih terus fobia dengan kehadiran saya dalam politik negara.

Fobianya Mahathir seolah-olah beliau sentiasa dihantui bayang-bayang saya, walau ke mana saya pergi.

Orang tua ini tidak habis-habis menyerang saya, nyanyuk lah katakan... Hahaha (Ketawa bersama rakan-rakan beliau).

Itulah antara kenyataan Anwar Ibrahim. Perbualan ini dikesan oleh seorang sahabat saya ketika berada di dalam lif di Parlimen. Kebetulan Anwar Ibrahim dan beberapa Ahli Parlimen PKR berada di dalam lif tersebut. Siapa yang fobia sebenarnya? Jika berani, jumpalah insan yang kamu anggap sebagai 'Bapa' suatu ketika dulu ni? Sebenarnya Anwar yang kecut teloq. Bak kata Datuk Seri Najib, SAUDAGAR MIMPI !!




Sementara itu, Kempen GERAKAN ANTI LIWAT sedang giat dilancarkan di Sarawak. Saya amat bangga dan ingin mengucapkan syabas atas inisiatif dan kempen ini. Ianya penting bagi menyedarkan masyarakat Sarawak penipuan-penipuan yang akan dilancarkan Anwar Ibrahim sepertimana yang pemimpin ini lakukan di Semenanjung sebelum PRU 12.

Kempen ini bermula dengan pengedaran T Shirt menarik sebagai tanda protes terhadap penipuan Anwar Ibrahim.

Jangan biarkan Anwar menguasai Sarawak. Ayuh, kita bangkit sebelum terlambat.


LAYARI BLOG INI UNTUK MAKLUMAT LANJUT


SARAWAK WIRA


Post by... Melayu CinDia


7 comments:

akupedulikhape said...

Tun takut ngan aljub?? boleh blah...aljub yg cuak nak berdepan ngn Tun...tu belom sentuh bab saiful mokhtar lg...ketaq lutut beb...

Anonymous said...

anwar ibrahim..hang tak usah lah nak tunjuk terror! dengan saiful pun tak berani sampai lari ke kedutaan turki apa hal?

Anonymous said...

Anwar berani ngan juboq jer..

Juboq depan tak nak..., nak juboq belakang...!

Saudagar juboq yang tak sadar diri..

Cucu said...

Betul,teman pun dengor Mahathir memang takot jumpa Anwar-Mahathir kata dia dah tua,dah 84 tahun,pada umor sebegini dia mungkin tak berdaya melawan kiranya Anwar berkeras hendak menjuborinya.....

zainal said...

Gua pun takut sama Anuar. Nanti kena sondol.

Anonymous said...

Memang aku akui yg aku sebenarnya pon takut jumpa nuar ni.. takut kena juburi.. aku ni kan jambu.. suka makan karipap dan menari tongga.. he he he

Anonymous said...

mahathir takut berdepan dengan anwar pasal dia takut kena liwat. dah lah juboq aku longgar, kalau bagi mamat tua gay aka BABI tu,habis juboq aku jadi terowong keretapi double track. baik aku cabut kalau jumpa mamat Gay tua kutuk ni. "eh aku tua jugak tapi tak la tua kutuk cam BABI gay tu", kata Tun Mahathir. so nawar berahi kemaluan tu kau simpan jer lah dalam juboq jijah tu. tak tau malu punya orang. rumah kata pergi, NERAKA kat mari kat lu.

Powered by Blogger.